Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SaNNeS88 schreef:mijn dag is weer helemaal in de soep gelopen...vanmiddag een appelpunt en een pakje chocomelk gehad bij de ikea. zo stom, gewoon zonder er bij na denken afgerekend, en toen ik het ophad, besefte ik ineens hoeveel slechte kcal ik naar binnen gewerkt had...
xingridx schreef:Oh das handig, Armaris
Heb net een stukje kaas gegetenwas het niet van plan, maar werd beetje flauw
Baal nu eigenlijk niet een sdat ik het gegeten ehb, maar meer dat ik het niet kon weerstaan
katiavl schreef:SaNNeS88 schreef:mijn dag is weer helemaal in de soep gelopen...vanmiddag een appelpunt en een pakje chocomelk gehad bij de ikea. zo stom, gewoon zonder er bij na denken afgerekend, en toen ik het ophad, besefte ik ineens hoeveel slechte kcal ik naar binnen gewerkt had...
Daarvan is je dagje niet naar de soep hoor! als je de verdere week goed gegeten hebt maakt dat geen verschil en kan je alsnog evenveel afvallen. En af en toe genieten mag leven is meer dan dieten!
Hoe doet hadis het op het songfestival
Wendy als je hard mee bezig bent val je nooit af, is een psychologisch verschijnsel vraag maar aan je dietist
Imre schreef:Tja, niet iedereen heeft tijd en geduld en ruimte om een paard te laten herstellen. Als het dier pijn heeft en er is weinig zicht op herstel, dan is het niet meer dan logisch dat het paard naar de slacht gaat. Blijft natuurlijk erg sneu en ik zou ook zeker voor een degelijk onderzoek naar een kliniek gaan, maar wie weet heeft hij dat al gedaan? Een merrie zou je nog kunnen laten staan voor de fok, maar een ruin heeft - heel crue gezegd - geen waarde meer bij dergelijke blessures.