Volgens mij betaal ik voor 200 gram hazelnoten op de makrt een euro of 3. Ik doe er overigens ook weken mee, dus in verhouding is het echt niet duur. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Volgens mij betaal ik voor 200 gram hazelnoten op de makrt een euro of 3. Ik doe er overigens ook weken mee, dus in verhouding is het echt niet duur. hesterve schreef:Ben de laatste tijd ook steeds verschillende bonen aan het proberen(zoals zwarte ogen ,aduki,nier en mung bonen) Eten jullie die ook weleens ? en zo ja wat maak je ermee? Of eet je ze ipv de aardappels bij een gerecht?
zonnepaardje schreef:@hesterve: heel erg bedankt voor de informatie ! maar als ik het dus goed begrijp is volkoren toch nog altijd beter dan witte bloemsoorten ?
Ik heb nu licht volkoren spelt- bloem gebruikt. Wafeltjes zijn goed gelukt, alhoewel deze wafeltjes veel 'vet' verloren tijdens het bakken en met witte bloem had ik dit niet...
Ik vind de ongebrande noten hier in België ook duur, ik koop ze dus meestal in Sluis, daar zijn ze vaak een tikkie goedkoper...
bloem = zonder vezels al heb je soms wel soorten waar ze een deel van de vezels weer bij de bloem stoppen zoals tarwe meel (waar dus geen volkoren voor de naam staat)

oeps.

Ik zit gewoon tegen een griepje aan te hikken, maar die komt maar niet. Geloof dat ik er nu eindelijk redelijk overheen ben, maar afgelopen week echt een aantal hele futloze dagen gehad..
kwam ik ooit per ongeluk achter. 
Ben het al zo goed als kwijt, dus morgen is het over heb ik besloten
), aardbeitjes, kiwi en een paar nootjes voor de vetjes. En vanavond gaan we bij mijn ouders BBQ-en en mijn moeder kondigde al aan dat ze nog meloen had liggen, of ik dat mocht hebben. Ga gewoon gezond verder vandaag!