Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mogguh dames
Ik reageer later nog wel even..
Moet straks naar de buuf (waar ik heel vaak de paarden verzorg) afscheid nemen van haar ene paard
Die staat te koop en het doet haar allemaal teveel pijn enzo met kijkers en alles, dus ze brengt 'm naar een trainingsstal waar ze ook vaak gaat lessen enzo en dan komt ie daar te koop zeg maar.. Echt bluhhhh
Niet eens m'n eigen paard, maar zit er toch meer mee dan ik had verwacht
Ze neemt me nog wel een keer mee daarheen om bij hem te gaan kijken, dus dat is wel heel lief
Maja, zie echt als een berg op tegen zometeen..
En toen was ie echt weg...
Kwam daar en de buuf zei ook al van we doen gewoon net alsof ie alleen ff 'op vakantie' gaat (als zij op vakantie gaat brengt ze hem daar ook altijd een weekje heen zodat ie doorgetraind blijft). Dus wij proberen vrolijk te doen enzo (
) Maar dat zij richting de auto liep hield ze het ook niet droog
En ik ben binnen blijven staan, wilde de trailer niet zien wegrijden
Stond bij de merrie in de stal en die staat altijd over haar deurtje te kijken als de trailer weggaat en nu stond ik te janken in haar stal en kwam ze heel lief met haar hoofd in m'n armen staan. Hij is wel vaker een weekje weg of 's ochtends naar de manege, maar ze voelt wel dat dit niet klopt. In het land ook maar te hinnikken en doen
Zoals de vervoegingen, anders had ik een rustig weekje gehad. Hoelang studeer je per dag dan? benangelique schreef:van de vakantie per dag een uur of 6 tot 8. normaliter 2 uurtjes na mijn werk. langer gaat niet, dan heb ik een te vol hoofd.
pfiew, als ik ergens slecht in ben is het wel in de franse taal!

Ik moet daarentegen wel blokken zoals alle vervoegingen eens opschrijven, op pc oefenen ( en bokken
) maar moet ook nog flink studeren voor andere vakken 
Lekker druk weekendje heb je achter de rug!
voor Wendy
(helaas was het drinktempo ook behoorlijk hoog hahaha) Was echt mooi feestje! Nu wel licht brakjes