[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:06

wat erg Wendy!
is die helemaal verroest nu?
hoop dat je papa (die naar de fietsmaker gaat iig) er iets aan kan doen. :)
Ingrid, ik had een nitendo ds, maar die is nu helemaal kapot, ik was het ook vlug beu gespeeld.
even zeggen :)
Mijn dag was redelijk.
's Morgens niets (uitslapen he)
's Middags , 3 sneetjes brood met kaas en 2 tasjes koffie.
en rond 4 uur een banaan.
Nu straks gaan we vis eten met aardappelen en de rest van de sla. :)
Daarstraks nieuwe schoenen gekocht en een jeansrokje.
Nu twijfel ik, All stars en een jeansrokje past dat samen? :P
Kzou het vanavond dragen, t'is een fuif. :)
Ow , ik heb trouwens scouliose aan mijn rug, dus heb ook vaak last. :)

Imre

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:13

Ik heb echt heeeerlijk gegeten. Heb zelf Marokkaanse soep gemaakt met erg veel kruiden en specerijen (koriander, komijn, kaneel, kurkuma, ui, knoflook, gemberwortel), chorizo en kikkererwten. Broodje erbij, echt super! Het was flink pittig, heb het nu erg warm. :))

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:14

scheelt weer in de energie kosten Imre :D. Nee grapje het gaat er toch om dat het lekker was.

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:17

Klinkt lekker Imre!
Dames ik ga.
Dag :wave:

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:18

doeg doeg

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:26

begin nu licht gek te worden van mijn rug, het zal toch niet waar zijn he.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:30

Noor, bij mij hadden ze trouwens ook gelijk de nieren enzo na gecheckt.. Maar jeetje balen zeg van je rug. ;(

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:31

Noor, je moet voor je naar bed gaat vanavond even een extra pijnstiller nemen, dan verkrampen je spieren niet verder als je slaapt. Tip van mijn fysio. :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:32

paulien, bij mij hadden ze idd ook mijn nieren gecheckt en die zagen er schoon uit en ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat ik nu opeens nierstenen heb aangezien ik ook behoorlijk veel drink dus die nieren spoelen wel door.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:33

Ik zou dan eerder gaan voor druppels van sedinal is net wat gezonder en werkt heel goed :j

gisteren ben ik naar winter equestrian nights gegaan hengstencompetitie. Ben echt verliefd op adorado had ik een springmerrie zou het weten. Springt echt met flair

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:34

Imre schreef:
Noor, je moet voor je naar bed gaat vanavond even een extra pijnstiller nemen, dan verkrampen je spieren niet verder als je slaapt. Tip van mijn fysio. :)

Ok ik zal kijken of ik dat doe als de pijn in deze vorm aanhoudt maar ik ben niet zo'n medicijn gebruiker. Ieder geval wel bedankt voor de tip.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:53

Ik ga off ,Tineke schouten kijken.

:wave: :*

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 22:14

Zijn hier nu een film aan het kijken die uiteindelijk op niets slaat :n
ben aan het aftellen naar straks, om 23u gaan we discobowlingen :D

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 22:15

Wendy, balen zeg van je fiets!

Ukje, vervelend dat je nog last van je rug hebt Hoe ben je gevallen donderdag? (ik was op vakantie...)

Net echt weer uber slecht gegeten met die vriendin!

Vanmiddag lekker in de bak gereden, ging best goed.
Morgen een buitenritje met een stalgenoot.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:01

* Zit hier luidkeels met vriendlief 'I am a Barbie girl' te zingen :D *

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:20

patries, paard schrok ergens van en liep me nogal ruig omver maar voor mijn gevoel viel ik niet hard hoewel ik wel last had van duizeligheid en van me arm.

monica, :D toevalig heb ik dat nummer van de week maar weer is opgezocht lekker fout :P

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:25

ukje schreef:
patries, paard schrok ergens van en liep me nogal ruig omver maar voor mijn gevoel viel ik niet hard hoewel ik wel last had van duizeligheid en van me arm.

monica, :D toevalig heb ik dat nummer van de week maar weer is opgezocht lekker fout :P

En nu de Spice Girls :o Idd lekker fout := Maar we stonden wel mooi met zijn allen gisteren op de tafel te dansen *\o/* Heb jij nog meer foute nummers?

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:26

@ Ukje, vervelend dat je zo last hebt van je rug... Helemaal omdat paardrijden dan zo moeilijk of helemaal niet gaat. Rond mijn 13e/14e veel last gehad van mijn rug, zo erg dat ik mijn schooltas niet meer kon tillen maar ben er nu gelukkig weer van af (maarja zit nu met mijn heupen... ook erg vervelend)
Op wat voor een matras slaap je? Dat wil ook nog wel eens een verschil maken.

@ Armaris, Veel plezier met het bowlen! Gaan jullie erna nog stappen?

Ik ben vanavond bij een zaalvoetbalwedstrijd wezen kijken, helaas is één van onze spelers behoorlijk geblesseerd (afgescheurde achilespees)en kon er nog gebruik worden gemaakt van mijn krukken...

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:28

Dat zien we nog :) Discobowling is opzich al stappen :) Met dans waarschijnlijk :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:53

Stop heb ik van de spice girls verder nog wat smurfen house op mijn telefoon staan en wou nog een paar nummers downlouaden maar ben de titels vergeten. De verveling is bij mij dus echt toegeslagen.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:56

irene, mijn matras is idd ook niet al te best slaap er al zolang ik me kan herinneren op. Ben ook altijd blij als mijn ouders de hort op gaan hun matras is zo lekker. Hoop wel dat ik dinsdag gewoon kan rijden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 00:11

oooh vreselijk heb een slechte matras (eigenlijk bodem maar maakt de matras ook slecht) gehad, echt was vreselijk spierverreking in rug gehad daardoor. Ik had een verstelbare bodem en was er op gaat zitten en hij brak ikea brol :(
Nu heb ik onlangs een nieuwe bodem gekregen, rugpijn, heuppijn is weg en het slecht slapen ook.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 00:23

paulien, wat fijn om te lezen dat je trots bent op het rijden met madeira en helemaal dat je dan tussen neus en lippen door vermeld dat je lekker relaxed rijdt en zij schrikt van de bakkabouters. je reageert met een lach! you go girl!

welkom thamara! Hoe is het met lana? die hebben we hier al een poos niet gezien! ik hoop dat we je houvast kunnen bieden. je moet wel tegen wat kritiek kunnen, want iedereen die niet goed eet knallen we genadeloos af :+
haha valt wel mee hoor, maar irene kreeg het haar eerste berichten al flink te verduren...
met je 58 kilo ben je bij jouw lengte aan de magere kant. je dag is ook veel te calorie-arm, waardoor je een tekort opbouwt. dat tekort uit zich in vreetbuien, waarbij je lichaam niet verzadigd raakt. je moet constant eten, zodat je suikerpeil op 1 niveau blijft en je lijf dus niet gaat hunkeren om eten.

patricia, wat goed om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad! enne, vakantie is er om niet de hele tijd aan je eten te denken...

imre, hoe ging het met je knie gisteren?

suus is net als ik 's avonds op d'r scherpst als het op de studie aan komt. gek is dat, want ik ben toch echt een ochtendmens...

ingrid en monica lekker wezen feesten zie ik?
tijdens dansen verbruik je heel wat kcal, volgens mij kon je het vergelijken met stevig doorwandelen?

wendy, balen van je fiets zeg! het roest is er wel makkelijk af te halen. hoe lang staat ie al buiten?

ingrid toch een ds besteld? je kon die van je broertje toch gebruiken?

thamara, je vond je dag van vandaag best goed; maar je zit veel te laag in je kcal-inname! je legt je hele stofwisseling stil, je suikerspiegel daalt en ....

zo, volgens mij ben ik weer bij.
gisteren nog hard gestudeerd, toen de was weggevouwen en gestreken en snel wat boodschappen gehaald. kwarktaart gemaakt, gesport en daarna met hans naaar vrienden om film te kijken.
vanochtend vroeg hans naar gouda gebracht (zaalvoetbaltoernooi met het werk), daar boodschappen gedaan, hans weer aangemoedigd, uurtje les met noob, weer hans aangemoedigd (heel wat km gereden dus) en nu uitgeteld op de bank...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 00:50

Angelique :+: miste je al!

Ow meiden.. ik heb iets gevonden wat niet zo best is.
Ik heb ontdekt, van colalight zit ik ergggg vol (altijd al, maar met maagbandje is het zo erg dat ik maar een paar slokken kan drinken en er erggg lang over doe) dus dacht.. dat is een leuke vervanger voor als er is wat lekkers op tafel staat. Maar ik mag dus niet zo vaak koolzuurhoudende dranken ;(

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 01:37

:wave:

Zijn alweer thuis, is idd erg vroeg maar als je met 2 een partijtje gaat bowlingen gaat het er best snel door :+ Hebben 3 games gespeeld. Beetje gedanst maar de muziek was niet van hét. Hebben afgesproken dat we eens naar de carré gaan(misschien dat er sommige bokkers dit kennen?katia?) :)
Het was wel erg leuk om eens te doen samen :)

Ik ben heel benieuwd nou! Heb vandaag een e-mailtje gestuurd naar de muziekacademie om piano te leren spelen en eventueel zang. Dus als alles goed is gaat Armaris voortaan zingend onder de douche :D (Nu doe ik dat niet omdat ik me schaam, ook al vinden ze dat ik er een mooie stem voor heb :o