Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kytha schreef:Dit is hetzelfde recept fiona!
Recept Bokkenpootjestaart
Ingredienten:
3 pakken bokkenpootjes
3x 200 ml slagroom
Biscuitbodem (kant-en-klaar uit de winkel of zelfgemaakt)
Advocaat
Suiker
Eventueel slagroomversteviger (klopfix)
Bereiding
Snijd de biscuitbodem doormidden (ik had zo'n kant en klare bodem van de AH, die is al in 3en verdeeld, ik heb er 2 van gebruikt, en het 3e deel ingevroren).
Klop de slagroom stijf (vergeet niet de suiker toe te voegen aan de slagroom). Smeer de bodem in met advocaat (dunne laag, eventueel gemend met een beetje slagroom).
Knip de bokkenpootjes in stukjes.Bewaar een deel voor de bovenkant, en meng de rest door de slagroom.
verdeel driekwart van dit mengsel over de bodem, leg het bovenste deel van het biscuitdeeg er bovenop. Hierop de rest van het mengsel. Stukjes bokkenpoot er bovenop strooien. Garneren met dunne sliertjes advocaat![]()
Deze is zooooo lekker.. en supermakkelijk te maken. Eigenlijk iets te makkelijkwant ik ben echt in staat om dit wekelijks te maken (niet echt goed voor de lijn overigens
)
Natje_Spirit schreef:Ik heb zonet bananen-noten muffins gemaakt maar ze zijn niet zo hoog gekomen en daarnet zijn ze dan ook nog eens ingezaktgelukkig zijn ze wel lekker
. Heb alles volgens het receptje gedaan qua wanneer welke ingrediënten enzo, beetje raar dat ze dan niet gelukt zijn...