Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:38

Mocca schreef:
Ik mag van mezelf vanavond niks meer, ben net bezweken voor een kroket.

En ik voor de gebakken aardappeltjes met schil en de appelmoes light.. achja het is zondag

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:42

LittleAnn schreef:
o: magere yoghurt met twee pruimen
t: twee volkoren crackers met philadelphia light
l: omeletrolletje met asperges en courgette
t: appeltje en twee koekjes
a: stukje volkoren quiche met tomaten, asperges en courgette

Aangepast. Om die twee koekjes te compenseren ga ik vanavond de hele avond de sterren van de hemel dansen

Dames: even jullie mening over heupbroeken. Ik heb er laatst eentje gekocht omdat er werkelijk waar geen hoger model meer te krijgen was!!! Maar ik voel me er nou niet echt zeker in ofzo, elke keer als ik ga zitten/bukken: 'komt mijn string er niet bovenuit' en de hele tijd: 'blubberen mijn lovehandles niet teveel' blegh!!

Karin_deB

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:44

Hmm ik vindt die armen van Hilary een beetje eng, en ik heb ook wel eens haar gezicht gezien als ze poseerde en was helemaal ingevallen,
Tijdje geleden las ik ergens dat iedereen dacht dat ze anorexia had, maar zij zei dat het kwam doordat ze haar babyvet kwijtraakte, en meer sportte.

En LittleAnn: ik draag alleen maar heupbroeken. Hoge broeken vindt ik niet fijn zitten en kan je ook bijna nergens vinden. Ik let er gewoon goed op dat mn string er niet bovenuit komt, en heb wel een beetje lovehandles, maar agh niemand is perfect toch

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:46

Tja, wat versta je onder heupbroeken?

Ik draag iig geen hele hoge broeken (tot op mijn navel of zelfs hoger. ) maar wil ze niet zo laag dat ik niet meer kan gaan zitten. Heb gewoon normale spijkerbroeken. String komt er niet boven uit, dat wordt door mij even getest in de winkel, en anders gaat de broek lekker terug het rek in.

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:47

Op die andere foto's is ze ff wat voller, maar ik zou niet klagen met zo'n figuur hoor!
Van mij hoeft het nu ook weer niet allemaal zo onwijs dun. Mag best wat aanzitten. Alleen niet teveel

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:50

Ik meet hem 6 cm onder mijn navel, best laag dus.... ik ben ook weer wat afgevallen dus zit echt de hele tijd te hijsen, heb de riem maar een gaatje strakker gedaan

Even over die armen, ik vind die dus echt niet dik ofzo. Ik vind het zelf mooier om te zien dan die iele armpjes eigenlijk!

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:15

Ik vind Hilary Duff ook iets te ingevallen eruit zien de laatste tijd, vind die foto's van hoe ze eerst was toch wel beter...

Arggh, ik ben m'n mobiel vergeten, ligt nog op stal, maar om nou weer een uur te gaan fietsen voor m'n mobiel.. Wel gezond, maar ben lui!

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:16

Ja ze oogt nu een beetje ongezond vindt ik. Omdat ze natuurlijk best wel snel is gegaan van 'gevuld' naar 'mager'.

Moet jij elke dag een uur fietsen naar stal kizz_rianne

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:17

Ik moet ook een uur fietsen hoor.
Maar dat is alleen maar goed voor me.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:19

Zoo dat is wel ver weg!
Mijn pony stond in de zomer 15 minuutjes van mn huis vandaan in een wei, en ik af en toe al klagen

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:21

Half uur heen en half uur terug.. Maar het zijn verzorgpaardjes, dus ik ga er niet elke dag naartoe.

Maar ik ben er net dus al geweest, en om nou weer een uur te fietsen...... Zou ik gaan of niet?

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:21

Als ik het was geweest zou ik gaan, ik kan niet zonder mn mob. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten, ligt eraan wanneer je anders weer zou gaan

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:26

Tsja, ik kan ook niet zo heel goed zonder mobiel. Misschien krijg ik nog interessante smsjes.

Ik heb besloten dat ik hem ga halen, want anders zou ik misschien dinsdag gaan, maar dat zou ik misschien ook niet kunnen redden met school en anders duurt het nog langer voordat ik m'n mobiel terug heb.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:28

Qua beweging heb ik vandaag redelijk weinig gedaan .
Vanochtend een beetje paardgereden (weinig intensief ) en vanmiddag mijn muur geverft en net nog even naar de Videoland met de hond gelopen.

Ik ben net tot de conclusie gekomen dat ik mijn lichaam nu wel okay vind, alleen mijn buikje mag nog wat strakker en daar ga ik nu voor naar de sportschool!
Afvallen lukt gewoon niet meer dus ga ik gewoon weer meer krachttrainingen doen voor een nog strakker effect .

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:39

Wil een van je ouders niet ff heen rijden met je?

Mijn stal is maar 3 min

Goed hoor Ilse!
Je hebt wel kans dat je aankomt van krachttraining, maar wel strakker wordt nog, dan kan je dus beter niet meer naar de kilo's kijken!

Mijn dag was niet echt goed ofzo beetje apart want was hele dag op ponyclub, heb wel uur gefietst vandaag en nog half uur gelopen.

O: krentenbol met boter, plakje ontbijtkoek met boter, appel.
L: broodje gezond
T: zakje naturel chips, van die koekjes met chocola erin van prins ofzo, 4 in zon pakje.
D: wrap met inhoud en klein beetje lente-ui soep.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:43

Ik heb helemaal níets gedaan qua beweging.
Hele dag dus in de auto gezeten, en eenmaal thuis uitgepakt en verder ook niks meer.

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:46

Het is nog mooi weer misschien kun je lekker een stukje gaan wandelen

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 20:23

Ja. Dat zou kunnen.

Nope, ben net lekker in bad geweest (heerlijk na zo'n week een ranzige campingdouche ) en ga zo alle troep eens uitzoeken, was opruimen en dat soort dingen. Toch soort van beweging.

En morgen weer inhalen qua beweging.

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:51

Ik heb net 20 km gefietst en ik heb nu m'n mobiel weer. Oeeh wat ben ik sportief.

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 22:00

Ik ben net terug van het eten. Heb een soepje gehad en vis als hoofdgerecht.... Tot dusver goed zou je denken...

HELAAAS... heb een asociaal choco-dessert gehad. :p

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 22:16

Hoi ik heb een tamelijk goed weekend achter de rug

Zaterdag:
o: bakje magere yoghurt met all brann
l: groente loempia
d: 2 witte bolletjes 1 met rundvlees slaatje en 1 met magere kaas.
's avonds heb ik wel alcohol gedronken en een 2 handjes japanse mix gehad. Ik had best wel eenbeetje weinig water gedronken, Ik denk zo een liter. Ik heb de hele dag gewinkeld of het huis schoon gemaakt dus wel veel in beweging geweest.

Vandaag:
o: halve liter water met vitamine bruistablet, 2 cracrottes met magere kaas.
t: sinaasappel
l: beschuit met aardbeien zonder suiker
d: bord patat (wel veel minder als anders) bord sla mix en een frikandel
+ over de hele dag 2,5 liter water.

Vanmorgen heb ik 3 kwartier hard gelopen/gewandeld.

In het weekend eet ik altijd vrij weinig eigenlijk.......

Ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft.

Belsje wowwwww echt super man........

Ilse, dat valt toch best wel mee? Ik zal ook eens een foto inscannen en ik ga zo even mijn buikomtrek meten want volgens mij is die wel minder geworden. Het was namelijk 85 cm.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 23:49

Het is geworden vandaag:

O: plakje ontbijtkoek en bakje cruesli light met magere melk.
T: 2 plakjes ontbijtkoek.
L: yoghurt met ananas.
T: handje naturel chips.
A: champignonsoep, tosti van volkorenbrood met 20+ kaas en achterham, 2 bruine broodjes (1 gekookt ei, 1 kipfilet) Salade van sla, cherrytomaatjes, komkommer en wat kruiden.
T: sultana, heel klein beetje cruesli light met magere melk.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 07:38

We hebben niet zoveel in huis zo de dag na de vakantie, joghurt is bijvoorbeeld op. Dus een beetje behelpen met ontbijt en tussendoor.

Planning;
O: 2 volkoren beschuiten met halvajam
T: 1 rijstewafel, appel
L: 2 volkorenboterhammen, 1 rookvlees 1 appelstroop
T: Sinaasappel
A: Geen idee
T: Schaaltje magere joghurt

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 07:58

LittleAnn schreef:
Dames: even jullie mening over heupbroeken. Ik heb er laatst eentje gekocht omdat er werkelijk waar geen hoger model meer te krijgen was!!! Maar ik voel me er nou niet echt zeker in ofzo, elke keer als ik ga zitten/bukken: 'komt mijn string er niet bovenuit' en de hele tijd: 'blubberen mijn lovehandles niet teveel' blegh!!

Ik draag altijd heupbroeken, als ik ga zitten hou ik het randje gewoon even vast zodat hij niet naar beneden glijdt en er geen string bovenuit komt

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 08:01

Goedemorgen

ik was vanmorgen 66,1 dus mijn doelstelling om onder die 66 te komen is niet echt gelukt, maar het komt in elk geval in de buurt.
Ik heb de omtrek van mijn buik dus ook even gemeten en die is nu 79,5 dus dat is al 4,5 cm minder dan een paar maanden geleden.......

Mijn planning:
o: bakje magere yoghurt met all brann, halve liter water met vitaminebruitablet
t: volgranen broodje met kipfilet, sinaasappel
l: salade van verschillende soorten sla. (ze zien me al aankomen op het werk, maar anders kon ik het weggooien en dat vind ik ook zonde )
t: plakje ontbijtkoek met een beetje boter, sinaasappel
a: aardappels, wortelen en vlees moet ik nog even over nadenken......

's Avonds niks meer want dan moet ik naar muziek........