Maargoed, ebn vandaag niet zo goed bezig!
heb kruimelvlaai gehad, klein stukje,
heb cake gebakken, uiteraard moet je dat ook proeven

en nu wil ik chips..
maar ik doe het niet.!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
seabert schreef:Leonie89 schreef:Echt, uit bed komen is soms zo moeilijk
Ik ga ook altijs 20 minuten voordat ik wegmoet uit bedHet ligt zo lekker hé
![]()
Ik nam altijd 1 broodje en een kop koffie.
PintoNatal schreef:@ tha niekje!
TWEE UUR?
Jezus wat moet jij doen dan hahahhaa
Tha_Niekje schreef:PintoNatal schreef:@ tha niekje!
TWEE UUR?
Jezus wat moet jij doen dan hahahhaa
Ik heb momenteel wel een uur nodig om alleen uit m'n bed te komen
PintoNatal schreef:Tha_Niekje schreef:Ik heb momenteel wel een uur nodig om alleen uit m'n bed te komen
Hhahaa ja oke, dat is bij mij ook wel,
om 7uur gaat mn wekker, en eigenlijk ben ik erpas tien voor half 8 uit ofzo..
Leonie89 schreef:Haha seabert wij begrijpen elkaar![]()
Ik snooze te veel eigelijk. Mijn wekker gaat om 6:30... maar toch blijf ik vaak liggen tot 7:10
linky schreef:Hoe oud is iedereen hier? Allemaal puberende meiden met 3 ons teveel? Is er nog iemand boven de 20 of ben ik zo langzamerhand de enige?
Dit is toch niet normaal meer, zo weinig er gegeten wordt????
Ik had gehoopt dat dit een beetje een serieus topic worden zou..........................
Fitzroy schreef:Ik vind zelf het ook niet zo zinvol om te lezen wat iedereen per dag eet![]()
ladyjoy schreef:Ik heb honger.. nou ja trek dan
Fitzroy schreef:Neem een glas water![]()
Spetter, als je het zo bekijkt heb je wsch wel gelijk, maar ik skip door al die berichtjes heen.
Ik vind dat iedereen moet lijnen zoals diegene denkt dat goed is.
Tips vragen kan altijd, maar om nu van iedereen elke dag te lezen wat er gegeten wordt?
ladyjoy schreef:OOOOHH Broodje pindakaas. Dat klinkt lekker! Weet je wat lekker is? Boterham uit de diepvries en dan even in de magnetron zodat ie ontdooid én warm wordt en er dan pindakaas op hihi
Spetterlover schreef:Fitzroy schreef:Neem een glas water![]()
Spetter, als je het zo bekijkt heb je wsch wel gelijk, maar ik skip door al die berichtjes heen.
Ik vind dat iedereen moet lijnen zoals diegene denkt dat goed is.
Tips vragen kan altijd, maar om nu van iedereen elke dag te lezen wat er gegeten wordt?
Ik snap het ook wel hoor, ik lees ook niet altijd alles door, als ik veel bij te lezen heb sla ik het ook wel eens over, al die dagmenu's.
Maar soms is er echt heel wat aan te merken en dat kan ik dan ook niet laten. Vind het zelf ook fijn als mensen mij vertellen wat ik anders zou kunnen doen, zodat ik nog eerder resultaat krijg
Alleen de manier waarop linky binnen kwam was nou niet echt aardig. Jij zegt het al op een heel andere manier
sokje87 schreef:Ik lees ook niet altijd alles door hoor. Maar het kan ook voor jezelf heel goed zijn om op te schrijven wat je allemaal eet, daar ga je veel bewuster van eten namelijk.