Mocca schreef:Ik mag van mezelf vanavond niks meer, ben net bezweken voor een kroket.
En ik voor de gebakken aardappeltjes met schil en de appelmoes light.. achja het is zondag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mocca schreef:Ik mag van mezelf vanavond niks meer, ben net bezweken voor een kroket.
LittleAnn schreef:o: magere yoghurt met twee pruimen
t: twee volkoren crackers met philadelphia light
l: omeletrolletje met asperges en courgette![]()
t: appeltje en twee koekjes![]()
a: stukje volkoren quiche met tomaten, asperges en courgette

) maar wil ze niet zo laag dat ik niet meer kan gaan zitten. Heb gewoon normale spijkerbroeken.
String komt er niet boven uit, dat wordt door mij even getest in de winkel, en anders gaat de broek lekker terug het rek in.

Zou ik gaan of niet?
Misschien krijg ik nog interessante smsjes. 
.
) en vanmiddag mijn muur geverft en net nog even naar de Videoland met de hond gelopen.
.

misschien kun je lekker een stukje gaan wandelen

) en ga zo alle troep eens uitzoeken, was opruimen en dat soort dingen. Toch soort van beweging. 
wowwwww echt super man........
Dus een beetje behelpen met ontbijt en tussendoor. 
LittleAnn schreef:Dames: even jullie mening over heupbroeken. Ik heb er laatst eentje gekocht omdat er werkelijk waar geen hoger model meer te krijgen was!!! Maar ik voel me er nou niet echt zeker in ofzo, elke keer als ik ga zitten/bukken: 'komt mijn string er niet bovenuit' en de hele tijd: 'blubberen mijn lovehandles niet teveel' blegh!!
)