[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:11

Weet ik niet :n Was net teveel over de zeik om rustig te praten of oplossingen te bedenken :o Maar ze voelen zich toch wel knap lúllig nu, dus m'n pa gaat na het weekend ermee naar de fietsenmaker in de hoop dat er nog wat aan gedaan kan worden..

ukje

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:13

maar ik bedoel het meer van als er niks meer aan gedaan kan worden

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:18

Ik hoop dat je niet boos bent maar als je het nu pas merkt krijg ik toch het gevoel dat je er toch niet zo aan gehecht was want dan had je het direct gezien, dus ik vind dat het daarin toch ook een beetje jouw fout is,sorry

Hoop dat ik het goed heb uitgelegd, is niet kwaad bedoeld :o

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:19

Weet ik niet :n Ze vonden dat ik eerst maar moest afwachten of de fietsenmaker iets had om het er af te krijgen en anders moest ik maar 'iets om mn stuur heen doen' zodat het niet aan m'n handen schuurde :+

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:26

Wat jammer van je mountainbike!!! kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van baalt.

Ik ben ondertussen weer de trotse bezitte van de foto's met "mijn" paardje erop. Verder ben ik vandaag wezen shoppen met een vriendin, al de 2e keer deze week en heb de verleiding kunnen weerstaan om veel te kopen!

Mijn dag tot nu toe:
O: 2 boterhammen
T: vifit drink
L: 2 boterhammen
T: sultana
T: Appel
A: gebakken aardappelen, sla, hamburger
en vanavond nog een appeltje

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:30

Snap wel wat je bedoeld armaris :j Maar ik fiets er in de zomer hele stukken mee en zet 'm in de winter dus altijd netjes in de garage. En gaat al jaaaren goed (heb 'm al sinds de middelbare school) en daarom baal ik hier nu ook zo van :\ Poets 'm regelmatig en hou 'm gewoon goed bij. Maar in de winter doe ik er dus idd niks mee..

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:33

Maar wel een beetje raar dat hij dan opeens naar het kippenhok moest terwijl hij al die tijd niet in de weg heeft gestaan.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:35

Wendy15 schreef:
Snap wel wat je bedoeld armaris :j Maar ik fiets er in de zomer hele stukken mee en zet 'm in de winter dus altijd netjes in de garage. En gaat al jaaaren goed (heb 'm al sinds de middelbare school) en daarom baal ik hier nu ook zo van :\ Poets 'm regelmatig en hou 'm gewoon goed bij. Maar in de winter doe ik er dus idd niks mee..

Ok, dan begrijp ik je :) Hoe komt het dat het dan nu zo opeens veranderd is?
Anyway, probeer toch te zien of er ergens een nieuw stuur kan opgezet worden en evt dat je hem kan overschilderen :) Regel met je ouders dat je een nieuwe fiets mag kopen, misschien wel dezelfde als je geluk hebt!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:36

Omdat de kippen dood zijn, we hebben er nog 1 en die loopt los in de tuin.. Dus ze vonden dat ze het kippenhok zo wel handig konden gebruiken :+ Staan ook 2 spartamets van m'n ouders in (ze hebben er nog 3 dus achhh :+ ) en nog een mountainbike van mij die hun betaald hebben, maar heb daar nog niet naar durven kijken, trok deze er uit en schrok er zo van dat ik lichtelijk over de zeik naar binnen ben gegaan :o

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:37

Wendy15 schreef:
Omdat de kippen dood zijn, we hebben er nog 1 en die loopt los in de tuin.. Dus ze vonden dat ze het kippenhok zo wel handig konden gebruiken :+ Staan ook 2 spartamets van m'n ouders in (ze hebben er nog 3 dus achhh :+ ) en nog een mountainbike van mij die hun betaald hebben, maar heb daar nog niet naar durven kijken, trok deze er uit en schrok er zo van dat ik lichtelijk over de zeik naar binnen ben gegaan :o

Heeft het dan binnen geregend? Ik snap niet dat een fiets kan roesten van 'gewoon' in het kippenhok te staan. De mijne staat al jaaaaaren in de garage(zonder uberhaupt buiten geweest te zijn :o ) en die heeft zelfs nog geen sporen van roest :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:38

Naja ik wacht eerst wel af of de fietsenmaker iets heeft om de roest er af te krijgen.. Kijk het is geen nieuwe fiets en het hoeft echt niet perfect, die roestplekjes op dat lichtblauwe krijg je toch niet meer weg :n Maar als m'n stuur iig maar weer glad is enzo.. Weet ook niet of er een nieuw stuur op kan, want het is een 'vast' stuur zeg maar, ook niet verstelbaar enzo..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:39

Het kippenhok is open, staat alleen onder een afdak, dus wordt wel heel vochtig en kan idd naar binnen regenen.. Ding zit ook onder de vogelschijt enzo :+ Maja, dat is een kwestie van goed wassen :j
Die van mij heeft ook jaaaren in de garage gestaan en ook geen roest of niks :n En nu is gewoon heel hard gegaan :\

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:42

er is wel wat tegen roest. Mijn fiets zit ook iets onder maarja die staat ook met weer en wind buiten.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:45

Klopt wat ukje zegt, er bestaan middeltjes tegen roest, weet niet zo gauw even welke en zou daarvoor bij een fietsenmaker even informeren :) Dat blauwe kan je toch overschilderen?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:47

Wendy, balen van je fiets!
Irene ik vind het een nette dag :j

Mijn dagje..
O: 2 biscuitjes (geloof 1 met rookvlees en 1 met .. jam ofzo?) + halve boterham (met jam)
L: 1 bruin pistoletje (half besmeerd met pindakaas, andere helft met slankie, slecht slecht), 1 biscuitje (selleriesalade)
T: 2 biscuitjes met sellerie salade, pakje sultana
A: stampot zuurkool (zat ook wat gehakt door) stukje magere rookworst.

Ik moet wat gezondere dingen op mijn brood enzo doen. Maar kán geen worst meer op mijn brood zien of kaas, bah.
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 21-02-09 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:47

armaris, Ik denk dat oververven niet echt zin heeft om te doen of je moet de hele fiets over laten spuiten wil het er netjes uit komen te zien.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:48

Mn pa gaat ermee naar de fietsenmaker :j Dus hoop dat het stuur weer glad te krijgen is :j
Hij is donkerblauw wat overloopt in lichtblauw en daaroverheen het merk.. Overschilderen wordt 't niet mooier op vrees ik :n

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:49

paulien, Mag ik vragen waarom jij altijd biscuitjes schrijf inplaats van beschuit want dat is het neem ik aan. Het is niet aanvallend bedoeld maar vindt het gewoon grappig.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:49

Owja beschuitjes bedoel ik :P

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:50

Misschien jam, appelstroop als je geen kaas meer kan zien. Wat ook gezond schijnt te zijn is honing zit geen vet in.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:52

Nog steeds last van me rug als het zo doorgaat wordt het morgen weer geen spinnen en geen yoga.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:55

Noor, goede ideeën. Enneh, wat doe jij met mij? Ik heb sinds gister ook last van mijn rug ;( en jij had eerst galstenen en kom ik er ook gezellig achteraan.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:00

Ik denk dat mijn rug te maken heeft met de val van donderdag alleen dat vindt ik dan wel raar want voor mijn gevoel viel ik niet zo hard. En paulien het is wel lekker toevalilg bij ons.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:03

Misschien is het ook wel van die galstenen? Heb afgelopen week 5 aanvallen gehad, maar heb ook gewoon braaf paardgereden enzo, misschien ietsje te veel ... weet 't niet.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:05

Van sporten wordt alles juist sterker maar het kan idd bij jou door deaanvallen komen omdat ik ook heel erg veel last had van mijn rug in der tijd.