Kruidkoek trouwens ook niet nu ik r over nadenk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Wahaha, blijkt maar weer hoeveel verstand ik ervan hebSorry...
VanillaQueen schreef:Weer 2 dingen erbij die je zou kunnen eten, zo kan je t ook zien
Annetje schreef:VanillaQueen schreef:Weer 2 dingen erbij die je zou kunnen eten, zo kan je t ook zien
Ja iddWant het zijn wel net twee dingen die ik érg lekker vind. Hoewel ik heel erg veel dingen eigenlijk wel erg lekker vind. Zo weet ik dat er een heel pak oreo's in de kast ligt, naast 1,5 pak space koeken (zoooo lekker, van prince
![]()
) en heel wat stroopkoeken, speculaasjes, evergreens, betweens, volkoren koekjes, chocoladerepen, appels, roomyoghurtjes in de koelkast, ijsjes in de diepvries. *heeft heeel erg zin in iets lekkers maar gaat toch echt niets pakken
*
VanillaQueen schreef:Tjee de link in je onderschrift...jullie zijn gek![]()
Sizzy schreef:Jamy schreef:Jeetje wat duur zeg, en dan twee nog wel! pff ik kan dat niet betalen dan ben ik gelijk blut voor een maand ofzo!
nou wil ik wel foto's zien!
Dan kan ik idd heel de maand niet meer etenhahaha
Foto Spetterlover! Je belooft het al heel lang
LotteAnna schreef:Lekker duur Spetterlover!! Ik moet zeggen; ben meestal op de duurdere broeken aangewezen vanwege m'n figuur, alhoewel ik sinds ik afgevallen ben, in een Only broek pas.....daarvoor echt no way.