[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngLio

Re: [HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:08

@SL + Sue... heel slecht!... die krijgt echt nog eens wat aan een orgaan ofzo als ie niet oppast...

iew iew iew ze moeten echt even een mondverfrisser nemen... stinken zoooo naar die rook!!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:34

Heb me kc uitgerekent.

kcal eiwit koolh vet
410 16.72 63.99 9.81
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 22-01-08 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:39

Is dat van je hele dag Pinky? Bloos!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:41

sokje87 schreef:
Is dat van je hele dag Pinky? Bloos!

nee vanaf vanochtend 7 uur tot nu 13;41

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:48

Pffff, net een beetje last gehad van te lage bloeddruk waardoor ik allemaal vlekken zag en niets meer kon lezen en dus ook niet leren. Weet niet of het van te weinig eten is (had vanochtend alleen lu petit déjeuner en tas melk genomen om 8 uur en omdat de kuisvrouw die ik haat er was durfde ik niet meer naar beneden tot ze weg was, wat pas om kwart na 1 was) of gewoon van de examenstress... Heb allesinds een groot bord pasta en 2 roomsoezen gegeten, want ik kan het nu echt wel missen dat ik niet kan studeren omdat ik niets kan lezen door wat vlekjes.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:51

Dat is echt veel te weing Pinky, lees het topic in de eerste post eens door Lachen

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:54

Hellow allemaal!!
Wat een mooi weer vandaag zeg!
Ik ga zometeen weer eens met plezier naar mn paardjes Knipoog

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:55

Sizzy schreef:
Dat is echt veel te weing Pinky, lees het topic in de eerste post eens door Lachen

Hb ik gedaan maar meer hoef ik gewoon niet Lachen dit is gewoon wat ik altijd eet....

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:56

Sizzy schreef:

Zij zijn groot en ik is klein! wat een rotadvies.... Wou ook even gaan kijken, stuit ik direct op die heerlijk uitziende brokken chocolade... No Cheer Huilen van het lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:57

PinkyBubble schreef:
Sizzy schreef:

Hb ik gedaan maar meer hoef ik gewoon niet Lachen dit is gewoon wat ik altijd eet....

Als dit is wat je altijd eet, hoe kom je dan in vredensnaam te zwaar? Hoeveel wil je afvallen en ga je dan NOG minder eten?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:57

Sue_ schreef:
Sizzy schreef:

Zij zijn groot en ik is klein! wat een rotadvies.... Wou ook even gaan kijken, stuit ik direct op die heerlijk uitziende brokken chocolade... No Cheer Huilen van het lachen

*LOL* *LOL*

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:58

Hahahaha!!! gemeen he Tong uitsteken

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:59

ik ga vlug yoghurt met honing pakken... tenminste nog iets zoetigs Knipoog

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:00

Sizzy schreef:
PinkyBubble schreef:

Als dit is wat je altijd eet, hoe kom je dan in vredensnaam te zwaar? Hoeveel wil je afvallen en ga je dan NOG minder eten?[/quote]
Ik heb nooit gezegt dat ik minder eet, dit is gewoon mijn eetpatroon als ik geen honger heb stop ik er ook niet meer in he!!
Ten eerste ben ik ruim 13 kilo te zwaar ik ben 1m61 en 73 kilo dus de rest kan je zelf wel uitrekenen.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:00

maar dat neemt niet weg dat je meer moet eten pinky!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:02

Pinky.... ik zie verschillende dingen voorbij komen die me heel erg storen. Ten eerste, je kan geen brood en ei kopen? Hoe kan dat!!!! ten tweede, geen groente, geen fruit? Ten derde 350 kcal!!!! En ook nog eens ten vierde de hele dag zwaar werk doen.....Je maakt jezelf gewoon kapot dame....Je zegt je hebt het gelezen, dan zeg ik nu LEES HET NOG EENS EN PROBEER HET OOK TE BEGRIJPEN!! Dit is niet slecht bedoeld, ik probeer je ogen te openen....

Siz wat goed!!! gefeliciteerd!!!

Sok hoe is het met je vriendje nu?Heb je nog niet in ons topic gezien, je moet even komen kijken het is echt heel gezellig en we kunnen elkaar heel goed steunen!

Sizzy

Als je nu eens het topic in de eerste post leest, kun je zien dat je helemaal verkeerd bezig bent. Je moet juist genoeg eten om gezond af te kunnen vallen. Je stofwisseling moet goed op peil blijven en op deze manier breng je je stofwisseling alleen maar om zeep Lachen
Zo wordt het steeds moeilijker om af te vallen/op gewicht te blijven.

PinkyBubble

denice schreef:
maar dat neemt niet weg dat je meer moet eten pinky!

Nee dat zei ik ook niet Lachen Dit si gewoon wat ik altijd eet, de hoeveelheid meer heb ik gewoon nooit gegeten omdat ik niet zon grote eter ben, ik snoepte alleen ontzettend veel en veel tussendoortjes, DAAR ben ik op gaan minderen, us niet in me gewone eetpatroon, alleen minder zoute en vetet troep tussendoor.
Ik heb nooit in te nimmer gezegt dat ik ging stoppen met eten of NOG minder ging eten Ik eet gewoon weinig kalorieen en als ik al geen honger heb dan ga ik e niet vol lope stouwen met nog meer

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:04

LittleAnn schreef:
Pinky.... ik zie verschillende dingen voorbij komen die me heel erg storen. Ten eerste, je kan geen brood en ei kopen? Hoe kan dat!!!! ten tweede, geen groente, geen fruit? Ten derde 350 kcal!!!! En ook nog eens ten vierde de hele dag zwaar werk doen.....Je maakt jezelf gewoon kapot dame....Je zegt je hebt het gelezen, dan zeg ik nu LEES HET NOG EENS EN PROBEER HET OOK TE BEGRIJPEN!! Dit is niet slecht bedoeld, ik probeer je ogen te openen....

Siz wat goed!!! gefeliciteerd!!!

Sok hoe is het met je vriendje nu?Heb je nog niet in ons topic gezien, je moet even komen kijken het is echt heel gezellig en we kunnen elkaar heel goed steunen!

Als jullie dan ook eens lezen wat ik zeg, zou het ook een hoop schelen, SOMS eet ik geen groenten , ik heb nooit gezegt nooit, Dat halen jullie er blijkbaar gelijk uit. IK heb dagen ja dat ik amper eet omdat het er gewoonweg NIET is, En ja ik werk me reet eraf, Maar dat doet iedereen van tijd tot tijd, Ik eet wel deeglijk fruit alleen niet met bakken zoals jullie. en zoals je oko kan lezen is dit NIET van HEEL DE DAG maar wat ik TOT NU TOE heb KUNNEN eten. en het is overigens geen 350 maar 410 Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 22-01-08 15:05, in het totaal 2 keer bewerkt

denice

en jij bent er een die aankomt omdat ze juist te weinig eet.

Girley_

sokje87 schreef:
Goeiemorgen!

LA: hoeveel kcal zitten er ong. in die balletjes?

Morning! hier dan Tong uitsteken Geen idee weet je, want ik bestel dat eten bij een dame die dat elke dag klaarmaakt. Het wordt wel gebakken in de olie, maar er zitten dus vegetarische dingen in zoals tofu, peulvruchten etc etc. Het is heel erg lekker dat weet ik wel! Hoezo denk je dat ik niet aan mijn kcal kom?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:06

denice schreef:
en jij bent er een die aankomt omdat ze juist te weinig eet.

Ja maar wil jij toegeve dat ook al heb je geen honger je dan alsnog voedsel in je mond propt?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:07

Je lichaam heeft 1400 kcal per dag minimaal nodig om alleen al gewoon je organen e.d. in werking te houden. Meer ga ik er niet over zeggen. Als jij dit wil doen, moet je dat zeker doen, maar je helpt zo heel je stofwisseling naar de mallemoer en waarschijnlijk is hij al niet zo best.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:10

Sizzy schreef:
Je lichaam heeft 1400 kcal per dag minimaal nodig om alleen al gewoon je organen e.d. in werking te houden. Meer ga ik er niet over zeggen. Als jij dit wil doen, moet je dat zeker doen, maar je helpt zo heel je stofwisseling naar de mallemoer en waarschijnlijk is hij al niet zo best.

Ja maar neem dan ook de moeite om te lezen wat ik zeg? en haal er dan niet alleen uit wat er snel gelezen word , Ik kan er oko vrij weinig aan doen dat er bij mij daegn tussen zitten dat ik amper wat kan eten, En de dag is nog niet voorbij of wel dan? Ik kom echt wel dan aan die 1400 hoor, alleen totNU toe nog niet, moet ik smoregns om 10 uur dan al 1400 kalorieen bine hebbe gekregen en daar maar de dag op teren? nee toch. Voorlopig heb ik nog zat om te eten bij me, maar NU heb ik gewoon NOG geen honger, Dat betekent NIET dat ik het NIET ga eten, maar egwoon NOG niet, zit hiervoorlopig tot 5 uur dus tijd zat tog Wat is er zo moeilijk te begrjipen aan TOT NU TOE? Ik zit hier echt niet om beoordeeld te worden, En ik eet echt NIET altijd zo weinig hoor.. Alleen er zitten gewoon zoals vandaag dagen tussen dat k gewoon GEEN honger heb, en dat komt dan mooi uit omdat we het echt HEEL krap hebben, end aar hoef ik het verder niet over te hebben als je er wat over wilt weten mag je in me pb kome maar dat neemt niet af dat je niet de moeite hoef te doen om ook GOED te lezen wat ik zeg..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:13

Pinky, wie zegt dat ik jouw posts niet goed lees? Dat is wel erg flauw om te zeggen. Ik zeg toch niet dat je nu al 1400 kcal binnen moet heb gekregen? Het is alleen nu 14:00 geweest en jij zit pas op 350 Verward