Mahitri schreef:Ik ben 1.74 m en zit nog net onder de magische grens van 70 kilo, namelijk 69,9 kilo.
Ben 25 jaar en mijn streefgewicht is 65 kilo.
Nu nog moeilijk om te zeggen wat ik op een dag eet, weet wel wat het moet gaan worden.
Meer vlees, vis en zuivelproducten. Ik eet te weinig eiwitten voor de hoeveelheid sport die ik doe.
Ik heb één valkuil: de vieruurdip!
denk dat dit heel reeel is. Wat voor sporten doe je allemaal?
De vieruurdip is welbekend. Kijk even naar de beginpost, dan kan je zien wat je moet eten rond die tijd. 2 boterhammen kan bijvoorbeeld best en vult direct goed. Desnoods doe je er wat vruchtenhagel of gestampte muisjes op om toe te geven aan de zoete trek die je hebt.
Lj, klinkt goed zeg! ga je er binnenkort een keer heen?
zoals jullie zien is het half 3 terwijl ik dit type. Ik ben zo moe van alles en heb zo'n vol hoofd, dat ik niet kan slapen. Zit hier met een kop als vuur en ben ook echt moe, maar als ik ga liggen ben ik direct klaarwakker 
heb met wel voor de trouwerij een lied geschreven op de melodie van Das Boot van Boten Anna. erg leuk geworden al zeg ik het zelf. Tussendoor zit zo'n 'jumpstyle-stukje' en samen met een oudleraar van haar (en mijn oud-collega) gaan we dan jumpen. Hij in jachtoutfit (wouter zijn ding) en ik in paardrijkleding (mirella haar ding). Zo heeft het nachtbraken toch nog nut gelukkig 
imre, heb ook de tijd genomen om je uitgebreide verslag te lezen. Wat ontzettend gaaf zeg!