Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
en zomaar overal plassen lijkt me ook wel heerlijk of lekker je shirt uit kunnen trekken met het zonnetje
Door stoppen met de pil, operatie en ijzertekort naderhand ben ik al super lang niet meer ongesteld geweest. Een voordeel
Maar vrees/hoop dat ik er binnenkort weer van mag genieten.
Gelukkig valt het kwa mood deze maand wel mee.

Deze week maar steeds wat meer eten dus, kijken hoe het dan gaat!
Eigenlijk had ik 3 kilo geleden mijn doel al bereikt haha, dus nu moet het wel eens ophouden. Je hebt wel gelijk trouwens, dat ik in vergelijking met jullie lijstjes soms best weinig eet. Ik was alleen juist bang om aan te komen toen ik van lichamelijk intensief werk (zorg) naar een 40-urige kantoorbaan ging. Maar blijkbaar hoef ik me daar dus geen zorgen over te maken.
. Niet echt bierig bier maar voor de zomer wel lekker fris.
NeverGiveUp schreef:O; Sandwich met beetje kaas, salami, sla, komkommer, humus, tomaat en peper.
Rijstwafel met beetje boter en hagelslag. Glas melk.
B; Uur rijles, half uur fietsen.
L; Bruin broodje met kaas, mosterd en augurk. Bruin broodje met mon chou en tomaat.
Bakje blauwe bessen en een fles water. En een klein stukkie abrikozen vlaai
T; Twee bonbons, koekje en een salamiworstje. En een sinaasappel. (Ben thuis aan het werk, ga ik allemaal kleine dingen eten
Als het maar eenmaal thuis ligt doet ie niet meer moeilijk whahah

Ben echt niet lekker vandaag, heb veel geslapen vanmiddag. Ziek zijn in combinatie met ongesteld zijn is geen pretje.