Eerst een 'Backwerk' van de REAL. Deze heeft een goed bakkertje in de winkel en volgens de omschrijving kon je alles verwachten, van brood, broodjes tot bakproducten, zoete lekkernijen en zelfs taartbodems. Wat zat er in het €3,- pakket ... 5 (!) witte tostibroden, een halfje volkorn roggebrood en een halfje oergranen roggebrood-achtig
. Okee, dat vond ik toch eigenlijk wel stiekem een tegenvaller. De helft is in ieder geval naar onze matroos, die had veeeeel zin in tosti's.Ik wilde toch wel 'echt' brood, dus voor 90 cent méér een Backwerkpakket bij Denns BioMarkt. Sooo, dat was wel echt een verschil. Goed, lekker kwaliteitsbrood en nog vier koffiebroodjes!

Vanavond bij Nordsee soort cafetaria op visgebied twee hoofdgerechten voor €3,50 p/s opgehaald voor manlief en mijzelf. De één was een pasta-spinazie-zalm maaltijdsalade met precies twee dobbelsteentjes zalm er in en de ander was een heerlijke gebakken vis met aardappelgerecht met gesnipperde ui. Die maakte de bestelling goed, dus alles door tweeën en met asperges erbij was het wel erg lekker.

(Zoek de zalm
) 

Daag €4,99
! Die hebben we uiteindelijk met zijn vieren opgegeten
. En hoewel ik eigenlijk niet zo van die crème houd, waren ze héérlijk!
! Hondje mocht niet mee naar binnen, dus wat nu? Een mevrouw in een auto, een beetje app'en omdat ze ergens op moest wachten, zag me twijfelen, wikken en wegen en bood aan om even op mijn hond te passen als het niet te lang duurde. Superfijn! Binnen in de Galerie eerst mijn medisch mondkapje vergeten op te doen, daarna bleek het winkelcomplex ook nog eens enorm te zijn. Overal winkels, barretjes, ijssalons, fonteinen, speelplaatsjes .......... waar is Hussel? Twee keer vragen: "Oben, und dann nacht links immer gerade aus". Lopen, zoeken, lopen, zoeken ... gevonden. Tasje ontvangen, maar waar kwam ik ook weer vandaan? Eerst naar beneden en ik was volledig gedesoriënteerd. Verkeerde uitgang naar buiten en om het gehele gebouw heen naar de auto waar mijn hond moest zijn. Gelukkig herinnerde ik me het autoverhuurbedrijf aan één van de parkeerplaatsen.
Zonder kat uiteraard..