Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sokje87 schreef:Is dat van je hele dag Pinky?
Sizzy schreef:Dat is echt veel te weing Pinky, lees het topic in de eerste post eens door
Sizzy schreef:Dat is echt veel te weing Pinky, lees het topic in de eerste post eens door
PinkyBubble schreef:Sizzy schreef:Dat is echt veel te weing Pinky, lees het topic in de eerste post eens door
Hb ik gedaan maar meer hoef ik gewoon nietdit is gewoon wat ik altijd eet....
Sue_ schreef:Sizzy schreef:Dat is echt veel te weing Pinky, lees het topic in de eerste post eens door
wat een rotadvies.... Wou ook even gaan kijken, stuit ik direct op die heerlijk uitziende brokken chocolade...
![]()
Sizzy schreef:PinkyBubble schreef:
Dat is echt veel te weing Pinky, lees het topic in de eerste post eens door
Hb ik gedaan maar meer hoef ik gewoon nietdit is gewoon wat ik altijd eet....
denice schreef:maar dat neemt niet weg dat je meer moet eten pinky!
LittleAnn schreef:Pinky.... ik zie verschillende dingen voorbij komen die me heel erg storen. Ten eerste, je kan geen brood en ei kopen? Hoe kan dat!!!! ten tweede, geen groente, geen fruit? Ten derde 350 kcal!!!! En ook nog eens ten vierde de hele dag zwaar werk doen.....Je maakt jezelf gewoon kapot dame....Je zegt je hebt het gelezen, dan zeg ik nu LEES HET NOG EENS EN PROBEER HET OOK TE BEGRIJPEN!! Dit is niet slecht bedoeld, ik probeer je ogen te openen....
Siz wat goed!!! gefeliciteerd!!!
Sok hoe is het met je vriendje nu?Heb je nog niet in ons topic gezien, je moet even komen kijken het is echt heel gezellig en we kunnen elkaar heel goed steunen!
sokje87 schreef:Goeiemorgen!
LA: hoeveel kcal zitten er ong. in die balletjes?
denice schreef:en jij bent er een die aankomt omdat ze juist te weinig eet.
Sizzy schreef:Je lichaam heeft 1400 kcal per dag minimaal nodig om alleen al gewoon je organen e.d. in werking te houden. Meer ga ik er niet over zeggen. Als jij dit wil doen, moet je dat zeker doen, maar je helpt zo heel je stofwisseling naar de mallemoer en waarschijnlijk is hij al niet zo best.