Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wij wonen daar vlakbij trouwens
. Oja en de standaard groenteloempia's en frietjes enzo, maar dat heb je altijd wel. Er was ook een ruim aanbod aan vers fruit, salade etc. maar ik had zelf al een zak fruit mee in de tent en salade heb ik meestal niet genoeg aan voor een maaltijd
Wel smoothies. Voor volgend jaar, dit jaar was ik erg op budget haha.
Vreetkicks heb ik ook geen last van dus dat is prettig.
Alissa White-Gluz van Arch Enemy doet veel voor de vegan beweging, Charlotte Wessels (Delain) en Floor Jansen (Nightwish) zijn ook vegetariërs
Oh en de zanger van System of a down ook naar het schijnt.
smoren doen wij niet.
Magrathea schreef:8nnemiek schreef:Proteïnen en eiwitten zijn hetzelfde, toch?![]()
Ik heb gisteren vegan kaassaus met broccolirijst gemaakt en veel groenten. Het ziet er echt vies uit, soort bruingroene smurrie met groenten, maar het is zó lekker
).
, maar we volgen dit al geruime tijd met veel plezier en belangstelling. Want dit zijn geen komkommers, waren we al vrij snel achter. Wij denken aan pompoenen, maar welk soort en eetbaar ? Het barst er van op internet.
Dit is toch geestig! 
. Bij m'n vriend thuis hebben we ook een moestuintje. Zo leuk om zelf bij te houden. Ben er 1x per week of eens per 2 weken, dus kan er niet zoveel aandoen. Maar als je dan uit eigen tuin kan eten is dat echt wel super leuk hoor
.
pien_2010 schreef:Mijn man heeft een doosje plantjes komkommers gekocht, maar we volgen dit al geruime tijd met veel plezier en belangstelling. Want dit zijn geen komkommers, waren we al vrij snel achter. Wij denken aan pompoenen, maar welk soort en eetbaar ? Het barst er van op internet.
Misschien horen ze niet zo opgebonden te worden, maar mijn man heeft al paar keer de stok verhoogd maar hij blijft maar groeienDit is toch geestig!
Ik dacht ik ga eens vragen aan mijn vega vrienden
[ [url=m/r5Cd8r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jHTN6b.jpg]Afbeelding[/url] ]
pompoenen groeien op de grond, evenals komkommers en courgettes. Het soort weet ik niet maar het is wel wat vroeg nog voor een pompoen maar bij jullie is t natuurlijk ook warmer
)