Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zin in!!
wel dapper dat je bent gaan hardlopen. ik ga na mijn vakantie weer beginnen. Volgens de fysio is het dan erop of eronder met mijn knie. we zullen zien...
staptraining is zwaarder dan je denkt.
kiwi/aardbei/mango/appel met yoghurt hmmm
Sizzy schreef:Gisteren lekkere BBQ gehad, geluk gehad met het weer ook!![]()
Vandaag maar weer even extra mager:
O: magere yoghurt met een nectarine
t: lolly
L: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: cracker met filet americain
D: aardappelpuree met erwtjes & worteltjes, witte bonen in tomatensaus en beetje ketchup
t: nectarine
Bew: paardrijden
Je kunt morgen even bellen misschien? 

Die verhoging van 't tandarts deel komt omdat ik over 2 weken 22jr wordt... en daarom ga ik per 1 september meer betalen...
En als je dan nog een keer gaat kijken zou ik het er wel over hebben.

Als je het echt een leuk beestje vindt, dan kan je vragen of het gevraagde bedrag een vraagprijs is en dus open voor onderhandeling. Bedenk vantevoren wat je er zelf aan wil uitgeven zodat je dat daar niet hoeft te verzinnen. Wat kost ie en is dat inclusief spullen? Ik heb een jaar geleden op het punt gestaan een 2-jarige te kopen waarvoor ze best wat durfden te vragen, maar onderhandelen was absoluut niet mogelijk. Paard is afgekeurd, dus heb haar niet gekocht.
Maar idd...als je t paard helemaal te gek vind... laat je 'm uiteindelijk toch niet staan... maar ja zou leuk zijn als er nog wat vanaf ging...
Want meerdere mensen die ik gesproken heb zeggen dat de vraagprijs wel hoog is voor die pony...