Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wij hebben ook alleen een buitenbak, maar die is echt super gedraineerd, dus de bak is vrijwel altijd te rijden
Dat is echt heel fijn!
(gelukkig
)
Heb me net gewogen en het was 61, en vorrige week was het 63,5. Afgelopen week was dus wel extreem, maar vanaf nu ga ik het weer in balans houden zodat er niets meer afgaat dan nodig! Ben echt blij dat ik eindelijk resultaat zie
IngLio schreef:15 kilo (13 dan) is echt veel, echt goed gedaan, in hoeveel tijd?
ik wil naar de 60 kilo... wil idd mijn buik ook wat platter, dus doe ook sit-ups en die irritante lovehendles mogen ook wel verdwijnen en dan nog mijn dijen, die kunnen ook wel wat strakker...
Sizzy schreef:LJ: ja idd wedstrijd is binnenWij hebben ook alleen een buitenbak, maar die is echt super gedraineerd, dus de bak is vrijwel altijd te rijden
Dat is echt heel fijn!
Stomme bak! Yen staat bij mensen aan huis die héél goed zijn voor de paarden, maar ze hebben zelf maar 2 pony's en die meisjes (de dochters dus) rijden al 2 van de 7 dagen in de week bij een manege binnen dus dat scheeldt alweer. Voor de rest staan er 4 andere paarden (waaronder Yen) en voor 6 paarden gaan ze echt geen dure gedraineerde bak aanleggen..
Heb jij geen gelegenheid om in die binnenbak te rijden of moet je dan met de trailer op pad?
). Het is vooral een kwestie van je spijsvertering goed aan de gang houden en elke 2 uur wat te eten. Daarna kan je ook echt veel eten, je verbrandt het toch wel. Daarnaast heb ik wel veel gesport. Zo'n 3/4x per week een uur per dag (cardio en krachttraining) en rijd ik zo'n 3x per week paard + 1/2x in de week salsa. ladyjoy schreef:Je moet ook niet elke dag op de weegschaalKies één dag uit als 'echte' meting, bv op woensdag hebben wij hier woensdagweegdag!
Je gewicht verschilt élke dag door het vocht etc
IngLio schreef:@anja: boxrust? blessure? balen joh! maar een binnenbak is toch wel een uitkomst, alleen hier in de regio gaat de stalprijs dan gelijk enorm omhoog *baalt* en de weidegang is dan direct veel beperkter... een graspaddock hebben ze dan :S dat vind ik te weinig voor mijn op weiland beluste merrie.

Klinkt wel als een pittig dametje

Zal dan ook wel niet meer lang duren...het is nl al tijdje erg grauw...