Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Ojee... Zou dat nog goedkomen nu ik 'm binnen in een zonnig raam heb gezet of is het dag aubergineplantje? Zou het zo zonde vinden want ondanks dat ik aubergines niet lekker vind (en ze maandelijks in grote hoeveelheden naar huis krijg van het werk), vind ik het plantje wel heel erg leuk en had ik het een leuke verrassing gevonden voor mn paps en mams
.
Ik ga eens bij het begin van het topic beginnen, vind het allemaal erg interessant.
Zie al hele gave oplossingen en manieren voorbij komen door foto's!
8nnemiek schreef:Goh dat wist ik helemaal niet van die komkommers! En ik vorig jaar maar bezig met kwastjes om te bestuiven, omdat de bloemen er steeds allemaal af vielen![]()
Dan ga ik alles dit jaar maar eens zelf z'n gangetje laten gaan.. op een of twee komkommers na, want ik wil wel zelf zaden oogsten
Kaygee schreef:Valt wel mee toch met komkommers? Ik heb ze alleen mishandeling dus ben vorige week opnieuw begonnen maar ze groeiden super snel. Aan de vrouwtjes groeien al gelijk kleine komkommertjes. Ik heb ze te vroeg buiten gezet en dat heeft ze helaas genekt.
Bijzonder hè dat plantjes van half dood naar weer levend kunnen in een paar uurtjes. Ik heb dat altijd met mijn kamerplanten.die zijn gelukkig niet dood te krijgen.