Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sizzy schreef:Pinky, wie zegt dat ik jouw posts niet goed lees? Dat is wel erg flauw om te zeggen. Ik zeg toch niet dat je nu al 1400 kcal binnen moet heb gekregen? Het is alleen nu 14:00 geweest en jij zit pas op 350
PinkyBubble schreef:denice schreef:en jij bent er een die aankomt omdat ze juist te weinig eet.
Ja maar wil jij toegeve dat ook al heb je geen honger je dan alsnog voedsel in je mond propt?
Humphrey schreef:Vandaag:
O: Ontbijtgranen met sojamelk
T: Banaan, 2 mandarijnen
L: Vegetarische penne, glas ice tea
T: Stukje abrikozentaart
T: Appel
T: Yoghurtje
D: 2 bb met stroop, glas multivitaminesap
T: Rijstwafel
PinkyBubble schreef:Dus wat zou dan wel genoeg voor mij wezen gezien mijn dag schema? en nogmaals sorry ik wou jullie niet zo stom behandele
Sizzy schreef:voor Hump
Zijn we beide zielig haha
PinkyBubble schreef:ohja plus de mogelijkheid is er dat ik het verkeerd heb utiegerekent omdat ik NIET mijn brood weeg voor ik het smeer? moet dat dan??een boterham weegt tog gemiddeld zon 20 gram? dus als je er 3 eet dan heb je tog gemiddeld 60 gram brood op?
Spetterlover schreef:PinkyBubble schreef:Dus wat zou dan wel genoeg voor mij wezen gezien mijn dag schema? en nogmaals sorry ik wou jullie niet zo stom behandele
Veel mensen vinden het gewoon moeilijk om in te zien wat nou echt goed en gezond eten is.
Het wordt ook zo vaak ter sprake gebracht, dat zo min mogelijk eten zorgt dat je afvalt. Maar dat is gewoon ONZIN.
Als jij goed en gezond eet, ga je afvallen
En jou gaat het ook lukken
Spetterlover schreef:PinkyBubble schreef:ohja plus de mogelijkheid is er dat ik het verkeerd heb utiegerekent omdat ik NIET mijn brood weeg voor ik het smeer? moet dat dan??een boterham weegt tog gemiddeld zon 20 gram? dus als je er 3 eet dan heb je tog gemiddeld 60 gram brood op?
Om hier nog even op terug te komen, zie ik nu pas
Een boterham weegt 35 gram gemiddeld.
Anjatjeuh schreef:175 gram aardappels is heel veel hoor!
Sizzy schreef:Ik vind 175 gram aardappels helemaal niet zo overdreven veel
Anjatjeuh schreef:Een kleine aardappel is 50 gram, dat zou dus 3 en halve aardappel zijn... Ok, misschien toch niet echt heel overdreven, maar ik eet toch echt max anderhalve...