ik vrees voor mijn aardbeienoogst.Pissebedden lusten ook aardbeien maar de planten zelf eten ze niet. Ze maken net als slakken gaatjes in de aardbeien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vrees voor mijn aardbeienoogst.
Ze groeien ook lekker snel! Ik maak van die wigwammen van bamboe en dat werkt prima!
We zijn er ook wel een beetje trots op. Zit heerlijk!
Heel erg blij mee
Van de week als het wat beter weer is maar eens flink aan de slag, m'n bak is nog langgg niet vol 
De jongen van het filmpje vind dit de fijnste methode, is al een wat ouder filmpje van hem en hij linkte er laatst naar.
imd schreef:Nou, ik wil dan een touw van paal tot paal spannen, en daaraan lijntjes naar beneden. Dus de touwen komen dan wel van boven.. Jij gaat ook de methode van die foto toepassen, en die van het filmpje dus? Hoe ga jij de methode-van-boven doen dan? Bij gebrek aan betere benaming
Denk alleen niet dat dat bovenste touw het goed gaat houden! Komt veel gewicht aan te hangen van de planten + alle tomaten. Dan zou het eerder een stok moeten zijn als het stuk kort genoeg is.
Door die ene storm van een tijd terug. Hij hield het echt hartstikke goed voor die storm, ook met vet harde wind. Dat had ik echt niet verwacht, maar hij stond dan ook langs een hek aan de lange en achterzijde. Frame is met tape weer voor drie kwart gemaakt. De folie moet er nog overheen. Dan gaan we hem goed vastmaken. En dan red ie het vast wel voor dit seizoen!