[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:42

morgen!

feestje was leuk, wel erg vermoeiend, kon laatste uurtje mn ogen haast niet open houden :O
nu ook echt wel beroerd aan het worden, maar het is op zich wel gezellig geweest met Niels :)

maar vandaag maar lekker op de bank! :wave:

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:52

Mogguh!
Feestje was héééééérlijk, heb er echt van genoten, jammer dat er veel te stijf waren om te dansen maar ik ben iig lekker uit de bol gegaan, deed niets anders dan dansen :9 En dat zonder alcohol :D
Het was dat vriendlief ziek was, anders was ik tot 4u gebleven :) Nu lag ik om 2u in mijn bed, ook een mooie tijd :)

Straks gaan we lekker shoppen en vanavond naar de discobowling om 23u! Heb er hélemaal zin in :D
Ehm, vraagje, weet er iemand hoeveel calorieën je verbruikt tijdens het dansen? Ik was er om 21u tot 1u

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:57

zal het even voor je zoeken armaris.

Ieder geval leuk dat je het gezellig hebt gehad en ingrid natuurlijk ook.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:59

Klopt het dat je 4 uur hebt gedanst? want dan heb je namelijk iets minder dan 1300 kcal verbrand.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:06

ukje schreef:
Klopt het dat je 4 uur hebt gedanst? want dan heb je namelijk iets minder dan 1300 kcal verbrand.

Jeps 4u ongeveer :) 1300kcal? Nou dat is lekker veel! En vanavond ook weer :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:57

lekker bezig armaris. Heb besloten om morgen te gaan sporten heb ook ontiegelijke last van me rug vandaag. Me moeder zij al voor de grap van we gaan toch niet nu aan de nierstenen :D

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:59

Ik hoop het niet voor je :) Lijkt me heel pijnlijk :=
Ik begin wat last te krijgen van mijn hoofd, ga straks weer even plat :) Ga proberen om morgen ook te sporten, maar eerst kijken hoe ik me dan voel :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 12:02

Nou ja het zal haast niet want ben een goede drinker. Goeie graatmeter wat zeerder doet galstenen of nierstenen. Daar komt bij dat tijdens de echo gelijk mijn nieren zijn gechekt en die zagen er schoon uit.

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 12:10

@ sizzy, hoe ging je springles??
@ ukje en Amearis, Beterschap!!

Ik lag zelf pas rond 1 uur op bed en werd pas tegen half 10 wakker, daarna nog ff in bed blijven liggen... Heb voor vandaag nog niet zoveel op de planning. Zo even bij een collega langs (zit ondertussen al 4 maanden in de ziektewet) om fotos op te halen. Ik had namelijk nog mooie fotos van mijn paard tijdens de kampioenschappen (dr reservelkampioen en springen 3e.) Had de 4 mooiste uitvergroot en mee genomen naar mijn werk, mijn collega wou ze heel graag zien. Daarna ben ik ziek geworden en hoorde via via dat ze alle bureaus leeg hadden gehaald, de spullen een x aantal weken ergens hadden gelegen en daarna alles hebben weggegooid. Heb er achter aan gebeld maar bleek gelukkig niet te kloppen. Heb mijn paard 4 maanden geleden moeten verkopen omdat ik aangeboren heupdysplasie heb en het zeker nog minimaal 2 jaar duurt voordat ik weer op het paard zit (als ik ooit weer kan rijden, gevoel in mijn re beenspier is nog niet terug, kan tot 6 maanden na de operatie duren). Om deze reden wou ik de fotos wel erg graag terug! en kon me al niet voorstellen dat ze ze weg gegooid hadden. Maar haal ze nu zo snel mogelijk op om ze weer 'veilig' thuis te hebben.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 12:18

Irene dat is niet niks en ook geen leuke reden voor de verkoop van je paard snap daarom ook dat je de foto's graag wil hebben.

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 12:22

Ja, eigenlijk was ik al lichtelijk aangebrand, alleen de gedachte al dat ze mijn 4 mooiste fotos hadden weggegooid, vond het al behoorlijk onrespectvol (dan kun je natuurlijk aangegeven waarom neem je die fotos mee... Maar de helft van mijn team heeft paarden en die waren erg nieuwgierig, niet wetende dat ik erna zo'n tijd niet aanwezig zou kunnen zijn). Maar gelukkig waren ze er nog!!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:12

Sizz, veel plezier bij de springles!

Irene, ik was op vakantie, dus heb niet gezien dat je je paar pagina's terug al hebt voorgesteld ;)
Wat naar dat je je paard hebt moeten verkopen! Gelukkig zijn de foto's er nog wel!

Ingrid, leuk dat t feestje geslaagd was! :)

Ik heb lang uitgeslapen en nog een gelezen in bed... echt heel lui gedaan haha En dat terwijl ik net een week lang heb uitgeslapen... maar was gewoon nog moe ook :P

Vanmiddag naar stal... En vanavond komt een vriendin mee, die mn knol heeft gereden. Gaan toch niet naar t pannenkoek restaurant vanavond (wel een andere keer nog) maar eten gewoon bij mij thuis want was maar tot 20u open en die vriendin heeft laat les met d'r knol..
Maar is niet erg, want voel me heel dik na die vakantie, vooral mn buik.. dus moet echt even streng gaan doen!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:18

een voordeel patries, je kan lekker een gezonde maaltijd klaar maken plus dat thuis eten ook zo zijn charmes heeft.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:22

Jaa precies :) gaan chapati maken (zouden we voor mn vakantie toen al doen, dus heb dat nog staan) is soort wraps, met kipfilet en sperciebonen ofzo Heb 't nog nooit op..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:41

Springles ging weer erg goed :j ben echt zo trots op hem! Hij springt alles alsof het niets is en blijft zo mooi rustig tussen de sprongen door :+

Net lekker gedouched, over paar uutjes richting Eindhoven voor 21-diner en daarna carnavallen :D

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:58

Dag lieve dames, ik post straks wel mijn eten voor vandaag,
Leuke ava hoor Paulien!
maar ben nu eerst vlug weg.
:wave:

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:09

|( |( |( -:(- -:(- -:(- M'n ouders hadden m'n mountainbike buiten in het kippenhok gezet :( En nou is m'n hele stuur bruin van de roest! En op m'n frame kleine krasjes die er zaten zijn helemaal gaan roesten enzo en die hele fiets naar de klóte!! |( |( Heb 'm al jaaaren, toen ik nog op de middelbare zat zelf voor gespaard en altijd superzuinig op geweest enzo en nou is ie echt zooo lelijk en dat stuur is helemaal ruw van de roest dus haal je gewoon je handen aan open :( En het is een vast stuur zeg maar, ook niet verstelbaar enzo, dus weet niet of er een nieuwe op kan... :( |( En dat frame enzo ook helemaal lelijk nu :(

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:36

hoe kan dat dan dat je fiets ineens zo verroest is?
Wel balen zeg :=

Zo, heerlijk hele dag op bank gelegen met filmpjes, en heb een nintendo DS besteld, dus die zal komende week wel komen :)
voel me nog beetje bluh, dus zal vanavond ook wel niet veel actiever worden (waars. morgen ook niet :+ )

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:44

Omdat ze 'm dus de hele winter buiten hebben gezet... :( Dat hele stuur is zeg maar van ijzer, die handgrepen enzo, en dat is dus ook verroest en helemaal ruw, dus doet ook gewoon zeer aan je handen en bluhhh :\ Heb 'm al jaren, toen ik nog op de middelbare zat zelf gekocht en was toén voor mij veel geld en was er zoooo trots op! Altijd super zuinig op geweest en dan dit :( Heb echt keihard zitten janken net :o

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:46

Waar stond hij normaal dan?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:50

Binnen in de bijkeuken of in de garage.. Heeft ie al die jaren gestaan en bleef ie supermooi.. Maar deze winter hebben ze 'm dus buiten in het kippenhok gezet :\

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:02

En wat was de reden dat ze hem daar hebben gezet>

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:07

Ze vonden dat het teveel ruimte innam.. Vind ik nergens op slaan.. Waarom kon het al die jaren wel en nu niet meer? En gewoon een ouwe damesfiets stond wel in de bijkeuken terwijl daar nooit op gefietst wordt, en mijn mooie mountainbikie naar 't kippenhok :(
Mja, m'n ouders voelen zich knap lúllig nu, ik was ook echt goed over de zeik :o Dat ding is echt heilig..
Dus m'n pa gaat na het weekend naar de fietsenmaker in de hoop dat er nog wat aan gedaan kan worden.. Maja hoop iig dat dat stuur weer gewoon glad kan worden, dit is niet fijn aan je handen :n
Maar die lichtblauwe lak zeg maar, die bruine kringen daar in daar heb ik weinig hoop voor dat dat nog weg te krijgen is :\

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:09

een leuke mountainbike sticker erop

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:09

Kan je niet iets anders afspreken met je ouders dat ze of je geld betalen voor die fiets of dat ze meebetalen aan een nieuwe fiets.