Dolce Gusto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Dolce Gusto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:39

@ Mootje, geen Mocha in de winkel, hier kan ik dat bij bijna elke supermarkt kopen?

@ Froukjeloves, die actie heb ik over gelezen ja. Maar ging toch om een Genio te testen en die is er maar in één kleur toch, dus dan had je een andere DG denk ik? Alleen was hij helemaal niet zo goedkoop via die actie geloof ik := Spaar jij je codes al op voor GamblersCup? :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:41

Alwiene, ik kan nog wel even kijken in het dorp waar ik werk, maar waar ik woon hebben ze hem iig niet.... Je bericht is iig wel hoopgevend :D

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:42

Alwiene schreef:
@ Mootje, geen Mocha in de winkel, hier kan ik dat bij bijna elke supermarkt kopen?

@ Froukjeloves, die actie heb ik over gelezen ja. Maar ging toch om een Genio te testen en die is er maar in één kleur toch, dus dan had je een andere DG denk ik? Alleen was hij helemaal niet zo goedkoop via die actie geloof ik := Spaar jij je codes al op voor GamblersCup? :D

die ik had was de eerste, die je zelf moet uitzetten anders loopt die verder, deze kun je helemaal instellen etc. en stopt daarna. En was een zilvere, alleen deze hadden ze toen de tijd niet bij die winkel. dus voor die ander gegaan. heb deze nu mogen kopen voor 89 euro. ( in de winkel is die duurder;) dus mag niet klagen:) ben verslaafd aan de koffie en kan hem nu sterker maken of minder sterk haha. En nee ik spaar nooit punten of zegels heb ik zoon hekel aan, alleen voor andere, voor me zelf doe ik dat niet:-) spaar jij ze dan dan ga ik die pakken wel na en knip ik ze zo voor je uit hoor haha

Alwiene, ik kan nog wel even kijken in het dorp waar ik werk, maar waar ik woon hebben ze hem iig niet.... Je bericht is iig wel hoopgevend

dan zou ik er gewoon eens naar vragen in een supermarkt, want heb nog geen supermarkt gezien waar mocha niet te koop is
anders eens via de dolce site kijken alleen daar schiet je alleen wat mee op als je meer besteld anders word het nog duurder!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:54

Ja, dan heb je nu een Genio inderdaad, die heb ik ook, heerlijk apparaat, moet er niet aan denken dat ik zelf de hoeveelheid uit zou moeten meten.

Wat die punten betreft, in de doosjes aan de binnenkant staat een code van 3x4 cijfers/letters. Wij als nederlanders kunnen hier niks mee, maar voor duitsland is daar een spaarsysteem voor. Bokker GambersCup ( memberlist.php?mode=viewprofile&u=60974 ) zit ook in dit topic, zij woont in Duitsland en een heleboel mensen in dit topic sturen haar dus hun codes door, dus als jij dat ook zou willen doen, dan is ze daar vast ook super blij mee! Zij kan er namelijk mee sparen voor gratis doosjes DG koffie en bij zulke dure koffie is dat natuurlijk wel de moeite waard :))

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:52

Bij de Jumbo in Ommen kan ik alle smaken krijgen. Ik heb intussen de gewone Latte geprobeerd, de Cappocino en dan mijn favo Latte Vanille. Ik hou van veel melk in mijn koffie . Mijn vrienden moeten altijd lachen als ik koffie krijg. Volgens hun, drink ik melk met veel zoetjes en een vleugje koffie. Nouja , als ik het maar lekker vind. Ja toch ?!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:55

gootje12 schreef:
Bij de Jumbo in Ommen kan ik alle smaken krijgen. Ik heb intussen de gewone Latte geprobeerd, de Cappocino en dan mijn favo Latte Vanille. Ik hou van veel melk in mijn koffie . Mijn vrienden moeten altijd lachen als ik koffie krijg. Volgens hun, drink ik melk met veel zoetjes en een vleugje koffie. Nouja , als ik het maar lekker vind. Ja toch ?!

Wat boeit het nou wat je volgens anderen drinkt, als het maar smaakt :D

Maarre, álle smaken? Ik ben er laatst toevallig geweest, maar weet nu niet zeker of ik daar naar de DG gekeken heb, kan jij mij vertellen of de Koffie Verkeerd en de Chai tea latte daar ook te koop zijn? Ommen is voor mij namelijk goed te doen, dus zou mooi zijn als ze die daar ook hebben :j

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 09:39

ik zit maar weer aan de gewone koffiezet koffie :=
koninginnedag was wat duurder geworden :=

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:57

Het zijn dure tijden :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:58

Dat is wel heel erg :+
Ik denk dat ik dan gewoon geen koffie meer ga drinken.... O:)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 09:59

ja :+
crisis hahahaha
ik had op de koninginnemarkt moeten gaan staan voor een goed doel denk ik......
help de arme kindertjes in de rijp aan koffie :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:04

Je had met je apparaatje op de markt moeten gaan staan; 2,50 per kopje koffie :D

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 10:17

hahahahahaha en dat zeg je nu pas :+

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:30

Alwiene schreef:
Ja, dan heb je nu een Genio inderdaad, die heb ik ook, heerlijk apparaat, moet er niet aan denken dat ik zelf de hoeveelheid uit zou moeten meten.

Wat die punten betreft, in de doosjes aan de binnenkant staat een code van 3x4 cijfers/letters. Wij als nederlanders kunnen hier niks mee, maar voor duitsland is daar een spaarsysteem voor. Bokker GambersCup ( memberlist.php?mode=viewprofile&u=60974 ) zit ook in dit topic, zij woont in Duitsland en een heleboel mensen in dit topic sturen haar dus hun codes door, dus als jij dat ook zou willen doen, dan is ze daar vast ook super blij mee! Zij kan er namelijk mee sparen voor gratis doosjes DG koffie en bij zulke dure koffie is dat natuurlijk wel de moeite waard :))

ik zal vandaag ff gaan neuzen naar de codes, en ze doorsturen:D Ik woon zelf 1 km van duitsland af haha had ik het maar geweten hahah nee hoor grapje. Wij tanken alleen in duitsland( is nu 1.65 ) lol voor de rest komen we der niet hahaha

maar ik zal haar blij maken met alle codes.

mensen als jullie iemand kennen die bij de macro( wat hier de sligro heet) boodschappen kan doen.. daar hebben ze ook meeste dg en ook goedkoper nog:) daar haal ik ze ook wel eens weg:)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 12:30

Froukjeloves schreef:
mensen als jullie iemand kennen die bij de macro( wat hier de sligro heet) boodschappen kan doen.. daar hebben ze ook meeste dg en ook goedkoper nog:) daar haal ik ze ook wel eens weg:)

Sligro en Macro is niet hetzelfde volgens mij. Ik heb hier een Sligro en kan daar boodschappen doen, maar ze hebben maar beperkt DG én het is er juist duurder dan bij de Jumbo, dus gaat hier niet werken :n

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 13:04

Sligro en Makro hebben idd een andere eigenaar. Eigenaar van Sligro bezit trouwens ook de Nettodinges (Nettorama) :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 13:25

Hou op :D :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 13:29

_O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 14:18

GamblersCup schreef:
Hou op :D :D

Waarom, het is net zo leuk :+

Kom je nooit in Hardenberg eigenlijk?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 15:56

Nee, ik geloof niet dat ik daar ooit was... ik kom eigenlijk alleen af en toe in Nederland als ik dringend NL-supermarktspullen nodig heb of als ik iets via MP gekocht heb wat ik op moet halen. En héél af en toe cross ik naar de andere kant van Holland op familiebezoek. Maar that's it.

Edit: Volgende week iets vaker: Dolfinarium (al ben ik daar zelf tegen, maar heeft een reden dat ik daar naartoe ga), Openluchtmuseum in Arnhem, Oorlogje kijken in Bourtange bij de vesting, rondje kringloopwinkels en paardensportwinkels. Ben dan dus ineens 4 dagen in Holland te vinden 8-)

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:04

Waarom tegen dolfinarium ze worden goed verzorgt daar hoor?

wij komen wel eens bij de marktkauf echt he als ik verhuis naar duitsland wil ik dat ik daar in de buurt ga wonen super winkel! Maar hier bij de sligro had ik laatst de mocha voor 3.99 vandaar. scheelt echt wel daarzo ( in emmen ) misschien een aanbieding weet ik niet zo vaak kom ik er niet
maar zo erg is nl niet hoor gamblerscup lijkt alleen maar zo hahaha
maar in duitsland is het tanken goedkoper hahaa

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:10

Dat tanken in DL goedkoper is, klopt niet? Iedereen hier rijdt nu naar de grens om in Holland te tanken, scheelt meer dan 10 ct de liter!

Marktkauf ga ik heel af en toe heen, als ze iets in de aanbieding hebben wat zich loont. Zit op 20 minuten afstand.

De dieren in Dolfinarium worden wel goed verzorgd wat eten en medische aandacht betreft, maar die dieren worden zó tegen de natuur in gehouden, een dolfijn kan daar domweg geen dolfijn zijn. Niks kilometers zwemmen, niks achter je vis aan jagen, nee, stomme kunstjes doen voor mensen in keiharde muziek. Dat de echo's etc. teruggekaatst worden in die betonnen bak, ach, dat zal die mensen aan hun reet roesten. Nee, ik ben absoluut niet voor zulk soort dingen, of bepaalde wilde dieren in kooien etc. Ik ga volgende week vrijdag naar het Serengeti park hier in Duitsland, Beekse Bergen en dan in het groot. Dat vind ik veel prettiger, daar lopen de dieren gewoon rond (al is 10 km2 ook niet heel veel in vergelijking met "in het wild", maar het zijn in ieder geval geen kooien) en worden diervriendelijk gehouden. In een omgeving wat natuurgetrouw is/nagebootst is. Dat kun je van die arme dolfijntjes niet zeggen, in die blauwe betonnen bakken, met die keiharde showmuziek, met die dooie visjes die ze gevoerd worden...

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 16:13

tsja, dat is toch in alle dierenparken zo en niet alleen in het dolfinarium??
enige minunt is dat er geen DG is :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:17

Nee, dat is het niet (denk: Serengetipark, Beekse Bergen). En alle andere parken waar dat wel zo is, zul je mij dan ook niet zien, ik wil er niet aan meedoen. ;)

Nee, geen DG. En ik denk niet dat de DG er geschikt voor is om in een kan mee te nemen :D

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:23

GamblersCup schreef:
Dat tanken in DL goedkoper is, klopt niet? Iedereen hier rijdt nu naar de grens om in Holland te tanken, scheelt meer dan 10 ct de liter!
Marktkauf ga ik heel af en toe heen, als ze iets in de aanbieding hebben wat zich loont. Zit op 20 minuten afstand.

De dieren in Dolfinarium worden wel goed verzorgd wat eten en medische aandacht betreft, maar die dieren worden zó tegen de natuur in gehouden, een dolfijn kan daar domweg geen dolfijn zijn. Niks kilometers zwemmen, niks achter je vis aan jagen, nee, stomme kunstjes doen voor mensen in keiharde muziek. Dat de echo's etc. teruggekaatst worden in die betonnen bak, ach, dat zal die mensen aan hun reet roesten. Nee, ik ben absoluut niet voor zulk soort dingen, of bepaalde wilde dieren in kooien etc. Ik ga volgende week vrijdag naar het Serengeti park hier in Duitsland, Beekse Bergen en dan in het groot. Dat vind ik veel prettiger, daar lopen de dieren gewoon rond (al is 10 km2 ook niet heel veel in vergelijking met "in het wild", maar het zijn in ieder geval geen kooien) en worden diervriendelijk gehouden. In een omgeving wat natuurgetrouw is/nagebootst is. Dat kun je van die arme dolfijntjes niet zeggen, in die blauwe betonnen bakken, met die keiharde showmuziek, met die dooie visjes die ze gevoerd worden...

wij tanken hier net over de grens voor 1.65 hier bij de tank zelf is het 1.78
Marktkauf vind ik zoon super winkel hahaha lol

ik ben vorig jaar bij dolfinaium geweest. na 10 jaar ofzo. was er echt heel lang niet geweest maar kids wilde eens dolfijnen zien.
maar ik had ook altijd zo negatieve mening over hun maar vind ze toch best goed voor dieren,
maar ja wie ben ik haha.
ik vind dierentuin emmen ander verhaal. daar kom ik dus echt nooit! En woon er maar ff vandaan ik walg er van haha.
dus denk dat iedereen wel iets heeft hoor :)

zouden ze een dg hebben dan zou ik er wel komen alleen voor de koffie :+
was laatst op visite vroeg er 1 koffie? ik zeg dolce? nee zegt ze ik zeg laat maar hahahaha

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:26

Bij Denekamp 1,47 de liter... ik heb geen idee of dat benzine of diesel is, ik hoef daar niet zo op te letten gelukkig, betaal met mijn kaarten en de zaak betaald de rekening :D

Zou er onderweg een stopcontact te vinden zijn? Dan neem ik mijn apparaat gewoon mee :+