Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Maar een Engelse teaspoon is geen Nederlandse theelepel qua formaat, daar zit een significant verschil in.
Mooi dat het goed gaat hoor, maar rekentechnisch klopt het niet
Cilli96 schreef:Iemand tips voor tortilla wraps? Vandaag een poging gedaan maar dat was echt om te huilen haha ik heb 200 gram bloem gebruikt op 125 ml water. Snufje zout en scheutje olie.. Kreeg er geen mooie wraps van
Nickeltje schreef:Zeg ik bak meestal broden los op de bakplaat en dat worden dan meestal afgeplatte vloerbroden. Om toch wat hogere broden te bakken af en toe, makkelijker in plakken te snijden om als lunch mee te nemen bijvoorbeeld, wil ik een brood bakblik aanschaffen.
Maakt het nou nog veel uit wat voor een ik er koop?
DeMolenhoek schreef:Kennen jullie dat. Je bent bezig met brood maken en je moet nog naar afspraak. Je geeft heel gedetailleerde instructies aan vriend. Midden in jou afspraak krijg je een bericht: Hoe lang moest dat nu al weer in de oven?
HartverzakkingBrood heeft 45 ipv 30 minuten in gezeten
Nickeltje schreef:DeMolenhoek schreef:Kennen jullie dat. Je bent bezig met brood maken en je moet nog naar afspraak. Je geeft heel gedetailleerde instructies aan vriend. Midden in jou afspraak krijg je een bericht: Hoe lang moest dat nu al weer in de oven?
HartverzakkingBrood heeft 45 ipv 30 minuten in gezeten
Zeer herkenbaar! Laatste brood was zo zwartgeblakerd dat je er mee kon krijten... Heeft zeker anderhalf uur in de oven gezeten...
8nnemiek schreef:No knead krentenbrood heb ik nog nooit gevonden.
Ik zoek wel nog een recept voor een lekker zoet krentenbrood.
De krentenbroodrecepten van Levine zijn eigenlijk gewone witbroden met krenten er door, maar in de winkel zijn ze altijd juist zo lekker zoet en sterk van smaak.
8nnemiek schreef:No knead krentenbrood heb ik nog nooit gevonden.
Ik zoek wel nog een recept voor een lekker zoet krentenbrood.
De krentenbroodrecepten van Levine zijn eigenlijk gewone witbroden met krenten er door, maar in de winkel zijn ze altijd juist zo lekker zoet en sterk van smaak.