Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 22:30

Geryon schreef:
De bananen waren helemaal bruin helaas.

Binnenkant ook?

Citaat:
Roerbak van wortel en peultjes met de stemgeluid gemaakt.

Hard moeten schreeuwen, of een liedje voor ze gezongen? :D

Ik heb toch wel zo'n gaaf dubbelpakket .... dochter is morgen jarig.

Afbeelding

FrNo

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 22:43

lekker gezond pakket

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 22:44

Ik zie mais en champignonnetjes!

Maar jeetje, is dat ook THTG? Dat ziet er echt vééél te lekker uit! En gefeliciteerd alvast met haar verjaardag (en als jullie nog visite nodig hebben..... O:) )

Ik heb voor morgen weer een pakket bij de Lidl. Hoop op snoepfruit/groente voor tijdens mijn slaapdienst dit weekend *\%/*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 22:55

Sting schreef:
Ik zie mais en champignonnetjes!

Maar jeetje, is dat ook THTG? Dat ziet er echt vééél te lekker uit! En gefeliciteerd alvast met haar verjaardag (en als jullie nog visite nodig hebben..... O:) )

Ik heb voor morgen weer een pakket bij de Lidl. Hoop op snoepfruit/groente voor tijdens mijn slaapdienst dit weekend *\%/*

Ja, ook chocola dat niet aan de 'vitrine-eisen' voldoet, is TGTG. Sommige chocolastukken zijn aan elkaar geraakt (mogen ze niet afbreken, ziet er niet uit), of de kleurstof is niet mooi egaal. De helften van de champignonnetjes zitten niet soms niet netjes of met een breuklijn en van andere soorten was er nog maar één chocolaatje over. Halen ze ook uit de vitrine.
De hartjes zullen nog wel van Valentijn zijn en de vierkantjes met spikkels (rood/geel/groen) van Carnaval, denk ik.'
Dochter kan het op haar verjaardag mooi mee naar school nemen om uit te delen (corona-examenjaar, dus dan wil iedereen wel troost-chocola :') ) .

Ik vond het wel een gaaf pakket! Kreeg er als attentie nog een zak spekkies bij.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 22:57

Gem schreef:
Geryon schreef:
De bananen waren helemaal bruin helaas.

Binnenkant ook?

Citaat:
Roerbak van wortel en peultjes met de stemgeluid gemaakt.

Hard moeten schreeuwen, of een liedje voor ze gezongen? :D

Ik heb toch wel zo'n gaaf dubbelpakket .... dochter is morgen jarig.

[ [url=m/dCo7Dt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat tof!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 13:22

Nou wij gaan vandaag eens een box van sushi time proberen, ben benieuwd of het de moeite is of dat het tegen gaat vallen.
Ook een bon van de Boni kunnen bemachtigen. Die zijn elke keer binnen 2 minuten uitverkocht. Dus ben erg benieuwd!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 13:25

Van bruine/rijpe bananen kan je heerlijke bananen cake maken. Ik hou zelf totaal niet van banaan maar bananen cake gaat er wel in.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 13:33

Bruine (of zwarte :') ) bananen gaan hier gewoon in de smoothie of ik maak er nicecream van.. Al vind ik ze gewoon op t vuistje ook juist erg lekker :)) Lekker zoet!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 13:55

Vraagje,

Ik vind bruine bananen echt niet lekker.
Als je die in een bananenbrood doet, smaakt dat dan wel goed?

maria500

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 14:20

FrNo
Ik lust alleen bananen die nog groeniger zijn. Wanneer de banaan geel is vind ik ze niet meer lekker. Bruine bananen vind ikzelf dan ook echt niet lekker. Maar bananenbrood vind ik echt heerlijk! Je proeft de bruine banaan echt niet.

Smoothie maken met hele bruine banen vind ikzelf niet altijd lekker, dan proef ik het weleens terug in de smoothie.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 23:51

Wat een lekkere boxen komen er weer voorbij.

Ik moet zeggen dat mijn b afgelopen twee Lidl boxen erg tegen vielen wat ik niet gewend ben.

Eenmaal kwam het bij lange na niet aan de waarde van 8.99

En laatste was een box met 5 doosjes champignons en zak aardappelen.

Het voldeed aan de waarde dus mag niet klagen natuurlijk maar niet helemaal wat je verwacht bij ophalen van een groente en fruit pakket :+

Wil hier binnenkort eens de Coop proberen ook , zie hier vaak mooie pakketten van voorbij komen

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 00:30

Hier vandaag bijna geen pakket gekregen, terwijl ik wel betaald had. Had gisteren een pakket besteld, die ik vandaag op moest halen.

Maar in de winkel wisten ze nergens van.. Er stonden wel pakketten, maar die waren allemaal al gereserveerd :? Caissière wou er dus geen mee geven, want dan zouden ze niet genoeg pakketten hebben voor anderen.
Uiteindelijk bedrijfsleider erbij en die zei dat ik gewoon een pakket mee mocht nemen.

Zo vaag. Hoezo alles gereserveerd voor anderen, terwijl ik gewoon betaald had en een bevestigingsmail had en ook gewoon de app kon laten zien? :') Ze zetten toch gewoon het aantal pakketten wat ze hebben te koop en als die op zijn kun je niet meer bestellen? Het was ook niet dat ik de laatste bestelde en daardoor misschien net tegelijk met iemand anders, waardoor het fout liep.

Wel een mooi pakket. Complete maaltijd + drinken en toetje. Aardappelschijfjes, spruiten, 2 pakken vlees, pak vla en pak lactosevrij melk. En een blok kaas.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 08:58

maria500 schreef:
FrNo
Ik lust alleen bananen die nog groeniger zijn. Wanneer de banaan geel is vind ik ze niet meer lekker. Bruine bananen vind ikzelf dan ook echt niet lekker. Maar bananenbrood vind ik echt heerlijk! Je proeft de bruine banaan echt niet.

Smoothie maken met hele bruine banen vind ikzelf niet altijd lekker, dan proef ik het weleens terug in de smoothie.

Oké, dank je wel voor de info.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 13:06

Ik mag er vanavond weer eentje ophalen bij Coop.

Zien jullie nog wel eens verschil in pakket als je deze door de weeks ophaald of in het weekend?
Ik heb er zelf nog niet echt opgelet.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 19:40

Pakket van de Hoogvliet vandaag.

Brood gedeeld met de buren (en de rundvleessalade meegegeven, die lust ik niet). Rest komt makkelijk op hier. :D

Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 20:32

Ik heb morgen een groente / fruit pakket bij de lidl voor het eerst. Ben wel benieuwd

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 11:23

Hema heeft nu geen feestdagenbox... Wel een paasbox!

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 14:09

absque_dubio schreef:
Nou wij gaan vandaag eens een box van sushi time proberen, ben benieuwd of het de moeite is of dat het tegen gaat vallen.
Ook een bon van de Boni kunnen bemachtigen. Die zijn elke keer binnen 2 minuten uitverkocht. Dus ben erg benieuwd!

Hoe was de box van sushi time?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:52

Ineke2 schreef:
Ik heb morgen een groente / fruit pakket bij de lidl voor het eerst. Ben wel benieuwd

Valt niet tegen :D

Ik heb: ongeveer 2 kilo tomaten
3 bananen
Een bloemkool
2 sinaasappels
1 komkommer
500 gram witlof
1 bak met 500 gram druiven

Allemaal nog heel goed en de hele week nog wel te gebruiken / te eten.
Ik heb morgen en dinsdag dan bananen als tussendoortje en daarna de druiven. Heerlijk.

Vanavond witlof schotel met ham en kaas :9

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:53

Hier ook een Lidl groente en fruit pakket vandaag:
zak spinazie
doosje kleine witte champignons
netje manderijnen
doosjes aardbeien
3 bananen
1 kiwi
Ijsbergsla
Allemaal nog in uitstekende staat op de aardbeien na. Die hebben wat kleine beurse plekjes maar niet rot ofzo.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 20:43

Gisteren twee JL pakketten opgehaald. Heb de kassière eens gevraagd of ze (via klachten van klanten misschien?) het vervelend vinden als er twee besteld worden. Nou, nee dus want het gebeurt nog vaak zat dat ze pas het laatste moment verkocht worden en er bijna mee blijven zitten.

De pakketten waren echt enorm, moet daar in het vervolg rekening mee gaan houden, dat ik die alleen op donderdag koop (want vrijdags komt de hele meute + aanhang naar huis).

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 09:48

amber15 schreef:
absque_dubio schreef:

Hoe was de box van sushi time?

Ik heb 1x een box van sushi time Driebergen gehad. Waren toen voornamelijk california rolls (die bestelt bijna niemand gok ik zomaar) en het personeel was niet heel vriendelijk. Leuk voor een keertje maar zullen het niet snel nog eens doen. :n

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 10:35

Ik vond de sushi minder lekker omdat het al een dag oud is. De rijst smaakt dan anders, wat taaier.
Sushi Time heeft op woensdag altijd sushi dag. Als je uiterlijk dinsdag bestelt kun je op woensdag de sushi met 50% korting meenemen.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 10:47

Ik vond sushitime erg tegenvallen. Ze rekenen de waarde per stuk en daardoor kreeg ik net zoveel als dat ik gewoon een box had besteld voor de volle prijs.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 11:59

Bij ons is de sushi heerlijk, maar wij hebben geen sushitime. Ik had de laatste keer 2 grote rollen met zalm, eentje met krab en een warme met zalmsalade. En nog wat kleine rolletjes met komkommer. Hier altijd vers van dezelfde dag.