Noodles met kastanjechampignons, prei, rode ui, taugé, pangasiusfilet en zwarte bonen saus.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik heb er alles in gedaan wat ik kon vinden![]()
Prei, ui, knoflook, paprika, rode peper, kastanjechampignon, tempeh.. Peterselie, peper en zout, paprikapoeder, edelgist.. En dat mengen met 200 gr bloem, een theelepel bakpoeder, 300 ml sojamelk, een eetlepel maizena en wat agar agar of een groot ei.. En dat iets langer dan 20min of warmer dan 200 graden in de oven
Tyrcanol schreef:Oh die twee hierboven![]()
Hier vanavond witlof gekookt in melk met wat ham en een eitje.
En kipsausijsjes.
[ [url=m/sU6lOl.png]Afbeelding[/url] ]
Nikkii026 schreef:Die kipfilet lijkt me lekker! Wij eten best vaak kipfilet.. lijkt me 't proberen waard, keer wat anders!Leg je alles op de kip en wikkel je dan de ham er om heen en in de oven?
Thesserd schreef:Tyrcanol schreef:Oh die twee hierboven![]()
Hier vanavond witlof gekookt in melk met wat ham en een eitje.
En kipsausijsjes.
[ [url=m/sU6lOl.png]Afbeelding[/url] ]
Je kookt witlof in melk? Nog nooit van gehoord haha. Is dat lekkerder? Ik ben sowieso al dol op witlof
Ik heb vanavond een kruising tussen de Hasselback Chicken van Tasty en die nieuwe gevulde kipfilet van Proper Tasty gemaakt.
Kipfilet (gekruid met zout, peper en oregano) met mozzarella, semi-zongedroogde tomaatjes, basilicum kruiden, spinazie plakje ham er omheen en wat strooikaas er overheen. Was echt even snoepen
[ [url=m/EJNamR.jpg]Afbeelding[/url] ]
kelliiee1993 schreef:Thesserd schreef:
Je kookt witlof in melk? Nog nooit van gehoord haha. Is dat lekkerder? Ik ben sowieso al dol op witlof
Ik heb vanavond een kruising tussen de Hasselback Chicken van Tasty en die nieuwe gevulde kipfilet van Proper Tasty gemaakt.
Kipfilet (gekruid met zout, peper en oregano) met mozzarella, semi-zongedroogde tomaatjes, basilicum kruiden, spinazie plakje ham er omheen en wat strooikaas er overheen. Was echt even snoepen
[ [url=m/EJNamR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er lekker uit! Zag hem op facebook ook al voorbij komen!
Hier alleen geen fan van mozzarella. Heb jij een idee voor een andere soort kaas die er in kan? Of zou gewoon plakjes belegen/oud er ook inkunnen?