Ik had kipshoarma op een pitabroodje met veul knoflooksaus, een geïmproviseerde salade van komkommer, tomaat en brie en toe een mandarijn-cheesecake ding.
Morgen tracht ik een ovenschotel van witvis met een kaasmosterdgarnalensaus te maken hmmm nu al trek in!
Noeps
Geplaatst: 15-12-12 13:40
Een maaltijdsalade met veldsla, tonijn, vlinderpasta, mozarella, olijven, avocado en dressing en daarbij nog wat extra rauwkost.
Beenhammetje met frietjes denk ik. Of met een salade en aardappelballetjes.
Eskimo
Geplaatst: 15-12-12 18:52
Gisteren snel gegeten want moest de trein halen, dus ijsberg sla met een schnitzel. Vanavond bloemkool met gekookte aardappeltjes en een karbonade. Morgen boerenkool met worst
Toad
Geplaatst: 15-12-12 18:55
Eskimo schreef:
Hmm ziet er lekker uit Toad! Heb zoiets op, niet van de Allerhande, maar vond het erg lekker!
Ik vond het best lekker, maar toch niet geweldig. Miste echt de bite en ik vond de citroen overheersen..
Ik weet nog niet wat het vanavond wordt. Moet nog boodschappen doen maar heb geen inspiratie..
Vrijdag heb ik een tortilla met makreel en een tortilla met tonijn en zalm gegeten. Zaterdag had ik heerlijk Bami met kroepoek. En zondag hadden we taco's met kip. Vanavond nog geen idee.