Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:18

Gefeliciteerd Astrid Lachen

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:32

Gefeliciteerd met je verjaardag en met de kilo's! Vork

Mijn planning:
O: 2 crackers met halvarine + kipfilet
T: sultana yoghurt koekje
L: 2 kiwi's, sinaasappel + banaan
T: krentenbol
D: aardappels, boontjes en stukje biefstuk (heeelemaal doorbakken, want als ik bloed zie.. brrrr)
T: ontbijtkoek

Niet zoveel beweging vandaag, want ik moet leren voor m'n tentamen filosofie. Wat trouwens echt verschrikkelijke stof is. 'Wat is nou de essentie van een stoel?'' "Ziet iedereen deze stoel op dezelfde manier?' 'Is er 1 beeld van een stoel, of heeft iedereen een andere werkelijkheid?' NOU EN??!!

Beweging:
- 1 uur waterpolo
- 20 minuutjes fietsen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:45

Niet iedereen goed bezig... mijn gewicht was gisteren 64.... gaat helemaal verkeerd met mij, ik voel me echt zwaar kl*te. Maar goed, nu extra motivatie om netjes te gaan eten/sporten.

planning:
o: magere kwark met allbran
t: appel
l: 3 volk crackers met kipfilet en een bakje hutenkase
t: banaan en komkommer
a: omelet van 2 eieren met zalm en broccoli

Vanavond dansles Lachen

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:27

Ik heb mezelf nu beloofd dat ik weer aan de lijn ga doen vanaf vandaag/ Dat stomme paasweekend heeft niet veel goeds met mijn gewicht gedaan. Alleen heb ik ouders die heel erg van lekkere dingen houden. Heeft iemand tips om hier mee om te gaan of om hen te overtuigen dathet beter is die dingen niet in huis te halen??

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:34

Wij hadden vroeger een snoepjeskast die ook op slot kon!! Maar het wordt denk ik lastig om je ouders over te halen, waarschijnlijk lusten ze zelf ook graag iets lekkers... Het beste zou zijn als zij ook aan de lijn zouden gaan doen toch Haha!

o: magere kwark met allbran
t: appel en 2 rijstwafels
l: 3 volk crackers met kipfilet en een bakje hutenkase
t: banaan en komkommer
a: omelet van 2 eieren met zalm en broccoli

Ik hou het gewoon niet vol met ontbijt en 1 appeltje... hoe doen jullie dat toch? Er staat ook nog eens een huge chocolade paashaas op mijn bureau, was eigenlijk voor pasen.... pfff maar gelukkig heb ik in de plaats daarvan 2 rijstwafels op Lachen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:36

Gefeliciteerd Astrid !

Goodmorning!
mijn dag vandaag:
O: magere yoghurt met appel en rozijnen
T: -
L: 1 volkorenbroodje met appelstroop, 2 volkoren wasa crackers met aarbeienjam, plakje ontbijtkoek met pindakaas
T: appel
D: salade
moet mn kcal nog ff berekenen.
beweging: 25 min fietsen, paardrijles, rondje hardlopen denk ik.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:37

LA: wij hadden hier laatst een paashaas van dik een meter gekregen Bloos! echt ernstig hoe dik die laag chocola was!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:37

@littleAnn mijn vader wil er graag wat af (is hard nodig) en mijn zusje en ik ook alleen mijn moeder die een mooi gewicht heeft doet de boodschappen en haalt dus niet de goede dingen in huis dus tips om over te halen of om er van af te blijven zijn erg welkom

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:51

Ik zou zeggen tegen mijn moeder: als je ons wil steunen: please stop met verkeerde dingen in huis halen. Stel voor om samen het boodschappenlijstje te maken en samen boodschappen te gaan doen? Wijs haar erop hoeveel suiker/vet in bepaalde produkten zit.... dat zou ik doen Lachen

Pff ja die haas moet hier echt snel weg, dit is de kat op het spek binden!! Ik zet hem bij een collega op het bureau denk ik Tong uitsteken
Sizzy: 1 meter?? Dat is echt niet normaal nee...heb je hem opgegeten?

En jongens please vertel me nou eens hoe jullie dat doen met zo weinig eten de ochtend doorkomen. Ik zit hier echt met knorrende maag en het is pas 11.00... Heb al ontbijt op, een appel, 2 rijstwafels en 2 liter water...

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:54

1 meter ja *LOL* echt ernstig, dat ding stond hier op de afdeling en uiteraard kwam er ook een flink stuk onze kamer binnen gewandeld Clown haha heb een stukje op toen, was wel erg lekkere chocolade.

Ik ontbijt om 7:00 en dan eet ik om 10:00 een appel of een snack-a-jack oid. Dan lunch ik om 12:00. Veel thee drinken, kauwgom kauwen Haha! Ik heb juist 's middags tussen 16:00 en 19:00 onwijze honger

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:58

Ah ja kauwgom goed idee! Tussen 16.00 en 18.00 heb ik ook onwijze honger hahahah, ik denk dat mijn maag gewoon best wel is uitgerekt omdat ik laatste maanden niet goed bezig was met eten enzo. Moet er maar weer even een weekje doorheen....

Siz Ik dacht al een meter choco per persoon hahhahahaa De haas staat nu op het bureau van mijn collega die er vandaag niet is... Probeer ik morgen wel te verkopen als: leuk toch, is voor je zoontje Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:59

Nee ohh dat zou wel heel erg zijn. Zie mezelf al zitten met m'n haas in de trein *LOL*

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 11:03

haahhaahahha ja, dat is flink sjouwen met 1 meter haas Knipoog haha ik zie het al voor me, haas naast je op de bank Clown

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 11:04

LA: ik kan ook niet op een appel leven hoor. Ik eet een redelijk groot ontbijt 's ochtends en dan om half 11 een dikke plak ontbijtkoek en een boterham. En dan heb ik om half 1 alweer honger. En dat trekt bij mij ook niet bij, is al een half jaar zo.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 11:06

LittleAnn schreef:
haahhaahahha ja, dat is flink sjouwen met 1 meter haas Knipoog haha ik zie het al voor me, haas naast je op de bank Clown

Je zou hem dan wel uit kunnen delen aan je mede-passagiers Haha! Weg haas Haha!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 11:06

Ik ga het proberen bij mijn moeder maar heb het vaak zat geprobeerd dus moet zien of het lukt. maar ik ga het zelf iig proberen om nu vol te houden

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 11:11

Sizzy schreef:
Je zou hem dan wel uit kunnen delen aan je mede-passagiers Haha! Weg haas Haha!

Is wel weer beter voor de lijn Haha!

ja eroslover probeer het gewoon.... ook met dat boodschappenlijstje enzo... en betrek je pa er ook bij als hij ook wat kilo's kwijt moet!

Ah ok mocca dus zo raar is het niet... misschien moet ik ook een andere planning maken met s ochtends meer brood/crackers en dan s middags fruit ofzo...

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 11:38

Nou, in tegenstelling tot gisteren, vandaag echt een butdag Scheve mond

Woensdag, weegdag:
Vorige week: 65,8
Vandaag: 65,8

Er is dus níks vanaf, terwijl ik 5 dagen écht goed bezig geweest ben en 3x hardgelopen heb. In 2 weken tijd is er nog maar 0,8 vanaf, heb er flink de balen over in en het werkt ook niet echt motiverend

En voorlopig geen hardlopen voor mij, ging vanochtend vol goede moed op pad, na 3-3-2 lopen ineens vreselijke last van achillespees en bovenbeen, wat vorige keer al stijfjes aanvoelde. Normaal wandelen deed al zeer, dus maar richting huis gegaan. Eenmaal thuis: achillespees dikker en warm Scheve mond
Meteen gekoeld en nu voet omhoog, maar verder hardlopen zit er dus niet in deze week

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 11:38

Gefeliciteerd trouwens Syl!
Al cadeautjes gehad *LOL*

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 12:03

Gefeliciteerd Syl!

Pffffft, poedersuiker zaak!

Heb er, naast vele andere dingen, een adapter van 150 euro gehaald. Nou deed ie het niet goed, moest er dus een andere tip (voor in de laptop) op.
Dat kon gratis op de site volgens de verkoper. Nou, mooi niet! Moet 20 euro extra voor dat poedersuiker betalen!
Dus ik bel weer op: Ja sorry mevrouw, dat is uw probleem.
Dus ik hoef er de volgende keer, mocht ik nog bij jullie komen, niet meer van uit te gaan dat je me iets verkoopt wat werkt?

euh..

Boos! Boos! Boos!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 12:17

ik snap het niet sok, heb je nou iets gekocht dat niet werkt, en hebben ze je voor het herstel laten betalen?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 12:48

Gefeliciteerd met je verjaardag Sylhouet. Ik wens je een mooie dag toe OK dan!

eroslover schreef:
Ik heb mezelf nu beloofd dat ik weer aan de lijn ga doen vanaf vandaag/ Dat stomme paasweekend heeft niet veel goeds met mijn gewicht gedaan. Alleen heb ik ouders die heel erg van lekkere dingen houden. Heeft iemand tips om hier mee om te gaan of om hen te overtuigen dathet beter is die dingen niet in huis te halen??

Mam, kunnen we vanavond rundersausijsjes, aardappeltjes en erwtjes met worteltjes eten? En misschien dat we morgen eens sperzieboontjes met duitse biefstuk kunnen eten, is heel lekker hoor.
Neem je ook eens optimel drink voor me mee?
Wat ik ook lekker zou vinden is om af en toe ontbijtkoek te kunnen eten, gewoon de goedkope van 40 cent hoor.
Qua fruit zou ik het fijn vinden als er wat appeltjes en mandarijntjes in huis zouden zijn.
Zou dat eens kunnen?

Als dat nu allemaal in huis is gehaald en je hebt met je ouders gezellig zitten eten savonds zeg je, goh dat was lekker vonden jullie dat ook?
Als je daar een ja op krijgt dan leg je netjes uit dat rundersausijsjes erg lekker zijn maar gewoon wat gezonder dan varkenslapjes. Of ze dus bij het boodschappen er op willen letten varkensvlees veel minder te kopen dan rundersausijsjes, rundergehakt, vinkjes, biefstukjes enz....
Dat yoghurt ook lekker is als toetje of tussendoortje, maar dat je dan beter kunt kiezen voor optimel 0% vet of magere yoghurt 0% dan andere vette yoghurts. Dat niemand daarmee aan de lijn doet of dieet, maar dat er enkel op gelet word niet al te vet en ongezond te eten.
Gewoon klein beginnen, want dat bevalt de meeste mensen wel hoor.

Ook ik heb toch stiekem even gekeken vanmorgen en zit nog op het zelfde gewicht als vorige week.
Vanmorgen begonnen met optimel kersen yoghurt uit een bakje.
Vanavond heb ik slavinkjes, aardappeltjes en rode kool denk ik.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 12:57

Goede tips Holly!
Lijkt me idd erg vervelend als je wel gezonder wílt eten, maar je afhankelijk bent van je ouders omdat je nog thuis woont.
Gelukkig eten wij ook overwegend gezond, we moeten sowieso letten op het cholesterol van m'n vader, en m'n moeder vind het gewoon belangrijk om gezond te eten Ja

Mijn dagje, ik ben even wat strenger, niets afgevallen en wil nu toch wel eens resultaat zien Scheve mond
O: 2 crackers appelstroop
3-3-2 hardlopen, 20 wandelen
O2: 2 crackers smeerkaas 20+
T: Lu time Out
L: 2 boterhammen kipfilet, cup 'a soup helder paddestoel
T: Snack 'a Jack Cheese
D: Spaghetti Bolognese
T: appel & sinaasappel met yoghurt

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:03

Bedankt Holly daar kan ik wel wat mee, Ik zwem nu ook een keer per week met een vriendin en dat vind ik ook heel leuk en gezellig om te doen. Verder heeft mijn zusje gevraagt of ik met haar wil gaan hardlopen dus dat ga ik misschien ook doen. Want ik heb absoluut geen conditie

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:14

Ik mocht gister op mijn werk alle paashazen kapot slaan die over waren, omdat de chocola toch weer weg moet. *LOL*
Ook 4 van die hele grote, denk idd zoals Sizzy zei 1 meter, pff, arme chocola Verdrietig
Heb maar een heel klein stukje van de witte gesnoept en me verder gelukkig ingehouden.

Vandaag:

o: pistolet eiersalade
t: sinaasappelsap, appel
l: pistolet eiersalade
t: pakje evergreen, appel
t: yoghurt
a: zuurkool
t: yoghurt, appel