Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En in de middeleeuwen, waar die moeder het over had was wel vuur om te koken... elk dorp had zelfs zijn eigen vuurhuis omdat vuur heilig was.                                                         

Het filiaal hier om de hoek is als 1 van de slechtste supermarkten in Nederland uit de bus gekomen 

Ach ja, was al zolang niet meer uitgeweest. Slaap morgen wel weer bij. 
 Heb dus net 2 boterhammen met hagelslag achter de kiezen en véél water, ga zo maar eens appelflappen en mini appeltaartjes maken want er komt vanavond een vriendin langs en dan vind ik het altijd leuk om der iets zelfgebakken aan te bieden. Misschien kijken of ik minder suiker over de appels en de flap zelf kan strooien. ^^ En dan de groenten voor vanavond maar alvast schoonmaken en kleinsnijden. Ga bami maken, maar met verse groenten die nog wel even gesneden moeten worden. Zo maar eens douchen en aankleden en in normaal ritme weer zien te komen. Leuk zo'n avondje uit maar je dagritme is ook meteen omgegooid, al kon het vandaag wel aangezien er weinig tot niks op de planning stond. 

En de mini appeltaartjes, ik weet het nog niet precies, zowiezo in de muffinvormpjes maar of ik ze gewoon of met appelkruimeldeeg ga maken. Ik zat zelf te denken aan gewoon maar nu jij appelkruimel zegt lijkt me dat ook wel wat eigenlijk. Zo maar eens even kijken.