[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:21

hoe kan het dan dat het niet wil lukken?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:23

Geen idee, daarvoor ga ik naar een dieetiste! Haha! Maar die zegt alleen dat ik minder suikers en meer brood moet eten. Scheve mond Ik eet gezond en gevarieerd genoeg, beweeg voldoende en waarom ik dan zo aankom had zij ook geen verklaring voor.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:26

nee, dat was bij mij precies zo! vandaar de mindering in suikers en in gewoon brood.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:31

Zoo Pivanti, dat klinkt leuk zeg!!

Wind, ben benieuwd wat de dieetiste zegt!

Hier gaat alles zijn gangetje, ben net een weekendje met Amo naar Renesse geweest, dat was helemaal het einde. Party!!
Met eten gaat het ook wel netjes, het stabiliseren gaat goed. Kan eigenlijk eten wat ik wil en blijf rond hetzelfde schommelen. Af en toe dagje wat rustiger en dan komt het wel goed! Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:33

kijk, dat zijn nog eens goede berichten moc! heb je foto's van je weekendje weg?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:34

Wind, leuk dat je je toen verdiept hebt in de nf Afstamming weet ik nog niet, want ze was t paspoort vergeten die nam ze woensdag wel mee... Ik heb verder geen verstand nog van nf Knipoog

moet t filmpje nog op mn pc zetten Was even gezellig gaan doen op de verjaardag van mn vriendin Knipoog

Maar zal t zo even op de pc zetten

Wat jammer dat die diëtisten niet zo helpen... Geen suiker meer helemaal niet, lijkt me ook niet zo vol te houden Tegenwoordig zit er overal suiker in...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:36

dat is het 'm nou juist pivanti! word er helemaal gek van! je mag dan geen frisdrank, limonade, vruchtensap, dus eigenlijk alleen thee (zonder suiker) en water... en alle gezonde tussendoortjes als ontbijtkoek, sultana etc mogen ook niet.
ook nog eens geen gewoon brood, want daar zit ook suiker in en niet te vergeten gist. gek word je er van en het is al helemaal niet vol te houden.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:38

benangelique schreef:
kijk, dat zijn nog eens goede berichten moc! heb je foto's van je weekendje weg?

Heb bérgen foto's.
Link staat in onderschrift! Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:42

oh, had ik ff gemist Clown
ga gelijk kijken Ja

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:44

zwaar jaloers! wil ik ook!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:46

Het was ook echt geweldig!
Heb wel vaker strandritten gemaakt, maar om er dan met je 'eigen' poown te rijden is toch heel anders. Hele leuke en ook bijzondere ervaring. Amo vond het ook zo geweldig, zo blij zie ik hem zelden. Hij vindt buitenrijden altijd leuk, maar hij was nu zo voorwaarts en happy, echt leuk om te zien!
Ik ben jaloers op de mensen die vlakbij het strand wonen hoor.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:48

die foto's stralen ook zoveel plezier uit! oortjes lekker naar voren en zo'n attente blik in zijn ogen!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:52

Ja leuk he!
Aan de ene kant vind ik het jammer dat we al zo snel weer terug moesten, het rijden daar was zo veel leuker dan hier thuis. Maar aan de andere kant is het voor Amo wel fijn om weer thuis te zijn, de wei daar was niet leuk voor hem. Er was 1 kudde, met een ontzettend dominante leider (Urbanus, de naam zegt het al *LOL* ), en die wilde Amo er domweg niet bijhebben. Hij werd achterna gezeten, is ook gebeten en mocht niet in de buurt komen. Dat vond ik wel sneu, zeker de eerste dag, hij stond ons na te kijken bij het hek toen we hem daar achterlieten, en toen ik 's avonds even stiekem ging kijken stond hij er nog, helemaal alleen. Oei, dat brak mijn hart wel een beetje hoor, dat was even slikken. Gelukkig was er nog een merrie die er niet bij mocht en daar is hij naar toe getrokken, maar thuis kan hij weer lekker in zijn vertrouwde wei bij 'zijn' dames. Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:53

sneu is dat he, als je ziet dat het niet klikt? het is hier tussen mijn nijnen nog steeds hommeles af en toe en dat betekent dat ik al menig nachtje buiten ben gaan kijken...

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:57

ontzettend leuke foto's. en een heel leuk paard wat een bijzondere kruising!

Pivanti, het paardje klinkt ontzettend leuk! ik dacht eerst dat hij al L dressuur was maar dat is dus niet officieel zo. misschien is de prijs dan iets aan de hoge kant. misschien 3000 proberen? Wel fijn dat ze hem het liefst aan jou wil verkopen!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:02

meisjes, tot morgen! ik ga mijn konijnen vangen voor de nacht en lekker naar bed.

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:04

Ja, ben gek op beesten maar ik haat het dat er een moment komt dat je afscheid moet nemen Verdrietig

Oh wat kan ik jaloers worden van die strandritverhalen. Ik ga soms met mijn paard naar het bos maar niks is mooier dan naar het strand. Hopelijk gaat dat ooit nog eens lukken. Mocca, super om te zien hoe jullie genoten hebben.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:21

Leuke foto's Mocca! Gaaf he op het strand rijden! Heel tof dat ze dat geregeld hadden voor je Haha!

Ik heb de filmpjes op de pc, waar kan ik filmpjes uploaden? Heb dat nog nooit gedaan Clown

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:29

Ook even je verhaaltje gelezen Wind Heel leuk Lachen Leuke foto's ook! In de winter echt een teddy beertje, schattig.
Las dat je eind augustus een trektocht gaat maken, waar ga je dat doen en alles te paard mee? Leuk hoor!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 08:30

Goedemorgen!

Net mijn autootje naar de garage gebracht, die komt vanmiddag thuis met mooie nieuwe banden Pling

Planning vandaag:
o: 2 vb sandwichspread, zespri
t: pakje evergreen
l: cornflakes en geschilde appel met magere yoghurt
t: 2 appels
t: ?
a: ?
t: yoghurt en fruit ??

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 08:57

Mornin'!

Gisteren een slechte snoepdag gehad Clown hihi

Vandaag weer even streng! Volgende week op vakantie, dus de bikini komt steeds dichterbij Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:03

grrrr, ben nog steeds niet onder de 70 kg en dat was toch eigenlijk wel mijn streven gezien ik vanmiddag terug moet naar de dieetist. baal ik echt onwijs van.
vandaag weer een drukke dag. zo naar stal, dan alle vuil van mams naar de stort brengen en om 16.00 dus naar de dieetiste. daarna lekker naar de sauna. ik heb vakantie, maar het ondertussen zo druk dat er al 2 dagen 7 stapels was op de overloop liggen die gewassen moeten worden Clown

de planning van vandaag:
o: 3 vkb, 2 met 30+ kaas en 1 met pindakaas
t: banaa
l: yoghurt met fruit 'n fibre
t: aardbeien
a: maaltijdsalade

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:59

Pivanti schreef:
Las dat je eind augustus een trektocht gaat maken, waar ga je dat doen en alles te paard mee? Leuk hoor!

We rijden naar de ouders van een stalgenootje die aan een groot heidegebied wonen. Daar blijven we twee nachten zodat we zaterdag over de hei kunnen rijden en zondag weer terug. Spullen gaan in de auto die kant op. Knipoog Ik twijfel heel erg of ik mee ga. Jónas is veruit de kleinste met zijn 1.34 en moet dus constant over zijn tempo lopen om de rest bij te kunnen houden. Dat geeft niets in een gewoon buitenritje, maar dit zijn ritten van 4 uur... Ik moet er dus nog even over nadenken. In een groepje met alleen IJslanders zou het geen probleem zijn, maar dit zijn verder alleen e-pony's en paarden.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:03

Oke klinkt heel leuk! Handig dat je je spullen niet zelf mee hoeft te nemen. Inderdaad wel lastig als Jonas dat heel de tijd boven zn tempo moet lopen... Misschien vaak stappen tussendoor...? maar ja dan moet hij nog steeds boven zn tempo stappen waarschijnlijk.. lastig

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:20

kan je niet op een ander paard imre? anders maak jij je de hele tijd zorgen over het tempo en dat is voor de anderen in het gezelschap ook niet leuk.