[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 09:01

Paulien, zoiezo is cola light niet een alte beste vervanger kan je beter water gaan drinken als je ergens trek in krijgt.

Armaris, jammer dat de muziek niet zo nice was.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 09:03

angelique, zo te zien heb je gister een behoorlijk drukke dag gehad.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 09:16

:wave: Mogguh dames
Heb wel bijgelezen, maar het blijft even niet hangen :n Ik reageer later nog wel even..
Weer onwijs slecht geslapen, me gister veel te druk gemaakt en onwijs moe en hoofdpijn nu :\ Moet straks naar de buuf (waar ik heel vaak de paarden verzorg) afscheid nemen van haar ene paard ;( Die staat te koop en het doet haar allemaal teveel pijn enzo met kijkers en alles, dus ze brengt 'm naar een trainingsstal waar ze ook vaak gaat lessen enzo en dan komt ie daar te koop zeg maar.. Echt bluhhhh ;( Niet eens m'n eigen paard, maar zit er toch meer mee dan ik had verwacht :o Ze neemt me nog wel een keer mee daarheen om bij hem te gaan kijken, dus dat is wel heel lief :j Maja, zie echt als een berg op tegen zometeen..
Had gisternacht al bijna niet geslapen en toen dat met die mountainbike en moet ongesteld worden en vannacht weer slecht geslapen en dat paard weg en pfff beetje emo ff :o

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 09:29

baalt weer is van der moeder. Vroeg eergister of ze moet broek wilde wassen omdat ik die vandaag nodig heb heeft ze hem weer is niet gewassen ga ik wel weer niet sporten.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 11:25

heeft even niet bijgelezen, sorry!
nog steeds niet helemaal lekker, beetje slecht geslapen (erg onrustig) en dus weer even lekker dagje rustig aan :)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 11:37

Knuff voor noor,wendy en ingrid :(:)
Noor, kan je of niet gauw zelf je kleding wassen of een andere broek nemen? Het zou jammer zijn als je daarom niet gaat sporten :)

Angelique, drukke dag gehad zie ik, ben je weer bij in alles en in je studie? Ik heb nu vakantie en ga ook mijn studie weer bijbenen :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 12:27

|( En toen was ie echt weg... |( Kwam daar en de buuf zei ook al van we doen gewoon net alsof ie alleen ff 'op vakantie' gaat (als zij op vakantie gaat brengt ze hem daar ook altijd een weekje heen zodat ie doorgetraind blijft). Dus wij proberen vrolijk te doen enzo ( :+ ) Maar dat zij richting de auto liep hield ze het ook niet droog :n En ik ben binnen blijven staan, wilde de trailer niet zien wegrijden :n Stond bij de merrie in de stal en die staat altijd over haar deurtje te kijken als de trailer weggaat en nu stond ik te janken in haar stal en kwam ze heel lief met haar hoofd in m'n armen staan. Hij is wel vaker een weekje weg of 's ochtends naar de manege, maar ze voelt wel dat dit niet klopt. In het land ook maar te hinnikken en doen ;(

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 12:34

zwaai naar paulien!
noor, was zeker een drukke dag gisteren! vandaag dus maar weer braaf aan de poets (hans) en studie (ik). ik was mijn sportbroek vaak ff op de hand. is zo gedaan en die dingen zijn ook zo droog. idee voor de volgende keer?
knuf voor wendy. arme meid. zit je ook niet mee de laatste tijd.
balen dat je nog niet fit bent ingrid! nog een daggie rustig aan dan maar?
monica, ben redelijk bij, maar zou eigenlijk nog een week vakantie moeten hebben om helemaal bij te trekken. Nou ja, woensdag op college maar horen hoe en wat precies.

vandaag maar geen planning weer. net ontbeten met wentelteefjes en die vullen zo dat ik voorlopig niets hoef :+

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 12:47

Ik moet hard studeren deze week omdat ik bij frans moeilijkheden krijg :) Zoals de vervoegingen, anders had ik een rustig weekje gehad. Hoelang studeer je per dag dan?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 12:50

van de vakantie per dag een uur of 6 tot 8. normaliter 2 uurtjes na mijn werk. langer gaat niet, dan heb ik een te vol hoofd.

pfiew, als ik ergens slecht in ben is het wel in de franse taal!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 12:57

benangelique schreef:
van de vakantie per dag een uur of 6 tot 8. normaliter 2 uurtjes na mijn werk. langer gaat niet, dan heb ik een te vol hoofd.

pfiew, als ik ergens slecht in ben is het wel in de franse taal!

En dat te denken dat ik voor mijn werk ad kassa toch wel een mondje frans moet kunnen spreken :)
6à8uur? Das veel joh! Maar denk dat ik daar ook aankom :o

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:01

Hallo!

Heb even niet bijgelezen, ga ik zo misschien wel even doen.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:03

Probleem was al opgelost. Een broek van me broer aangetrokken wel paar maatjes te groot maar tja het was maar even zo.

ik deze vakantie bijna niks aan school gedaan dus dit weekend maar ff hard buffelen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:03

goeiemiddag sanne!

monica, is ook wel veel maar het is vooral heel veel lezen. niet echt blokken in de zin van in mijn hoofd stampen. als ik dat wel moet hou ik dat niet zo lang vol hoor!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:05

Ahzo :P Ik moet daarentegen wel blokken zoals alle vervoegingen eens opschrijven, op pc oefenen ( en bokken :P ) maar moet ook nog flink studeren voor andere vakken :)

Ik ga nu een uurtje pitten, dan omkleden en aan de studie, mijn les voorbereiden :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:06

Ik ben kwa eten vandaag lekker bezig. Al 2 pakjes sultana op en een plakje cake en nog een broodje.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:07

joh, dat valt toch mee noor? sultana is niet slecht hoor. staat in het niets met wentelteefjes haha

monica, zet 'm op vandaag meis!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:16

Ik eet op zondag zoiezo altijd wat meer sultana en brood omdat dat fietsen mij wel hongerig maakt. Maar alsnog doe ik vandaag een kleine balansdag heb gister weer aardig wat weggevroten.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:19

Ba: idd, 's avonds ben ik altijd vrij productief! Heel stom eigenlijk en soms ook wel vervelend :+ Lekker druk weekendje heb je achter de rug!

:(:) voor Wendy

Carnaval was zo leuk gisteren!! Eerst lekker gegeten met z'n allen (21-diner) en toen hoppa in flamingo outfits de stad in, helemaal uit ons dak gegaan. Volgens mij goed wat kcal verbrand met dansen :P (helaas was het drinktempo ook behoorlijk hoog hahaha) Was echt mooi feestje! Nu wel licht brakjes :+
Vanmorgen wel heerlijk ontbeten met z'n allen, lekkere broodjes & beleg, eitje erbij en een croissantje :))

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:58

sounds good, Siz!

ik ga straks richting Niels, daar drankje doen en wat eten :)
krijgt mn laptop ook wat rust, dat ding is overspannen van alle filmpjes die ik inmiddels heb gezien :+

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:08

*Is druk bezig met haar les* Maar geloof dat het niet echt wilt lukken :=

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:13

* doet ook een poging tot studeren, maar wil niet erg *

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:15

Ik ben net thuis en moet ook studeren. Heb nog 3 uur voordat vriendje thuis komt en die moet ik ook wel gaan benutten. Maar ik ben heel erg moe, dus eerst even een tukkie. Douchen heeft niet geholpen.

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:24

Veel succes allemaal met studeren!

Ik ben vanmiddag met een vriendin mee geweest op concour, haar stiefvader was ook mee dus wij zijn in de kantine gebleven. Het zag er wel grappig uit, hij in een rolstoel en ik op krukken. Ze moest voor het eerst L1 en meteen 2 winst. Normaal wil haar paard de ring niet in maar nu gedroeg ze zich netjes en heeft helemaal niet op 2 benen gelopen (soms lijkt het net een circus paard).

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:40

Zo genoeg gestudeert voor vandaag. uurtje film gekeken voor engels -:). Doe de rest morgen wel weer in mijn studie uren ben een beetje te moe om verder nog wat te doen.