[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 21:14

Wat houdt het syndroom van Tietze in?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 21:16

Kijk maar is op

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tietze

Alleen daar staat dat het naar je armen enz. kan uitstralen, helaas bij mij heb ik het ook bij mijn benen enzo. Ik heb het echt overal.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 21:21

Auw dat klinkt idd pijnlijk. Ik kan me voorstellen dat dit ook minder qua pijn wordt als je gewicht verliest? (niet rot bedoeld hoor!) Lachen

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 21:36

Bleh, ik zit met een dilemma. Een werk-dilemma, dus niet over eten. Knipoog Ik heb zoals jullie weten onverwacht verlenging van mijn contract gekregen, wel nog steeds op uitzendbasis en helaas een halve dag minder dan ik had. Ik heb deze baan tot 1 januari, 24 uur per week. Eigenlijk is dat net een dag te weinig. Ik kan er van rondkomen maar er blijft weinig over om van te sparen, zeker niet met twee paarden en aflossen van studieschuld. Op zoek naar een baantje erbij kom ik net een leuke vacature tegen binnen de universiteit (waar ik ook al werk), op een andere faculteit. Ik ben nu secretaresse met communicatietaken, die andere functie is volledig communicatie, 30 uur. Ze stellen nogal hoge eisen, maar ik zou het zeker kunnen. Punt is alleen dat ik min of meer heb toegezegd dat ik ook echt tot 1 januari zal blijven. In de tussentijd gaat mijn baas de inhoud van de functie die ik nu heb herzien en is het nog maar de vraag of ik na 1 jan nog een baan heb. Het liefst blijf ik waar ik nu zit, maar dan met minder secretariele taken en wat meer uren. Ik heb echter 0,0 zekerheid of dit straks mogelijk is of niet. Eigenlijk vind ik het zonde om niet te reageren op die leuke vacature, aan de andere kant vind ik het niet netjes van mezelf omdat ik heb toegezegd tot 1 jan te blijven... Solliciteren kan altijd, dat weet ik, betekend niet dat ik ook voor een gesprek wordt uitgenodigd, maar ik wil eigenlijk niet dat mijn baas te horen krijgt dat ik daar heb gesolliciteerd. Als ik het doe. Ik ga hier dit weekend maar eens over nadenken. Scheve mond

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 21:47

Sizzy schreef:
Auw dat klinkt idd pijnlijk. Ik kan me voorstellen dat dit ook minder qua pijn wordt als je gewicht verliest? (niet rot bedoeld hoor!) Lachen

Nee nee dat begrijp ik Lachen

Nee ik heb soms beetje ademhalings problemen (vergeet wel is te ademen) en dan komt dit echt op zetten. Dus denk dat het met én afvallen maar ook met ademhaling beter onder controle hebben te maken heeft Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 21:53

sizz: wauw! wat een cijfer zeg! snel terug ook wel.
paulien: klinkt niet fijn zeg. hoe snel moet dit gaan verbeteren?
sanne: jij mag klagen hoor, kunnen we ons prima voorstellen!
imre: heerlijk naar vlieland. ben ik nog nooit geweest, maar lijkt me prachtig. Zal morgen deel 2van je verslag lezen. Wat betreft je werk: lekker gaan solliciteren en vragen of ze het discreet willen behandelen omdat je al binnen de faculteit aan het werk bent. ik zal je van de week even pm-en over onze ijsjesrit Clown
lj: heerlijk, pannenkoeken! wij gaan morgenavond naar de pannenkoekenboerderij. kan ik me nu al op verheugen.

zo, de vakantie is begonnen. ik ben op en gebroken. kan me niet voorstellen dat ik me eerder zo moe heb gevoeld aan het einde van het schooljaar. heb wel al alles voorbereid, alles is ingepakt en staat klaar voor de verhuizers. ik hoef in de vakantie dus niet terug. moet nog wel 2 leerlijnen uitwerken, maar dat kan ik en duurt geen dagen.
hele slechte dagen gehad qua eten en slapen en zie er dus ook niet uit. Morgen maar weer gezond en normaal gaan doen.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 21:55

benangelique schreef:
paulien: klinkt niet fijn zeg. hoe snel moet dit gaan verbeteren?

Tja kan morgen over zijn of over 10000 jaar..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 21:56

Heb dat gemist dat je dat vertelt heb Flevogirl, heb ook een stukje niet bijgelezen omdat mn internet het een poos niet deed.
Wat vervelend zeg! Hopen dat het minder wordt als je wat afgevallen bent en je ademhaling wat onder controle hebt. Is er verder nog wat aan te doen of niets?

Ik ga volgende week kijken bij die new forest, moet alleen nog even afspreken wanneer precies. Een vriend gaat mee, die heeft er wat meer verstand van. En als t echt wat is. Kan ik die week erna nog een keer gaan kijken.

Wind, tjaa ik zou zeggen altijd proberen! Als het je echt wat lijkt, en meer is wat je wilt. Je wilt meer communicatie en meer uren en daar voldoet de vacature allebei aan. Dus waarom niet proberen. komt je baas het zeker te weten als je solliciteert? en anders kan je t hem toch uitleggen dat het nu voor jou erg onzeker is of je na 1 januari nog kan blijven en dan ook nog meer uur krijgt en meer communicatie.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:01

hier heb ik echt zooooon zin in:

Afbeelding

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 00:01

Wind: ik zou gewoon gaan solliciteren en zoals BA zegt vragen of ze het discreet willen houden. Ik snap wel dat je het niet netjes vind, maar je moet toch ook rond moeten komen en als je huidige baas je wilt behouden komt hij maar met een beter aanbod, dit is tenslotte de marktwerking.
Niet geschoten is altijd mis.
BA, heerlijk dat je vakantie hebt, nou weer even een lekker fijn ritme zoeken en die taart laten staan :p
Flevo, klinkt heel naar dat sysdroom, vooral ook omdat het zo onzeker is of en wanneer het over gaat Ach gut

Mijn dagje was erg mager, had helemaal geen honger na het schandalige gedrag van gister Knipoog

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 00:41

Ik zou ook zeker gaan solliciteren. Toen je beloofd had om tot januari te kijken was de situatie anders dan nu, dat kun je ook uitleggen. Als de situatie gelijk was gebleven had jij ook netjes tot januari gewerkt maar nu je deze aanbieding krijgt is dat (mogelijk) veranderd. Ik weet uit ervaring dat je jezelf wel voor je kop kunt slaan als je in ieder geval niet probeert om op een leuke vacature te reageren.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 09:01

morning ladies! heb echt heerlijk geslapen en ben eindelijk eens een nachtje niet met mijn werk bezig geweest Clown

straks naar noob, ben benieuwd of we het droog kunnen houden. er is zulk slecht weer voorspeld! daarna verven op zolder.... bleh.

de planning van vandaag:
o: yoghurt met fruit 'n fibre
t: pot thee, appel
l: 2 vb 30+ kaas
t: pot thee, banaan
a: pannenkoeken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 10:15

Mornin'!

Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre + aardbeien
t: - (laat ontbeten)
L: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: 1 bb met d'light jam
D: BBQ (lekker met dit weer :p )

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 10:54

Wat fijn dat je nu vakantie hebt BA! Lachen Lekker uitrusten!

Sizzy, bbq met die weer.. mag hopen dat t nog beter wordt vanmiddag voor je!

Planning:

O: 2 vk boterhammen kipfilet en plakje ontbijtkoek
T: 3 suikervrije muntdropjes (had een beetje keelpijn)
T: appel
L: 2 vk boterhammen kipfilet
T: pakje sultana
D: nog even bedenken (moet vanav nog boodschappen doen als ik thuis kom)
T: meloen

Zo kijk net even bij weeronline.nl en zie dat ze vanaf dinsdag heel mooi weer voorspellen Haha!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 10:56

@Wind: ik kan niet anders dan BA enz. gelijk geven. Gewoon doen! Lachen
@BA: hmm die taart ziet er wel lekker uit Haha! (maar die aardbeitjes nog lekkerder!!) Haha!
Fijn dat je lekker hebt geslapen! Doet een mens goed he Lachen
@Pivanti: helaas is er niets aan te doen Verdrietig
Maar vertel is meer over de new forest Haha! is dat dat ene paardje wat je laast had laten zien? Die e-pony?
Spannend hoor Haha! ben ook nog steeds hard op zoek. Maar ik vind ouderwetse types haast niet meer (of het nou fries, haflinger, tinker of fjord is). Vind ik erg jammer.
@Lieke: ik denk dat een mager dagje (als het natuurlijk niet te overdrijft) niet erg is nadat je een ''vreetkick'' hebt gehad. Belansdagje laten we maar zeggen Knipoog

Meiden! Vanmiddag ga ik eindelijk op ponykamp! Heb er zin in Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 10:58

Pivanti: ja dat hoop ik ook Haha! vanmiddag hebben we ook nog schrikparcours op stal, maar hier is het nog redelijk droog weer.
BBQ is ook op stal vanavond, ze hadden wel allemaal partytenten gehuurd, dus droog staan kunnen we sowieso Knipoog

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:07

oh sizz, dan komt het wel goed met die bbq!
paulien, slapen doet een mens zeker goed! geniet van je kamp. er is mooi weer in aantocht!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:11

Veel plezier op kamp flevo!!

Ik ga nu richting stal Doei!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:12

@Sizzy: veel plezier vanavond met BBQ op stal Haha! met die partytenten komt het vast goed Lachen

Dankjewel! Zou vast wel lukken Haha!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:24

Sizzy, gezellig! Veel plezier

Flevogirl, wat vervelend zeg dat daar niets aan te doen is!
Ja die new forest is dat. Hij is 5 jaar, 156,5m, L niveau, zwart, heel lief, leert snel, verkeersmak, goed te rijden

Heel veel plezier op kamp en er komt warm weer aan! Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:30

@Pivanti: die stond op marktplaats toch? Gaaf dat je gaat kijken Lachen

Ik ben ook hard op zoek dus meiden Haha! Tong uitsteken

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:49

Ja staat op marktplaats Vraagprijs vind ik wel wat hoog... dus moet er nog wel wat af kunnen kletsen

Zal voor je rond kijken Paulien Lachen Maar je ziet idd weinig ouderwetse types...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 12:06

Ja en die vind ik juist zooo leuk Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 12:10

Waar ga je trouwens op ponykamp?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 12:13