Mooi pakket weer van de Plus!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gem schreef:Ik vind dit toch zulke leuke pakketten (twee stuks)![]()
[ [url=m/szO3dv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een berg chocola en twee dikke paashaas-plakken en als gift mocht je choco-decoratiemateriaal meenemen. De uitdeler: "Je neemt toch niet maar één doosje mee?" ... en stopt nog drie dozen in mijn tas. Zes vellen rode strikjes (witte chocola) en drie dozen witte Zwarte Pietjes
![]()
![]()
.
Superpakket!
koenlover schreef:Ik had vandaag 2 bonnen bij Otelli in Rosmalen. Hier al goede ervaringen gelezen erover maar voor mij is het net te ver om er voor te rijden maar vandaag kwam m’n moeder erlangs en waren er bonnen beschikbaar. Nog niet geproefd maar het ziet er heel lekker uit, ik had:
2 hazelnoot ijstaven
1 vanille ijsstaaf
1 kaneel ijsstaaf
20 frambozen ‘gebakjes’
50 kleine petit four achtige hapjes Coco tropical.
Heel blij mee, ga het uiteraard niet allemaal opeten maar mooi verdelen onder de huishoudens van m’n broer, m’n zus en m’n moeder.
koenlover schreef:Ik had vandaag 2 bonnen bij Otelli in Rosmalen. Hier al goede ervaringen gelezen erover maar voor mij is het net te ver om er voor te rijden maar vandaag kwam m’n moeder erlangs en waren er bonnen beschikbaar. Nog niet geproefd maar het ziet er heel lekker uit, ik had:
2 hazelnoot ijstaven
1 vanille ijsstaaf
1 kaneel ijsstaaf
20 frambozen ‘gebakjes’
Heel blij mee, ga het uiteraard niet allemaal opeten maar mooi verdelen onder de huishoudens van m’n broer, m’n zus en m’n moeder.
Gem schreef:koenlover schreef:Ik had vandaag 2 bonnen bij Otelli in Rosmalen. Hier al goede ervaringen gelezen erover maar voor mij is het net te ver om er voor te rijden maar vandaag kwam m’n moeder erlangs en waren er bonnen beschikbaar. Nog niet geproefd maar het ziet er heel lekker uit, ik had:
2 hazelnoot ijstaven
1 vanille ijsstaaf
1 kaneel ijsstaaf
20 frambozen ‘gebakjes’
Ooowwww foto please ...
koenlover schreef:[ [url=m/GxvqB9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1gFk36.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OnsdIK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet de beste foto’s.. gemaakt in de kelder waar de vriezer staat. De overige ijsstaven zijn gewoon lange staven ijs.