Een rode biet schillen en raspen, kikkererwten erbij en dille steeltjes fijnhakken en erbij. En dan met de mixer alles pureren, zout en peper erbij en dan nog 3-4 eetlepels bloem erbij en voilà Eigenlijk heel gemakkelijk. En dan een sausje erbij van mayo met dille
Thats_Me
Geplaatst: 17-10-20 19:14
Hier een 'gezonde'nachoschotel gemaakt. Zo lekker! Maak er normaal nog guacamole bij alleen had vadaag geen avocado in huis. Zit vooral veel groente in en een beetje kaas en klein zakje chips.
gaucho
Geplaatst: 17-10-20 19:52
Ziet er allemaal heerlijk uit weer bieten-falafelburger kan ik van de week ook wel eens proberen, klinkt goed.
Hier hutspot, niet mijn normale kost en smaakte me eigenlijk ook niet zo goed
Rytir
Geplaatst: 17-10-20 20:14
Biefstukreepjes in chimmichurri marinade met notenrijst, peulen en ingemaakte rode ui.
Laura82
Geplaatst: 17-10-20 20:23
Risotto met kastanjechampignons en een kipschnitzel
ooooh die browny in de maak. Wat lekker. Van de week met jaloezie heerlijke gerechten langs zien komen die in het restaurant gegeten zijn met als hoogte punt die tapas . Kunnen jullie je ook zo verheugen op een heerlijk dineetje? Nu ik wel.
Zegt manlief eergisteren, zullen we zondag uit eten gaan, voor je verjaardag komende week. Ik was er echt verdrietig van, want hoe vaa ik niet de laatste maanden gevraagd heb om uit eten te gaan. De covid was elke keer het argument. En nu covid ook met een heus reproductie cijfer de Haute Vienne heeft bereikt zouden we wel gaan? Niet dus, teriskant met name voor manlief (77 jaar). Donc→ dus→ ik ben zelf aan het koken en kopen gegaan en vanavond hebben we intiem etentje bij ons thuis. Entree→ voorgerecht→ verse Hollandse garnalencocktail → les crevettes grises(vanmiddag schaal er af gehaald) met eigen gemaakt wiskey saus Le plat→ hoofdgerecht→ verse oesters 12 stuks pp→ les huitres (In Frankrijk wordt dat graag gegeten en is het zeer betaalbaar→ dozijn voor € 7,-- en aan de kust zelfs voor € 3,50 -tot € 5,-- met wat stokbrood Dan baskisch tussengerecht→ schapenkaas met speciale kersengelei en groen/ rode sla en meer granen stokbrood en als toetje vanille ijs met eigen geraapte kastanjes uit de tuin→ creme de marron (eigengemaakte kastanje creme). Ik ben alleen de cointreau vergeten dus die doe ik erover als het ijsje is opgemaakt. En dan als toetje koffie met een grote bonbon.
Hoe Frans kun je het hebben . Ik heb er ongelooflijk veel zin in, heb al veel voorpret en zal foto's maken.