Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is idd zo dat de btw er nog wel bij komt maar goed, je hebt er wel veel keus. Ik heb trouwens het geluk van familie met pasjes te hebben en een Makro niet zo ver van bij mij te hebben maar meggiemeg heeft wel een punt

) ClaudiaHS schreef:Nee das incl. BTW, €1,49 ex.
En nee ik heb ook niet echt een Makro in de buurt (15 km), maar voor degene die het wel hebben en een pasje hebben, is het misschien een interessante aanbieding.
Bij DLT kost het 2,50 per pakje dus dat scheeld wel 82 ct per pakje en als je grootverbruiker bent
( ik kijk alleen naar de prijs incl. BTW)
15 km met de auto valt nog wel mee eigenlijk, vooral voor zoals je zelf zegt, grootverbruikers

Het blijft enorm goed in die emmer (wordt niet hard) en ik hoef niet meer iedere keer als ik taart wil maken, fondant te bestellen/kopen
K maak niet vaak taart (denk maar 3/4x per jaar),maar ik vind het wel handig
En ik kan het gebruiken om het te kleuren met kleurstof. Ik koop zelf geen kleurenfondant meer. Hoogstens als ik eens rood of zwart nodig heb.
KozieZ schreef:KozieZ schreef:Heb je die vlinders op ijzerdraadjes staan en dan meteen in je taart, of heb je daar nog rietjes in zitten of zo?
Patricia: had je mijn vraag gezien?
Soprano: leuk taartje!

Door de beweging van het vervoeren maakte ze scheurtjes in het marsepein, erg jammer
Voor vrijdag heb ik een opdracht en die mensen willen het ook, dus ik ga maar eens op onderzoek uit hoe het wel kan. Rietjes zeg jij? Moet me er maar ff in verdiepen 
Neem het van de week mee naar m'n werk, ga een keer cuppies maken met de kids 
Makkelijk bewerkbaar en goed te eten!! (kreeg allemaal reacties dat de taart niet té zoet was, maar precies goed, fijn
)
)
Ik heb ook de vrije hand alleen qua kleur heeft ze voorkeur gegeven (en de vulling uiteraard) Moet ook een meptaartje bij.. Zit te twijfelen of ik een blanda maak (heb ik nog niet eerder gedaan, heb zo'n 20cm blanda van de ikea gehaald) of een 15cm biscuitje... Wat doen jullie???
.
.
Dan gebruik ik dus ook Zeelandia 
Rinske schreef:Patricia: je moet geen ijzerdraadjes zo in je taart steken ivm ijzersmaak aan je taart + het is niet fris, wie weet waar het allemaal heeft gelegen.
Eerst altijd een rietje in je taart steken en daar de ijzerdraadjes insteken. Kan het ook niet uitzakken.
Nou ja, wel ijzerdraadjes maar er zit een plastic laagje omheen
Ze zijn per (20?) stuks verpakt
Dacht dat die meptaartjes wat groter waren
Nou ja, geeft niet
Ik ga nog even denken of ik de blanda gebruik of de 15cm pan..
Sja was m'n 1e keer
*en handig ook, want voor vrijdag moet ik ook sterretjes op een stokkie hebben hihi!) Patriciavt schreef:Falona die 12 cm is toch mini?? Ik vond het net een toetjesschaaltje bij de Ikea

.
Maar, ik kreeg wel het verzoek hem de volgende keer blauw ipv roze te maken, want deze was natuurlijk voor de meisjes
.
. Gisteren wel naar de bakzolder en wat gekleurd marsepein meegenomen. Als ik die taarten gebakken hebben, ga ik ook voor het zelf kleuren denk ik maar. Is uiteindelijk toch goedkoper
. Ik gebruik trouwens marsepein, vind ik lekkerder