Heel veel succes ermee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DebGizmo schreef:Ik zou ook graag minder vlees, of zelfs helemaal geen vlees meer willen eten. Maar mijn probleem is ook dat ik maar zo weinig lust, als vlees vervalt ben ik bang helemaal niks meer te 'kunnen' eten bijna.
Magrathea schreef:DebGizmo schreef:Ik zou ook graag minder vlees, of zelfs helemaal geen vlees meer willen eten. Maar mijn probleem is ook dat ik maar zo weinig lust, als vlees vervalt ben ik bang helemaal niks meer te 'kunnen' eten bijna.
Ik neem aan dat je nu toch ook niet alleen maar vlees eet?Er zijn een hoop lekkere vervangers te koop hoor. Met kaas, champignons of noten
.
DebGizmo schreef:Magrathea schreef:
Ik neem aan dat je nu toch ook niet alleen maar vlees eet?Er zijn een hoop lekkere vervangers te koop hoor. Met kaas, champignons of noten
.
Nee dat uiteraard niet.
Maar dingen als kaas, olijven, vele noten e.d. lust ik al niet, en dan bedoel ik ook echt niet lusten (dus overgeven bij wel eten).
Gaby schreef:Magrathea schreef:
.
Citaat:En peulvruchten? Oftewel linzen, erwten en bonen? De burgers van Valess? Tofu, tempeh? En je hebt heel veel soorten kaas, lust je bijvoorbeeld wel jonge kaas of mozzarella?
Nueve schreef:Vegaballetjes in de bonussss
Pippaa schreef:Ik was even terug aan het lezen in dit topic en toen zag ik iets over restaurants: vinden jullie het ook lastig om in een 'gewoon' restaurant (niet Italiaans/pizzaria/chinees) iets vegetarisch te vinden? Vaak hebben ze maar een gerecht, waarvan ik dan de helft ook niet lus (olijven, andere rommel).
Als we uiteten gaan, gaan we dan ook naar een Italiaan of zoiets. Hoe doen jullie dat?
Ik wou laatst ook ergens een broodje eten en toen had ik gezegd: die maar dan zonder vlees, kreeg ik mét. Verder hadden ze niets vegetarisch, dus kreeg een nieuwe. Er wordt nog niet heel erg op ingespeeld. Vind ik. Wat vinden jullie?