Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jezzi schreef:Vandaag
O- 250ml magere kwark, 250ml magere yoghurt, 100g bevroren aardbeien, 40g havermout, 3g creatine
T- 2 stuks knackebrod, 15g pindakaas, 15g filet americain
L- 60g basmatirijst(ongekookt gewogen), 100g kipfilet, 150g sperziebonen, 15g olijfolie
T- peer, 30g dextrose, 28g whey perfection, 250ml magere melk
D- 200g prei, rundersaucijs, 300g aardappeltjes, 10g olijfolie
T- 40g zelfgemaakte granola, 150g griekse yoghurt
2625 kcal | 289g khd | 95g vet | 136g eiwit
Venthe schreef:Ja de vakantie is voorbij, vandaag weer mijn 1e collegedag dus ik wil me hier weer graag melden.
Net de introductieweek achter de rug (als "begeleider" ) dus een week vol bier, patat en vlees
Vandaag
O: 200 ml amandelmelk, 5 el havermout, 1 el lijnzaad, 1 appel en kaneel + kopje koffie met koffiemelk
T: Cappuccino, 200 g gemengd fruit (ananas, druiven en meloen)
L: 3 speltbth met hummus (zongedroogde tomaat)
T: pakje zonnatura sesamcrackers
T2: cappuccino, eat natural muesliereep met laagje yoghurt
A: nasie met 2 saté stokjes + 3 glaasjes droge witte wijn (bij vrienden)
T: schaaltje danio kwark
T2: kop thee, aardig stuk milka chocolade met caramel
B: vrijwel niks, hele dag college van half 10 tot half 6
fleur_yen schreef:Hee meiden, ik meld me ook weer, na de hele vakantie 0 ritme te hebben gehad (diezelfde woorden heb ik hier wel is eerder neergezet geloof ikMaar nu dus weer een nieuwe poging, nu ook m'n dagelijks leven weer wat meer structuur heeft)
Weegschaal hier is kapot dus ben nog niet echt kcal aan het bijhouden, maar vandaag wel weer m'n 1e dagje weer normaal.
O: havermout met 1 appel, el pompoenpitten, halve el chia, paar pecan noten, cacaopoeder en wat koekkruiden
L: 2 plakken roggebrood, 1 pindakaas + 2 plakjes kaas, 1 met zelfgemaakte zalmsalade van kruidenkaas, gerookte zalm en limoen
T: klein bakje rabarber (waar mams redelijk wat suiker door had gegooid) en een appel
A: 6 falafel balletjes, gepofte aardappel met wat roomboter, veel bloemkool met wat cheddar
D: koffie met geklopte melk, dolce gusto cappuccino, water
B: 2x 10 min fietsen en halfu paard longeren, 20 min stalwerkzaamheden (ben ziek, dus alles wat op beweging leek hakte er behoorlijk in)
Misschien iets karig, maar iets balansen na m'n vakantie kan weinig kwaad denk ik
Offtopic: Lis, wat tof Sziget