Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Hier beviel vorige week de sushi erg goed! We hadden toevallig de dag ervoor daar ‘gewoon’ sushi gekocht (via social deal), en de dag erna dus via too good to go. Mooie vergelijking dus. Wij vonden het absoluut niet oud smaken en zouden het zeker nog eens halen (maar dan 2 ipv 1 haha)
[ [url=m/TCNELh.jpg]Afbeelding[/url] ]
ryukapple schreef:Hier vandaag geprobeerd een bakkerspakket te scoren voor Pasen. Helaas niet gelukt. Eerst bakker bart maar die was uitverkocht voordat ik in het betaalscherm kon komen. Daarna bakker ammerlaan. Helaas besloot toen de app tegen te werken. Gaf een foutmelding toen ik op bestellen klikte en moest ik de app opnieuw opstarten en toen was hij helaas al weg![]()
Iemand hier meer geluk?
absque_dubio schreef:Wij gister en vandaag broodpakket opgehaald bij 2 verschillende bakkers. ‘Helaas’ alleen maar brood, bolletjes, en stokbrood. Normaal heeeel blij mee, maar had stiekem wel een gebakje oid verwacht (en ik duim altijd voor kaasstengels).
Vriezer weer vol in ieder geval.![]()
Pakket van de slager is ook leuk zeg!
Deze was vandaag van bakker Bart;
[ [url=m/ADjiVQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gem schreef:Ik bestel alleen bij de bakker als ik brood nodig heb (en kan er dan meteen 5 kwijt in de vriezer). Als er iets anders bij zit, is dat een leuke bonus.
Ik zou willen dat de slager hier ook meedeed![]()
. Mooi pakket hoor!
LIJM schreef:Ik red het niet meer om mijn box van vandaag op te halen en als ik de locatie probeer te bellen nemen ze niet op. Kan ook moet annuleren via de app. Vind het zo zonde dat ze niet opnemen, dan zouden ze mijn 'deel' kunnen meegeven met een ander pakket bijvoorbeeld.