O: 80 gram havermout, 10 gram lijnzaad, 10 gram haverzemelen, 150 ml ongezoete sojamelk, 1 appel met kaneel
L: 1x roggebrood met 10 gram kaas, 1 zuurdesem cracker met 15 gram ham, 1 mineola, 50 gram gele paprika & 15 gram pittenmix
T: mueslireepje zonder kleur en smaakstoffen die voor 50% uit noten bestaat (132 kcal)
A: 150 gram (na koken) vk spaghetti, 125 gram zeevruchten, 300 gram groenten (paprika, courgette, broccoli, champignons), 96 gram aardbeien als toetje
T: 175 gram magere kwark met 1 volkoren beschuit en 40 gram rode bessen
T: 1 blokje bio+ 72% chocolade
D: 1x koffie, 2x groene thee vanille, veel water
B: 30 day shred L2, 15 min spinfiets, middagje winkelen, 15 minuten paardrijden
Beetje laag in calorieën maar die ga ik vanaf morgen wat omhoog gooien n.a.v. het lezen van de laatste paar pagina's. Daar waar ik vroeger gedachteloos veel ongezond kon eten ben ik nu toch wat te veel bezig met het niet willen aankomen, en nu ik weer meer ga sporten moet ik wat meer eten. Nu heb ik soms wel dagen dat ik echt uitschieters heb naar boven toe maar ook op gewone dagen wil in nu minimaal 1800 kcal gaan eten. Want die sixpack gaat er komen

Heb me ook al ingeschreven voor de sportkaart dit jaar zodat ik aan de slag kan, wel rustig aan met mijn heup helaas maar hopelijk snel weer helemaal volop
Many, je tussendoortje is al wat groter en vind het een net lijstje

Op hoeveel calorieën zit je nu?