Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dani_ schreef:Mijn lijstje van gisteren moet ik aanpassen. Ik had een borrel en heb daar een glas prosecco en twee glazen witte wijn genomen. En toastjes met brie, een stukje mexicaanse wrap en ... Een tompouce (wel een kleintje)!
Wel besloten om na de borrel geen avondeten meer te nemen. Dus de pompoen uit de oven staat vanavond op het menu.
Heb mezelf vanochtend weer 'schoongespoeld' met een groene smoothie. Van andijvie, spinazie, halve galia meloen, lijnzaad en chiazaad.
Judith_ schreef:Dat spreekt voor zich dat ze er niet dikker van worden, die shakes. Vind de structuur met de staafmixer al een enorm stuk beter. Als je ze echt dikker wil hebben zou je er iets van een bindmiddel oid door heen moeten doen. Banaan of avocado zijn opties om ze dikker en romiger te kunnen maken. Misschien chiazaadjes een optie, die toevoegen en dan even laten staan? Wil het ook wel eens dikker van worden.
EskeGirl schreef:O: 2 donkerbruine meergranenboterhammen(halvarine en Nutella)
B: 5 km fietsen
T: ontbijtkoek
B: ruim een uur gymmen; touwtjespringen en boksen (intensief)
L: 1 meergranenboterham en 2 speltboterhammen( kaas, pindakaas, nutella), appel
B: 5 km fietsen
T: kleine banaan
T: boerenkool met rookworst, jus en appelmoes, schaaltje dubbelvla
T: Een paar pepernoten en een speltboterham
NeverGiveUp schreef:hannahaapje schreef:Oeeehhh lekkere taart, gefeliciteerd!
Volgende x gaan ze wat langer in de oven. Pizza met tomatensaus, geitenkaas, ui & paprika. Heb er nu nog een grote pizza in zitten alleen even geen fototoestel.
[ Afbeelding ]
Hoe en waarmee heb je de bodem gemaakt?