Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Ik werd net in een topic gewezen op dit topic,dus even beetje globaal doorgelezen...
Lees dat hier aardig wat mensen echt een omgegooid eetpatroon hebben,dat vind ik (nog) lastig.
Maar het zou goed voor mij zijn wat bewuster en gezonder te eten.
Al zou het maar ontbijt en lunch, en tussendoortjes zijn die wat gezonder zijn.
Zo lees ik hier veel over amandelmeel, kokosolie/vet en kokosvezel, is dit allemaal te koop bij Tuinen?Of bio winkel?
Want dat zouden dan wel mooie basis dingen zijn om in huis te hebben....
Reusje0504 schreef:Oh dat vind ik geen probleem, ik vind koken heerlijk om te doen! Helaas blijven mijn muffins en cupcakes maar mislukken.. Ze zijn of niet gaar, of droog. Iemand daarnog een tip voor? Ik volg gewoon de recepten behalve dat ik er soms wat ander fruit in stop
c_upcake schreef:Reusje0504 schreef:Oh dat vind ik geen probleem, ik vind koken heerlijk om te doen! Helaas blijven mijn muffins en cupcakes maar mislukken.. Ze zijn of niet gaar, of droog. Iemand daarnog een tip voor? Ik volg gewoon de recepten behalve dat ik er soms wat ander fruit in stop
als het cakeje terugveert als je erop drukt is het gaar.
[***] schreef:Kokosvet is een aanrader, ik gebruik het steeds meer.
Ik heb net voor het eerst falafel gegeten, balletjes, lekker! Ga er volgende keer wel een frisse saus bijmaken
en een spicy paprika saus

manlief is bijna om en wil het een maand gaan proberen. Kijken of hij zich daarna beter voelt en wat is afgevallen. Ik moet wel voor hem opschrijven wat hij wanneer moet eten. Moet geen probleem zijn.

Eet ik nu 3 dagen van, had te veel gemaakt

Je kan alles ook los van elkaar klaar maken, ik hou van 1 pans gerechten.
Gooi dus vaak alles bij elkaar.