Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook fijn dat mijn verwijderde berichten weer zijn teruggeplaatst. Ik zal dat dan maar zien als het uitblijvende excuses voor het totaal ongepaste modgedrag en het ook nog altijd uitblijven van je (door mij per pb meerdere malen gevraagde) uitleg over het verwijderen.{/klaarrr}
xMercury schreef:Havermout is inderdaad erg sompig!! Hoe lang laat je het koken? Moet maar 1 minuut hoor!
Ik eet 's ochtends áltijd yoghurt met muesli, dat verschilt vaak van soort. Daarnaast doe ik er altijd nog vers fruit bij!!
Maar die opmerking heb ik ook al wel eens gehoord in het dagelijks leven. Zo jammer.

Rijstyoghurt klinkt interessant, ik ga het recept zoeken!
Oh en je hebt ook brinta wake up zakjes, weet niet of die vegan zijn maar denk het wel, die roer je door een glas koude melk heen. Heel anders qua structuur, meer een drankje. Wel erg zoet.
dus een smoothie avond van tevoren maken en drinken s ochtends klinkt wel goed. Kan ook onderweg dan, wel fijn. (Ik weet dat tijd nemen om te eten beter is)

Flubberig met brokjes. xMercury schreef:Hoe ziet zo'n smoothie eruit dan? Vult dat wel voldoende?

Sorry Mercury, ik had je post verkeerd begrepen.
Moet ik ook weer eens gaan eten. Het is echt mega goedkoop, past goed in studentenbudget
, mijn moeder eet het veel droger, dat krijg ik er niet in, en ook als het even gestaan heeft vind ik havermout niet meer zo lekker.
) en dan nog wat geraspte kokos en suiker er doorheen. Is wel vrij vullend, ik doe het altijd in een tupperware, dan eet ik de eerste happen thuis en neem de rest mee in mijn tas zodat ik het in de bus/tijdens mijn eerste les kan eten.
Ik kan echt niet tegen de smaak van kokos! Maar kokoscreme in curry vind ik dan weer heerlijk, maar dat heeft niet echt die smaak denk ik. Plus, je gooit er toch een hele bak kerriekruiden overheen.