GamblersCup schreef:Dat tanken in DL goedkoper is, klopt niet? Iedereen hier rijdt nu naar de grens om in Holland te tanken, scheelt meer dan 10 ct de liter!
Marktkauf ga ik heel af en toe heen, als ze iets in de aanbieding hebben wat zich loont. Zit op 20 minuten afstand.
De dieren in Dolfinarium worden wel goed verzorgd wat eten en medische aandacht betreft, maar die dieren worden zó tegen de natuur in gehouden, een dolfijn kan daar domweg geen dolfijn zijn. Niks kilometers zwemmen, niks achter je vis aan jagen, nee, stomme kunstjes doen voor mensen in keiharde muziek. Dat de echo's etc. teruggekaatst worden in die betonnen bak, ach, dat zal die mensen aan hun reet roesten. Nee, ik ben absoluut niet voor zulk soort dingen, of bepaalde wilde dieren in kooien etc. Ik ga volgende week vrijdag naar het Serengeti park hier in Duitsland, Beekse Bergen en dan in het groot. Dat vind ik veel prettiger, daar lopen de dieren gewoon rond (al is 10 km2 ook niet heel veel in vergelijking met "in het wild", maar het zijn in ieder geval geen kooien) en worden diervriendelijk gehouden. In een omgeving wat natuurgetrouw is/nagebootst is. Dat kun je van die arme dolfijntjes niet zeggen, in die blauwe betonnen bakken, met die keiharde showmuziek, met die dooie visjes die ze gevoerd worden...
wij tanken hier net over de grens voor 1.65 hier bij de tank zelf is het 1.78
Marktkauf vind ik zoon super winkel hahaha lol
ik ben vorig jaar bij dolfinaium geweest. na 10 jaar ofzo. was er echt heel lang niet geweest maar kids wilde eens dolfijnen zien.
maar ik had ook altijd zo negatieve mening over hun maar vind ze toch best goed voor dieren,
maar ja wie ben ik haha.
ik vind dierentuin emmen ander verhaal. daar kom ik dus echt nooit! En woon er maar ff vandaan ik walg er van haha.
dus denk dat iedereen wel iets heeft hoor 
zouden ze een dg hebben dan zou ik er wel komen alleen voor de koffie
was laatst op visite vroeg er 1 koffie? ik zeg dolce? nee zegt ze ik zeg laat maar hahahaha