[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:57

BA, Hoezo moeten jullie verhuizen dan?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:00

toen onze school 2 jaar geleden nieuw werd opgeleverd, pasten we net aan. alle lokalen vol. een jaar later pasten we al niet meer en werd er een noodlocatie neergezet. ook deze locatie is nu vol, waardoor we 4 lokalen krijgen bij een VMBO-school in.
Heel heftig en spannend dus, want hoe zullen zij op onze leerlingen reageren en vice versa?

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:01

Geen idee of ik erin mag springen maar heb afgelopen dinsdag een fitheidstest laten doen en er moet toch echt 5 kilo vanaf Nagelbijten / Gniffelen Nu zag ik dit topic dus ik dacht, laat ik maar eens meelezen wie weet inspireert het Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:05

mahitri, vertel eens wat over jezelf? lengte, gewicht, leeftijd en streefgewicht? wat eet je nu op een dag en wat zijn je valkuilen?

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:40

Ik ben 1.74 m en zit nog net onder de magische grens van 70 kilo, namelijk 69,9 kilo.
Ben 25 jaar en mijn streefgewicht is 65 kilo.
Nu nog moeilijk om te zeggen wat ik op een dag eet, weet wel wat het moet gaan worden.
Meer vlees, vis en zuivelproducten. Ik eet te weinig eiwitten voor de hoeveelheid sport die ik doe.
Ik heb één valkuil: de vieruurdip!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 23:42

zo was ik ook weer eens... k*tinternet... maar nu doet 't het eindelijk weer! hehe

Ik heb nog niet bijgelezen, sorry... komt nog Knipoog

Mijn dagje:

O: 1 vk boterham theeworst en glas optimeldrink
T: 1 vk boterham rookkaaslight 30 en een pruim + 2 glazen perzik/sinaasappelsap
T: handje cashynootjes
L: 3 vk boterhammen (1 rookkaaslight en 2 theeworst)
T: -
D: 1 kleine afbakstokbroodje en kom tomatensoep
T: schaaltje meloen en glas optimel

En 1,5L water (jaa eindelijk gelukt zoveel te drinken vandaag! Lachen )
En verder ook best nette dag toch? Alleen middagtussendoortje...

Maar ja was op stal en daar langer dan gepland. Namelijk vandaaruitmee met iemand die een paard ging kijken (hele leuke reus!) en daar dus even gegeten savonds.

Beweging: 8km fietsen (heen weg, wel veel omhoog Knipoog ) en uitgemest

Verder heb ik met diegene van die new forest pony gebeld vanavond. Deze was dat:
http://link.marktplaats.nl/178092954

Klinkt heel leuk! Is L niveau, verkeersmak (alleen vrachtwagens beetje eng, maar gaat niet aan de kletter dan ofzo, maakt zich beetje groot verder niet), bokt/steigert niet, is gewoon pittig (voorwaarts), heel lief, goed te rijden (niet heel sterk), lief met andere paarden (eerder te sullig), trailer/smid prima, verkoop wegens echtscheiding.

Echt helemaal mijn ding Lachen Perfecte maat, ruin, mooi uiterlijk, leuk karakter, mooie leeftijd Klinkt heel leuk iedergeval.

Heb ook rijfoto's gemaild gekregen.

Zal ze even hieronder zetten.
http://img141.imageshack.us/img141/8159 ... st1fi0.jpg

http://img141.imageshack.us/img141/8124 ... st2iy9.jpg

http://img381.imageshack.us/img381/6506 ... st3qo7.jpg

Oja en t was weegdag vandaag... 75,5kg was t vanmorgen. Dus afgevallen Was vorige week 76,4 Lachen

Ik lees morgen nog wel even bij!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 02:38

Mahitri schreef:
Ik ben 1.74 m en zit nog net onder de magische grens van 70 kilo, namelijk 69,9 kilo.
Ben 25 jaar en mijn streefgewicht is 65 kilo.
Nu nog moeilijk om te zeggen wat ik op een dag eet, weet wel wat het moet gaan worden.
Meer vlees, vis en zuivelproducten. Ik eet te weinig eiwitten voor de hoeveelheid sport die ik doe.
Ik heb één valkuil: de vieruurdip!

denk dat dit heel reeel is. Wat voor sporten doe je allemaal?
De vieruurdip is welbekend. Kijk even naar de beginpost, dan kan je zien wat je moet eten rond die tijd. 2 boterhammen kan bijvoorbeeld best en vult direct goed. Desnoods doe je er wat vruchtenhagel of gestampte muisjes op om toe te geven aan de zoete trek die je hebt.

Lj, klinkt goed zeg! ga je er binnenkort een keer heen?

zoals jullie zien is het half 3 terwijl ik dit type. Ik ben zo moe van alles en heb zo'n vol hoofd, dat ik niet kan slapen. Zit hier met een kop als vuur en ben ook echt moe, maar als ik ga liggen ben ik direct klaarwakker Boos!
heb met wel voor de trouwerij een lied geschreven op de melodie van Das Boot van Boten Anna. erg leuk geworden al zeg ik het zelf. Tussendoor zit zo'n 'jumpstyle-stukje' en samen met een oudleraar van haar (en mijn oud-collega) gaan we dan jumpen. Hij in jachtoutfit (wouter zijn ding) en ik in paardrijkleding (mirella haar ding). Zo heeft het nachtbraken toch nog nut gelukkig Clown

imre, heb ook de tijd genomen om je uitgebreide verslag te lezen. Wat ontzettend gaaf zeg!

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:53

Momenteel is het volleybal even gestopt vanwege de vakantie maar normaal doe ik dat 3 x in de week. Ga nu dus beginnen met fitness wat ik uiteindelijk graag 2 x in de week wil doen maar gelukkig heb ik nog mensen om me heen, die me daar in remmen want nu is gewoon nog te druk.
En natuurlijk het paardrijden wat ik momenteel 4 x per week doe. Na de vakantie gaat dat naar 2 x (dus zelf rijden).
Valt me op dat iedereen zo open en eerlijk is over zijn manier van eten. Wat geweldig zeg!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:39

Goedemorgen Haha!

Gister nog best netjes gehouden op de verjaardag van mijn opa. Avondeten was (voor mij vegetarische) lasagne, daarna een grote berg gemengd fruit, een bakje sorbetijs.
Later nog een klein stukje appelgebak en redelijk wat japanse mix en andere nootjes op.

Ben wel in beweging geweest, heb oma even geholpen met drankjes en hapjes rondbrengen enzo Clown

Planning voor vandaag
o: 1 vb sandwichspread, grote bak gemengd fruit, karnemelk
t: appel
l: 2 vb pindakaas, sinaasappelsap
t: paar koekjes (speculaasjes ofzo)
t: 2 knackebrod sandwichspread, cup a soup tomaat
a: ?
t: yoghurt, 2 zespri's

Beweging: 6 uur werken

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:16

Gister had ik een redelijk goede dag. afgezien van het ijs en de balisto maar ik mag niet klagen. Vandaag hopelik weer zo'n redelijk goede dag ik hoop zo dat eindelijk die knop om is.

Ik ga morgen voor drie weken naar friesland dus vandaag me tas pakken en me moeder helpen de auto's in te pakken voor de verhuizing die zo als elk jaar weer plaats gaat vinden. Clown

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:33

spetter, dat heb je goed gedaan! voelt goed he?
noor, ijs en een balisto zijn geen verkeerde snacks toch? had de dieetiste nog tips behalve een dagprogramma?

mahitri, we kennen elkaar inmiddels goed in het topic en vertrouwen elkaar. vandaar de openheid.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:39

@ Pivanti, ik vind het een leuk paard, en wat je er zo over verteld klinkt erg goed. Ben benieuwd! jammer alleen dat hij zijn oren zo naar achteren doet tijdens het rijden...

Gister een slechte dag gehad vandaag weer vol goede moed ertegenaan

O: 2 BB 21 met ossenworst 1 met magere kaas
T: Kiwi
L: 1 BB met ? en een bakje kwark
T: bakje yoghurt?
A: Indische stoofschotel...

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:46

Zo, ik ga mezelf vanaf vandaag ook maar weer wat strenger aanpakken.

Planning:
O: 2bb met ham, kiwi
T: liga (op stal)
L: 1 bb met kaas als ik weer thuis ben
T: watermeloen
D: aardappels, sla met veel erin, vlees
T: chocola, yoghurt

Weinig lunch, maar moet nog ontbijten, dus dat komt helemaal goed. Denk dat ik ook wel iets meer zal eten dan dit, uiteindelijk, maar dit is de basis.

Beweging: 20km fietsen, paardrijden

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:52

Pivanti ik vind het een erg leuk dier op de foto's! Lijkt me fijn te rijden Lachen

Planning vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre en aardbeien
t: wasa lichtgewicht cracker met filet americain
L: 2 bb met filet americain/augurk en slankie/tomaat
t: waterijsje
t: ?
D: ?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:08

Hallo. Lachen
Hoe gaat het hier met iedereen? Ik zie dat het topic weer een beetje vooral het 'oude' clubje is? (Niet negatief naar nieuwkomers bedoeld oid. )

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:21

Hey Liedje, alles oké?
Ik ben er ook weer eventjes.
Afgelopen paar dagen ben ik met vriendinnen naar mijn nieuwe kamer geweest, het was erg gezellig. Lekker geshopt en films gekeken en gegeten, top.
En vanavond ga ik met poownie richting Renesse, strandcrossen! Heel erg spannend en heel erg leuk, het is voor het eerst sinds een jaar of 6 dat hij op de trailer gaat, dat hij weg moet bij zijn 2 vriendinnetjes, dat hij bij vreemde paarden op een vreemde wei moet, én dat hij op het strand komt. Ik hoop dat alles goed gaat (en dat het stopt met regenen Boos! ). En dan komen we zondag weer terug naar huis.
Met als het goed is een heleboel foto's om jullie te laten zien. Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:22

pivanti, Het lijkt mij ook een leuk paardje en ook hoe je erzo over verteld ik hoop echt dat het wat wordt voor je.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:22

Heb je een beetje een leuke kamer Moc? Met hoeveel mensen woon je daar? Leuke huisgenoten?
Oeh wat leuk naar het strand! Ik ben jaloers Ja Succes!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:25

Ja hele leuke kamer!!
Het is een apartementje met één huisgenootje, met een grote gedeelde woonkamer, badkamer, keuken, hal en toilet. En dan heb ik een ruime slaapkamer. Lachen
Huisgenootje ken ik nog niet, want het is een duits meisje dat er een half jaar komt wonen, en ze zit momenteel in Amerika. Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:25

Oh nou klinkt goed Ja

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:28

Ja gaat prima. Lachen Waar ga je op kamer tamara?

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:30

@ mocca, waar stal je je paard in renesse? grol?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:31

Fijn dat de kamer zo goed bevalt en dat meisje vindt je vast wel aardig. (hoop ik teminste) Maar waar ging je ook al weer precies op kamers Leeuwarden was het toch?

Ba, Ik heb verder geen tips meegehad alleen maar dat lijstje. En ik vindt het in mijn ogen nog veel moet nu savonds na me eten verplicht een toetje eten of een cracker met beleg. En bij de lunch moet ik een glas drinkyoghurt nemen ik dacht hellup. Drink namelijk geen producten waar calo's in zitten en dat durf ik ook nog steeds niet Nagelbijten / Gniffelen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:19

benangelique schreef:
spetter, dat heb je goed gedaan! voelt goed he?

Vind het ook altijd zo zielig voor oma, die blijft rondrennen en kan geen seconde zitten.
Dus ik dacht, laat ik sociaal doen Clown Nog in mijn voordeel ook, beetje bewegen Knipoog
Heb jij nog een beetje kunnen slapen?

Mocca, veel plezier van het weekend, klinkt leuk zeg! Haha! Je kamer trouwens ook!

Pivanti, leuke pony zeg! Hopen dat het iets wordt Lachen

Ukje, drinkyoghurt is zuivel, dat is goed voor je! Het gaat je helemaal lukken Ja

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:22

Spet, ik weet wel wat het is maar ik nam het altijd i.p.v me brood en nu moet ik het naast me brood gaan nuttigen. Net een stormbaan van me vader gehad omdat ik weer wat besteld had via internet dit toevalig tweede keer is deze week anders doe ik het namelijk nooit.