Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar die zegt alleen dat ik minder suikers en meer brood moet eten.
Ik eet gezond en gevarieerd genoeg, beweeg voldoende en waarom ik dan zo aankom had zij ook geen verklaring voor.

benangelique schreef:kijk, dat zijn nog eens goede berichten moc! heb je foto's van je weekendje weg?

), en die wilde Amo er domweg niet bijhebben. Hij werd achterna gezeten, is ook gebeten en mocht niet in de buurt komen. Dat vond ik wel sneu, zeker de eerste dag, hij stond ons na te kijken bij het hek toen we hem daar achterlieten, en toen ik 's avonds even stiekem ging kijken stond hij er nog, helemaal alleen. Oei, dat brak mijn hart wel een beetje hoor, dat was even slikken. Gelukkig was er nog een merrie die er niet bij mocht en daar is hij naar toe getrokken, maar thuis kan hij weer lekker in zijn vertrouwde wei bij 'zijn' dames.
Leuke foto's ook! In de winter echt een teddy beertje, schattig. 
hihi

Pivanti schreef:Las dat je eind augustus een trektocht gaat maken, waar ga je dat doen en alles te paard mee? Leuk hoor!
Ik twijfel heel erg of ik mee ga. Jónas is veruit de kleinste met zijn 1.34 en moet dus constant over zijn tempo lopen om de rest bij te kunnen houden. Dat geeft niets in een gewoon buitenritje, maar dit zijn ritten van 4 uur... Ik moet er dus nog even over nadenken. In een groepje met alleen IJslanders zou het geen probleem zijn, maar dit zijn verder alleen e-pony's en paarden.