feestje was leuk, wel erg vermoeiend, kon laatste uurtje mn ogen haast niet open houden

nu ook echt wel beroerd aan het worden, maar het is op zich wel gezellig geweest met Niels

maar vandaag maar lekker op de bank!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En dat zonder alcohol 
Nu lag ik om 2u in mijn bed, ook een mooie tijd 

Lijkt me heel pijnlijk 
Ga proberen om morgen ook te sporten, maar eerst kijken hoe ik me dan voel

gaan chapati maken (zouden we voor mn vakantie toen al doen, dus heb dat nog staan) is soort wraps, met kipfilet en sperciebonen ofzo Heb 't nog nooit op..
ben echt zo trots op hem! Hij springt alles alsof het niets is en blijft zo mooi rustig tussen de sprongen door
M'n ouders hadden m'n mountainbike buiten in het kippenhok gezet
En nou is m'n hele stuur bruin van de roest! En op m'n frame kleine krasjes die er zaten zijn helemaal gaan roesten enzo en die hele fiets naar de klóte!!
Heb 'm al jaaaren, toen ik nog op de middelbare zat zelf voor gespaard en altijd superzuinig op geweest enzo en nou is ie echt zooo lelijk en dat stuur is helemaal ruw van de roest dus haal je gewoon je handen aan open
En het is een vast stuur zeg maar, ook niet verstelbaar enzo, dus weet niet of er een nieuwe op kan...
En dat frame enzo ook helemaal lelijk nu

)
Dat hele stuur is zeg maar van ijzer, die handgrepen enzo, en dat is dus ook verroest en helemaal ruw, dus doet ook gewoon zeer aan je handen en bluhhh
Heb 'm al jaren, toen ik nog op de middelbare zat zelf gekocht en was toén voor mij veel geld en was er zoooo trots op! Altijd super zuinig op geweest en dan dit
Heb echt keihard zitten janken net

Dat ding is echt heilig..