Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:ik heb anderhalf jaar in Londen gewoont en heb daar toen fulltime bij de mcdonalds gewerkt. Ik euh... vond 't redelijk lekker, maar wij kregen gratis maaltijd dus na een tijdje kwam 't me de neus uit, ik ben ook gauw overgegaan om gewoon lekker een salada en boterhammen etc. mee te nemen. Simpelweg omdat 't een stuk gezonder is.
Qua hygiëne vind ik 't trouwen supergoed, als je érgens naartoe wilt gaan en zeker wilt weten dat 't hygiënisch is moet je naar de mc gaan. Die spookverhalen dat dat niet zo is is geklets.
Dus, ja 't is nogal ongezond, maar opzich wel redelijk voor zo af en toe. Trouwens het is hier wel ontiefelijk veel duurder als in Engeland. Een hamburger kost daar maar 89P (ongv. ook 89 cent) en die is hier vééél duurder. En zo heb je dat met alles, alles is zóveel duurder hier (heb ik 't eigenlijk al over blikjes cola die je in de super kunt kopen... 60P in Engeland.... 2 euro hier! belachelijk, maar dat is terzake natuurlijk)
Peerke_ schreef:Wel mooi die reacties hier, hoeveel mensen zeggen dat ze het niet te eten vinden, en er tegen zijn.
Er komen wel 3 miljoen mensen per dag bij de mac alleen al in nederland
AmyII schreef:Peerke_ schreef:Wel mooi die reacties hier, hoeveel mensen zeggen dat ze het niet te eten vinden, en er tegen zijn.
Er komen wel 3 miljoen mensen per dag bij de mac alleen al in nederland
Ik zeg niet dat ik er 'tegen' ben maar ik haar er niks. En het is leuk voor die 3 miljoen die er wél wat halen, als zij het wel lekker vinden; prima toch? Gelukkig heeft NL 16 miljoen inwoners
MyLittleLove schreef:Oh trouwens de donuts waren wel lekker! Maar die zijn er nu niet meer volgensmij.