Ja, een meter. Echt bizar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Je bedoeld toch niet dat je dát per dag wilt eten. Dat zou niet goed zijn. 
Lekker gaan hardlopen met je zusje! Het opstarten zal wel even moeilijk worden, maar als je eenmaal bezig bent is 't heerlijk. Je merkt ook snel verbetering.
Maar dat zit heel erg in de familie, 'veel neven/nichten/tantes/ooms hebben 't ook (Familiare Hypercholesterolemie oid).
Heel vervelend.
Had al een bruin bolletje op, daarna een appel en nog honger!
Dus maar ander half pakje sultana op van de AH. Zo kom ik waarschijnlijk uit op 1700kcal... Vind ik eigk nét iets te veel maar oké.
Heb ik op school eerst met het groepje presentatie nummer 2 van morgen gemaakt. Daarna in mijn eentje mijn solopresentatie gemaakt die ik morgen om half 9 op moet voeren. Shalalala, Anne blij want het was nog maar 2 uur en dat betekende dat ik nog naar de stad kon. Ben ik nu (mét nieuwe schoenen, appeltjes, vegetarische dingen, nieuw jurkje en legging) thuis en wat zie ik op mijn mail!??!?!
Vergeten die presentatie naar mezelf te mailen!!! 
Jaduuh schreef:@ LittleAnn; komt wel goed joh, iedereen heeft wel eens zo'n dip. Morgen weer met de schone lei beginnen en lekker veel bewegen.
Hoe bedoel je 'ik houd het niet vol met ontbijt en 1 appeltje'?Je bedoeld toch niet dat je dát per dag wilt eten. Dat zou niet goed zijn.
Het is alweer een stuk beter met mijn nieuwe planning hou ik het goed vol.

Myra schreef:Planning (rustig aan!)
O: fruitmuesli, magere melk
25 min fietsen
T: 1 boterham
T: 1.5 appel, 1 kiwi
L: 2 boterham kipfilet, 3 kiwi
25 min fietsen
T: magere yoghurt, optimel vanille vla 0% vet, 3 aardbei
huiswerkklas ->
huiswerkklas <-
T: time out
7 min fietsen, 90 min hardlopen, 7 min fietsen
A: onbekend
aikido
T: onbekend
Dagdeel tussen de 1060/1100 kcal. Wel netjes, kan vanavond niet zo veel eten.
!
!!
!
!!
Oliver schreef:Mijn planning:
O: 2 crackers met halvarine + kipfilet
T: 2 sultana yoghurt koekjes
L: 2 kiwi's, appel + 2 crackers + bruine boterham
T: appel + 2 kiwi's
D: volkoren macaroni + tomatenketchup + kleine lepel gehakt
T: ontbijtkoek
Aangepast
!!
.
) en 1 keer daarvan was onder mijn eindsprint, maar desondanks een dikke recordtijd
!!
...
!
!
!
Kan niet wachten tot het augustus is!!
!