luffie schreef:Wat is de stokmaat van je paard Doom?
Ik denk dat hij rond de 1.68 zit.
Dat ik hem kocht was hij ruim 1.63 cm en hij is nog flink gegroeid

Ik zelf ben 1.68 dus dit maatje is perfect voor mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaNNeS88 schreef:ik rijd momenteel helemaal niethelaas..
ik ga van de week toch ook eens 30+ kaas en mosterd halen, vriendlief heeft altijd 30+ plakken, niet te kanen
vanochtend in het ziekenhuis geweest bij de KNO-arts, en ik moet onder het mes.. hoe en wat, dat gaan ze bepalen aan de hand van de CT-scan die ik volgende week moet laten maken, maar de arts zag sowieso al dat mijn tussenschotje ernstig scheef staat en dat mijn neusschelpen heel erg opgezwollen zijn, waardoor de boel van binnen vernauwd is en ik moeilijk door mijn neus kan ademen..
SaNNeS88 schreef:SaNNeS88 schreef:ik rijd momenteel helemaal niethelaas..
ik ga van de week toch ook eens 30+ kaas en mosterd halen, vriendlief heeft altijd 30+ plakken, niet te kanen
vanochtend in het ziekenhuis geweest bij de KNO-arts, en ik moet onder het mes.. hoe en wat, dat gaan ze bepalen aan de hand van de CT-scan die ik volgende week moet laten maken, maar de arts zag sowieso al dat mijn tussenschotje ernstig scheef staat en dat mijn neusschelpen heel erg opgezwollen zijn, waardoor de boel van binnen vernauwd is en ik moeilijk door mijn neus kan ademen..
benangelique schreef:pfiew, ik blij dat ik niet naar college gegaan ben! anders had ik mooi gestrand in utrecht omdat er weer problemen op het spoor (te verwachten) zijn door de hevige sneeuwval.