sorry niet bij gelezen... drukdruk.. maar dacht kom toch even snel gedag zeggen!
ukje
Geplaatst: 14-05-09 06:24
Madeira_ schreef:
Noor, veel buikklachten.
Ok ik snap het. Wat vervelend dat je nog steeds die klachten hebt.
xingridx
Geplaatst: 14-05-09 07:21
Paulien, wat naar dat je nog steesd die klachten hebt
van 9 tot 9 is flink lang, Patricia!
En hoiii andere Patricia
Zo, ik moet straks voor 150 man brood smeren samen met nog iemand...komt hoog bezoek van het ministerie, die in de kantine zit, dus lunch moet even anders georganiseerd worden
Woeeeeh en mn nieuwe foon is leuk, hij doet het eindleijk...gisteravond kpn nog even gebeld want na 4,5 uur deed mn simkaart nog niets bleek ze mn simkaart gewoon nog niet geactiveerd te hebben en ook het internet op mn mobiel niet aangesloten te hebben dus maar goed dat ik even gebeld had Nu doet alles het en ik vind m leuk touchscreen valt me alles mee
Meteen mn dag vandaag maar: O: yoghurt met muesli (2+4) T: 1 vb 30+ kaas (1+1,5) T: druiven (1) L: 3 vb met ?? (3+?? ) T: tomaatjes (0) T: evt eierkoek (2) D: ?? 14,5 zonder broodbeleg smiddags en avondeten...dus dat moet lukken
Ik ben er ook weer, vandaag weer mijn baliewerk vandaar!!
Heerlijk weekend gehad, verkeerd op het rooster gekeken zaterdag dus naar volendam gereden bleek ik vrij te zijn Toen maar meteen door naar mijn paard gereden en hem maar meteen gereden i.p.v in de middag. Hij heeft gelukkig geen streken meer en loopt super, vanavond mijn eerste priveles daar, ik ben benieuwd!!
Zondag naar de oma's en opa's gegaan en heerlijk in de zon naar de voetbalwedstrijd van mijn vriend gekeken.
Gisteravond had ik mijn 2de springles ging goed, ben over tonnen heen gegaan, de moeilijkste bochten genomen. Ze hadden het gisteren express niet hoger gezet het was een zeer leerzame training. Ik ben ook gevraagd om mee te doen aan de crossclinic 24 mei in Ede.... en ja ik ga het doen mijn allereerste cross training!!!
Heb vroeger altijd gesprongen, ik kon gisteren tijdens de springles wel merken dat mijn gevoel daarvoor weer terug begint te komen! dat vind ik wel fijn
Ik heb 1.5 jaar niet gesprongen ( naja wel af en toe eens een kruisje, maar een heel parcour no way!) en toch op de een of andere reden bouw je dan een soort van angst op...
Mijn dagplanning vandaag: O: activia yoghurtje, 2 volkoren crackers met smeerkaas 20+ en tomaat t: 2 mandarijnen L: 3 volkoren crackers met smeerkaas 20+ en tomaat en 2 cracottes met linesse en tomaat, evt cup a soupje erbij t: opkikker t: appel D: tartaartje met salade en aardappelpuree t: ?
hoooooiii! weinig tijd, dus ff een snel bericht. geen tijd gehad om bij te lezen; heb ik iets gemist?
vandaag: o: 3 mb cervelaat ww (3+1,5) t: 250 magere kwark, banaan (2+1) l: 3 mb met niks, kop groentensoep (3+1) t; 250 gr. magere kwark, appel, 2 kiwi's (3+0) a: chicken tonight met zilvervliesrijst (3+2)
20 punten
SuSem
Geplaatst: 14-05-09 12:00
wat een toeval angelique, hier ook een kop groentensoep bij de lunch
10.00: 2 vb met een gebakken eitje (2+2) 12.00: 3vb met een kop groentensoep (3+2) 14:00: 250 magere vanillekwark met stukjes perzik (2) 16.00: bak rode druiven (0) 18.00: stamppot andijvie met een gehaktbal (3+6 ) 20.00: ?
= 20 punten
Laatst bijgewerkt door SuSem op 14-05-09 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb wel eens begrepen dat WW dat geen punten voor fruit rekent omdat veel mensen die WW doen niet zo heel erg veel verstand van gezond eten (bedoel ik niet de dames hier mee ) en dat die dan fruit laten zitten en liever een koekje nemen.
Zo, ik heb net 500 boterhammen staan smeren Met echt allemaal overheerlijk beleg, maar netjes mn boterhammen met filet americain en ham gesmeerd, trots op mezelf