Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sodera schreef:Ik lees een heleboel lekkere dingen die er niet meer zijn.
Je had vroeger ook van die koekjes met M&M's, twix, bounty etc. Dat was een koekje en dan met chocola en dan datgene wat op het pakje stond.
Je hebt bij de aldi wel zoiets maar die heeft mars en (vieze) neppe M&M's in een, dat is dus niet meer lekker.
Verder de winner taco, MC Flurry cappuccino, de ijsjes met verschillende voetjes in een zakje, cola vanille dus etc etc
Hypofocus schreef:Milka Lila Pause (aardbeien met crunch) en Milka Leo white (bij Xenos hebben ze de melkchoco nog wel).
De Koala koekjes met chocolade vulling ben ik ook lang kwijt geweest, maar die verkopen ze bij de Tuinen.
En ik mis Magnum Double caramel.
Ze zijn er nog wel in 't klein, maar die vind ik minder intens smaken.
En winner taco ijsjes...
AngelofLove schreef:Hypofocus schreef:Milka Leo white (bij Xenos hebben ze de melkchoco nog wel).
In België hebben ze die nog wel
Pebblesther schreef:Sodera schreef:Ik lees een heleboel lekkere dingen die er niet meer zijn.
Je had vroeger ook van die koekjes met M&M's, twix, bounty etc. Dat was een koekje en dan met chocola en dan datgene wat op het pakje stond.
Je hebt bij de aldi wel zoiets maar die heeft mars en (vieze) neppe M&M's in een, dat is dus niet meer lekker.
Verder de winner taco, MC Flurry cappuccino, de ijsjes met verschillende voetjes in een zakje, cola vanille dus etc etc
Jaaah dat mis ik ook!! Was alweer vergeten dat het bestondDie koekjes met M&M's twix of bounty!! En de winner taxo en die voetjes ijsjes. Hmmmm
![]()
Ik vraag me af waarom ze sommige dingen zomaar uit het assortiment doen. Wordt het dan niet goed verkocht ofzo?
Hypofocus schreef:Dan zit ik binnenkort in m'n auto richting België om een kilo van die dingen te kopen, whahahaha
Jammie!