Mahitri, Wat vervelend Altijd naar om een dier in te laten slapen
De pony was heel leuk! Alleen dat dit super bagger weet niet gereden. Waaide, regende pfff.. Wel even gelongeerd. En zij ook nog kon ik even een filmpje maken. Is een lieve pony, vind in omgang alles wel goed. Ruime gangen. Nog even gekletst. En ze vertelde dat de pony wel pittig is met rijden, hij heeft karakter. Maar wel goed te rijden. Is altijd met lichte hand gereden, kan zich tuurlijk weleens een keer sterk maken want hij is erg voorwaarts, maar gewoon ophoudingen maken en zelf niet vasthouden uiteraard.
Ze heeft hem vanaf zn 3de, toen was hij al zadelmak Ze heeft hem zelf verder gereden. Hij loopt nu B bij de wedstrijden en training L dressuur. Heeft twee keer een sprongetje gemaakt voor de lol, vond die wel leuk en zei dat die ook wel aardig springt. Maakt mij verder niet uit, ik houd niet zo van springen
Maar wel fijn dat ie zo weinig gesprongen heeft, dan is hij iedergeval niet te zwaar belast in zn jonge jaren. Zij heeft verder ook rustig aan gedaan met rijden enz...
Hij had goede papieren zei ze, was echt een new forest en ook opgenomen in het stamboek. Ze zei dat ze eens in de zoveel tijd eens een grote new forest gefokt werd en deze wel opgenomen werd. Ze denk dat er ergens wel arabisch bloed in zit. Ik zei dat kan je zien in de papieren, als er xx achter staat is het een volbloed.. dat wist ze niet
maar ze had de papieren niet bij want ze zou eerst nog langs huis gaan om dr rijkleding te halen maar omdat we toch niet gingen rijden vanwege t weer had ze die niet meer opgehaald. Volgende keer nam ze die wel mee.
Krijg er dan wel een hoofdstel en dekens bij. Het zadel niet, die wilde ze toch liever houden omdat t een duur zadel was. Ze verkoopt hem wegens scheiding, door geld en tijdgebrek. Ze vind t heel jammer dat hij weg moet dus zoekt echt een goed tehuis.
Er was nog een geinteresseerde Een meisje van 10 jr met haar zus van 21jr. Die 21jarige heeft ze nog niet gezien, maar toch had ze een beter gevoel bij mij en dacht ze dat t wel zou klikken en wilde de pony dus liever aan mij verkopen. Dat meisje komt woensdag terug en komt t weekend kijken waarschijnlijk dus of ik dan deze week nog kon rijden
Hij heeft wel voorijzers, omdat zn voorhoeven heel snel slijten... en krijgt een echt teddyberen vacht in de winter (nf
) En daarom scheert ze hem in de winter, omdat hij anders niet droog te rijden is.
Verder nooit kreupel geweest, alleen een keer een worm infectie (dat was toen ze hem net hadden) maar waren ze vroeg bij en is helemaal goedgekomen.
Dus toevallig smste de mensen van oppassen dat ik woensdag maar tot 13u hoeft ipv 24u dus kan mooi woensdag naar die pony om te rijden. Kan die vriend die er wat meer verstand van heeft ook en me ma kan ook, kunnen we mooi met de auto.
Als die met rijden ook bevalt dan kan die 2 weken op proef komen. Dus ben benieuwd woensdag
Oke, ik had t aan anderen gevraagd en die vonden de prijs wat hoog... maar goed. Ik weet het zelf niet zo goed hoor... Maar ja ze was er enthausiast over mij (zonder dat ik nog gereden heb ) en zei ook dat ik het heel belangrijk vind dat hij dagelijks weidegang krijgt, ik woon bij de veluwe (weg over steken en zit in het bos) Dus ja misschien is er wel iets af te praten. Is altijd meegenomen.
Krijg er iedergeval al dekens bij en hoofdstel. Hoofdstel heb ik zelf ook wel maar goed... dekens niet, en die kosten ook weer aardig wat geld bij elkaar als je die nieuw koopt.
dus ben helemaal blij 
Verder dagje:
O: Yoghurt, banaan, muesli, honing
T: -
L: 2 meergranen boterhammen gezond
T: sultana en paar dropjes suikervrije
D: nepals eten... (verjaardag vriendin)
T: ?