Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik heb zoals jullie weten onverwacht verlenging van mijn contract gekregen, wel nog steeds op uitzendbasis en helaas een halve dag minder dan ik had. Ik heb deze baan tot 1 januari, 24 uur per week. Eigenlijk is dat net een dag te weinig. Ik kan er van rondkomen maar er blijft weinig over om van te sparen, zeker niet met twee paarden en aflossen van studieschuld. Op zoek naar een baantje erbij kom ik net een leuke vacature tegen binnen de universiteit (waar ik ook al werk), op een andere faculteit. Ik ben nu secretaresse met communicatietaken, die andere functie is volledig communicatie, 30 uur. Ze stellen nogal hoge eisen, maar ik zou het zeker kunnen. Punt is alleen dat ik min of meer heb toegezegd dat ik ook echt tot 1 januari zal blijven. In de tussentijd gaat mijn baas de inhoud van de functie die ik nu heb herzien en is het nog maar de vraag of ik na 1 jan nog een baan heb. Het liefst blijf ik waar ik nu zit, maar dan met minder secretariele taken en wat meer uren. Ik heb echter 0,0 zekerheid of dit straks mogelijk is of niet. Eigenlijk vind ik het zonde om niet te reageren op die leuke vacature, aan de andere kant vind ik het niet netjes van mezelf omdat ik heb toegezegd tot 1 jan te blijven... Solliciteren kan altijd, dat weet ik, betekend niet dat ik ook voor een gesprek wordt uitgenodigd, maar ik wil eigenlijk niet dat mijn baas te horen krijgt dat ik daar heb gesolliciteerd. Als ik het doe. Ik ga hier dit weekend maar eens over nadenken.
Sizzy schreef:Auw dat klinkt idd pijnlijk. Ik kan me voorstellen dat dit ook minder qua pijn wordt als je gewicht verliest? (niet rot bedoeld hoor!)

benangelique schreef:paulien: klinkt niet fijn zeg. hoe snel moet dit gaan verbeteren?

Lekker uitrusten!

(maar die aardbeitjes nog lekkerder!!) 

is dat dat ene paardje wat je laast had laten zien? Die e-pony?
ben ook nog steeds hard op zoek. Maar ik vind ouderwetse types haast niet meer (of het nou fries, haflinger, tinker of fjord is). Vind ik erg jammer.
vanmiddag hebben we ook nog schrikparcours op stal, maar hier is het nog redelijk droog weer.
met die partytenten komt het vast goed 
Maar je ziet idd weinig ouderwetse types...