[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:30

luffie schreef:
Wat is de stokmaat van je paard Doom?

Ik denk dat hij rond de 1.68 zit.
Dat ik hem kocht was hij ruim 1.63 cm en hij is nog flink gegroeid :j
Ik zelf ben 1.68 dus dit maatje is perfect voor mij ;)

muppetmayo

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:32

Gaaf paard Doom :)

Ik had me net toch een blunder :+
Zit hier op mn werk, en heb het er net over met collega's dat ik het zo vreselijk vind als een man iedere 5 minuten met zo'n labello stick in de weer gaat.
Komt er een mannelijke collega aan, of we even iets voor hem willen printen, en vervolgens gaat ie zn lippen stiften met zo'n labello. Ja sorry hoor mayo ik ben ook zo'n man!
Autch :+

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:35

Whahaha Mayo, da's inderdaad een blunder!!!! _O- _O- Zou ook een actie voor mij kunnen zijn..... :oZo zei ik laatst heel enthousiast hallo tegen een voorbijganger......Juist, het was niet de persoon die ik dacht dat het was...... }:0

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:52

Haha gelukkig hebben we allemaal wel dat soort acties denk ik!!
Ik heb het wel eens dat ik iemand roep die ik denk te kennen :D
Dan zit ik "jeroen, hee jeroen!!'' en die gene draait zich dan op, ik zie dat het hem/haar niet is en ga dan doodleuk zwaaien en doe net alsof ik het tegen iemand anders heb ( die bijv achter hem/haar loopt).

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:01

Hahaha dat soort dingen zijn zooo herkenbaar. Ik ben nogal een kluns en blunderaar.
Mensen die naar iemand achter me zwaaien, dan zo vertwijfeld handje omhoog, met uitgaan bovenop de verkeerde achterop springen van hoooooooooooi! en dan blijkt het de verkeerde te zijn, enz enz enz. :+

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:17

zit nu heerlijk aan een bakje ananas, wat kan dat lekker zijn!! :D

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:24

Oehhh lekker doom!

Ik zit aan de koffie, en ga zo 2 mandarijntjes eten :)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:28

Ik heb nog wat worteltjes en suikervrije drop. Eerst maar eens een kopje thee. Ben bezig met de dode links op onze website te vervangen. Is behoorlijk veel werk, moet overal uitzoeken wat de nieuwe link van de pagina waar naar wordt verwezen is geworden.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:57

ik ga zo lekker naar huis toe! :wave:

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:04

Ik moet nog een uur.... geen zin meer.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:07

Pfff de tijd gaat snelllll...druk hier! B-)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:25

het gaat te snel hier vandaag. zit in een studieflow, ben daarom niet naar college gegaan en haal hier even flink door. misbruik maken van het moment dus!

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:02

hoi hoi!

haha wat een blunder mayo, dat hebben we op ons werk ook wel vaak (te vaak zelfs :) )

zo meteen lekker lasagna eten (low carb ofcourse) mmmmmm
moet wachten tot mijn moeder thuis is... nu hoop ik dat ze elk minuut binnen komt want ik heb honger!!!
lekker griekse salade bij gemaakt ! mmm

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:08

Lekker joh Lasagna!! alleen volgens mij is dat toch wel erg vet en hoop koolhydraten?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:10

goed bezig angelique..

bah, zie best op tegen die operatie als ik er nu zo over nadenk..

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:14

SaNNeS88 schreef:
goed bezig angelique..

bah, zie best op tegen die operatie als ik er nu zo over nadenk..

wat voor operatie moet je ondergaan als ik vragen mag?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:14

lees ff 1 van mijn posts eerder vandaag, heb ik het uitgelegd ;)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:15

Hallo dames! :)

Ik weet niet wie van jullie (denk wel een aantal) zich mij nog kan herinneren, maar het lijkt me wel leuk om me weer bij jullie aan te sluiten. Ik weet niet 100 procent zeker of ik elke dag kan posten en reageren op de anderen, maar vind het wel gezellig om weer mee te gaan doen. Qua gewicht ben ik van de zomer veel afgevallen, maar dat zit er nu weer aan (hoewel ik wel minder stevig oog dan voor de vakantie, dus het is er niet allemaal weer terug aangekomen). Ik heb in ieder geval besloten om dit jaar toch echt een hoop kilo's te gaan verliezen, 70 is voor nu mijn streefgewicht. :) Ik begin (voor het gemak) weer op 80 kilo, schommel hier de laatste weken een beetje omheen (niet perse erboven, maar steeds 78,5 tot 79,5).

Gisteravond heb ik mijn eerste les Zumba gedaan, volgende week dinsdag nog een proefles en dan ga ik me definitief inschrijven. :) Vond het echt heerlijk om weer te dansen, heb er echt van genoten met een gigantische grijns op m'n gezicht! Dus dat wordt sowieso elke dinsdagavond een uurtje sport en dan wil ik daarnaast proberen om elke week een avond te gaan zwemmen. Ik mis het waterpolo echt ontzettend, maar ik kan de verplichtingen die daarbij horen nu niet nakomen in verband met mijn studie, dus daarom maar zo. :) Als ik maar kan zwemmen, dan ben ik wel gelukkig haha.

Verder heb ik het afgelopen jaar mijn VWO diploma dan toch wél gehaald, volgens mij hebben jullie dat niet meer meegekregen. Anyhow, ik studeer nu aan de Academische Pabo in Leiden (en Rotterdam), wat inhoudt dat ik zowel de bachelor Pedagogische Wetenschappen (aan de universiteit) als de Pabo doe. Heb alle tentamens van periode 1 ruimschoots gehaald en ben nu alweer aan het leren voor de tentamens van periode 2, die eind januari gehouden worden. Mijn studie is vrij zwaar, maar gelukkig heb ik er mijn plekje in gevonden en kan ik het tot nu toe nog goed bijhouden. :)

Goed, voor degenen in dit topic die mij sowieso niet kennen, hier nog even een korte voorstelronde:
Belinda, 19 jaar oud, wonend in Den Haag en dus studerend in Leiden (universiteit) en Rotterdam (Pabo). Ik woon nog thuis, omdat het anders niet handig is met reistijden etc. Verder ben ik aan het einde van de zomer gestopt met paardrijden, omdat ik het niet meer naar m'n zin had op de manege (en in verband met mijn allergie). Wat kan ik nog meer vertellen.. Ik kan even niets meer bedenken, maar als je iets wilt weten mag je er gerust naar vragen natuurlijk.

Angelique: Gefeliciteerd met je zwangerschap! :) Wat onwijs gaaf dat jullie, na zolang proberen, nu eindelijk zwanger zijn! Het is je echt van harte gegund.

Het is trouwens misschien heel stom, maar ik kan me van vandaag even niet meer herinneren wat ik precies wanneer gegeten heb. :) Heb in ieder geval geen bruin brood op, omdat ik echt even behoefte had aan wit. Heel slecht, maar ach af en toe eens een dagje kan geen kwaad. :) Verder heb ik een appel op en 3 mandarijntjes en een behoorlijke hoeveelheid water. Als avondeten hebben we gebakken aardappeltjes, witlof met ham en kaas uit de oven en wienerschnitzel. :9

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:15

SaNNeS88 schreef:
ik rijd momenteel helemaal niet :n helaas..

ik ga van de week toch ook eens 30+ kaas en mosterd halen, vriendlief heeft altijd 30+ plakken, niet te kanen :n

vanochtend in het ziekenhuis geweest bij de KNO-arts, en ik moet onder het mes.. hoe en wat, dat gaan ze bepalen aan de hand van de CT-scan die ik volgende week moet laten maken, maar de arts zag sowieso al dat mijn tussenschotje ernstig scheef staat en dat mijn neusschelpen heel erg opgezwollen zijn, waardoor de boel van binnen vernauwd is en ik moeilijk door mijn neus kan ademen..

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:17

:wave: belinda

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:19

SaNNeS88 schreef:
SaNNeS88 schreef:
ik rijd momenteel helemaal niet :n helaas..

ik ga van de week toch ook eens 30+ kaas en mosterd halen, vriendlief heeft altijd 30+ plakken, niet te kanen :n

vanochtend in het ziekenhuis geweest bij de KNO-arts, en ik moet onder het mes.. hoe en wat, dat gaan ze bepalen aan de hand van de CT-scan die ik volgende week moet laten maken, maar de arts zag sowieso al dat mijn tussenschotje ernstig scheef staat en dat mijn neusschelpen heel erg opgezwollen zijn, waardoor de boel van binnen vernauwd is en ik moeilijk door mijn neus kan ademen..

Hmmzz, das niet zo best!! heeft die ook een oorzaak gehad? ben je op je neus gevallen ofzo?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:21

heeeeee belinda! wat leuk om je hier weer te zien en bedankt voor de felicitaties meis.

sanne, een dinnetje heeft die operatie ook gehad en ondanks de napijn die flink was is ze enorm blij dat ze het gedaan heeft!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:23

Bedankt voor het leuke ontvangst! :D

Sanne: Wat ontzettend vervelend van je neus, kan me voorstellen dat je tegen de operatie opziet. Heel veel sterkte meis!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:31

pfiew, ik blij dat ik niet naar college gegaan ben! anders had ik mooi gestrand in utrecht omdat er weer problemen op het spoor (te verwachten) zijn door de hevige sneeuwval.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:41

benangelique schreef:
pfiew, ik blij dat ik niet naar college gegaan ben! anders had ik mooi gestrand in utrecht omdat er weer problemen op het spoor (te verwachten) zijn door de hevige sneeuwval.

Ja idd :j
Treinen hebben problemen heb ik al van meerdere vrienden vernomen.
Daarbij zijn de wegen spekglad overal is file vooral haarlem/amsterdam!!
Voorzichtig naar huis rijden wordt het zo voor mij