Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Verder ben ik onwijs trots op mezelf want ik heb gisteravond niet gesnaaid of me volgepropt
. Ik heb 1 eierkoek op en heb zelfs geen glas fris genomen, maar water. (Ik drink normaal een glas crystal clear, zit volgens mij al weinig in, maar toch
)
) en aangezien hier goed commentaar wordt gegeven op voedingsschema's lijkt het mij leuk om hier mee te kletsen! Mijn doel is niet om heel veel af te vallen (weeg 61 kilo bij een lengte van 1.66), maar wel een goede balans te vinden tussen gezond eten/sporten en hierbij een strakker lichaam te krijgen.. Ik heb sinds eind november een abbonement bij de sportschool en ben vanaf het begin netjes 4 x per week aan het sporten (meestal 3 x fitness + 1 groepsles). Ook rijd ik paard, meestal zo'n 3 x per week, maar ivm het weer heb ik dat nu al 3 weken niet meer gedaan helaas.. En ik volleybal 2 x per week, 1 x training en 1 x wedstrijd (niet elke week).
hier gaan weken overheen natuurlijk. Ben inmiddels paar maanden aan het werk en merk gewoon dat ik meer ritme heb nu, wat ook goed is voor m'n spijsvertering
) best wel wat kilo'tjes bijgekomen, en dat is er nu wel gelukkig weer af. Dus het gaat wel redelijk gelijkmatig
Het is niet zo dat ik met een week een paar kilo verlies of zo. 

helaas..

ijs 
M'n vader wil me wel brengen, maar dan voel ik me ook zo knullig als ik door pappie wordt gebracht
Mijn baas is vanmorgen keihard onderuit gegaan met de fiets, die is bont en blauw.
Voel me wel een beetje suf dat ik zelf niet goed durf 
Doe ik idd ook altijd in combinatie met kipfilet

Dan zit ik te bankhangen en heb ik zin in lekkere dingen 
Dan ga ik 's avonds paardrijden ofzo.. Winter is gewoon prut