Vandaag:
-
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hahaha!

je beweegt genoeg!
Jammer dat het niet je voorkeur was qua auto.. Pff balen dat je niet goed kon slapen en raar hebt gedroomd. Misschien door de warmte?
heerlijk! Wat is kapsalon als eten? 
wij kennen elkaar al
maar toch
leuk dat je toch hier bent gekomen. Hopelijk lukken de laatste kilo’s, vast wel 

en fijn dat het beter gaat sinds je hier bij zit!
en balen van je eetbui
Volgende keer misschien iets mee nemen tijdens de bosrit? Het is logisch dat je hierna honger hebt 

Natuurlijk ben jij ook welkom
Wat heb je een leuk paardje
! 
Misschien nog ergens zuivel bij gooien? (Melk, yoghurt?)

super he.
Gaat snel. Vandaag gingen we naar school om mijn rapport te halen (joeppie heel jaar alles voldoende gehaald, geen 1x onvoldoende!!)
en daarna nog naar Madeira gelopen (is kwartier lopen vanaf de bus naar stal, en vanaf de bus naar school ook) hond had het zo warm. Arm dier. Veel water geven.
vond alleen lichtinval beetje eng in de bak, ik heb haar er heen gestuurd, lief tegen haar gepraat, ze stond er op, zag dat het niet eng was en daarna verder gereden. Ze reageerde super op mij! Ben er zo blij mee! 

Marloez schreef:O: 2 sneetjes allisonbrood (ik eet dat eigenlijk altijd, vult veel meer, is wat grover en zwaarder) met een gebakken ei + 2 plakjes 40% minder vet kaas, 2 koppen thee
T: wat gedroogde abrikozen
M: 2 volkoren panini's met chocopasta
T: eierkoek, appel
A: sperziebonen, doperwtjes en worteltjes, vega burger met curry, aardappelen, beetje optimel vanille vla
En ik ga nu naar m'n paard, daag!
..
Terugkomen en verslag doen! NU!
.
..
(wel heel snel gefietst
) sokje87 schreef:Zo, ik ben gisteren voor het eerst en het laatst stomdronken geweest. Als ik dan iets doe, dan doe ik het ook goed.. Het erge is nog dat ik ALLES nog weet..
Maar goed, ik voel me ordinair, ik ben de schaamte voorbij. Wat een verschrikking! Drank is vergif!
Ik lees morgen weer bij hoor