Ik werd vanochted dus ontzettend pissed wakker

Wat voor mij helpt met drinken is het overal meeslepen van mijn Spa 0.5 liter flesjes. Dan weet ik ook precies wat ik drink op een dag, en of het genoeg is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Enne Tha_Niekje: daar is het weekend voor
Tha_Niekje schreef:Spetterlover schreef:Enne Tha_Niekje: daar is het weekend voor
Whahaha nou idd, heb er nou wel weer eens ouderwets misbruik van gemaakt hoor(laatste keer dat ik de hele nacht door ging is toch wel maanden geleden
)
Tha_Niekje schreef:Spetterlover schreef:Enne Tha_Niekje: daar is het weekend voor
Whahaha nou idd, heb er nou wel weer eens ouderwets misbruik van gemaakt hoor(laatste keer dat ik de hele nacht door ging is toch wel maanden geleden
)
Spetterlover schreef:Haha ik heb wel geslapen, lag iets voor 5.00 in bed en kwam er om 15.00 weer uit vanmiddag.
Wat wel heel slecht is, ik drink graag rode wodka en ook wel een zoet wit wijntje, maar dat is natuurlijk totaal niet dieet-proof.
Gelukkig is dat ook alleen maar op zaterdag.
sokje87 schreef:Tha_Niekje schreef:Whahaha nou idd, heb er nou wel weer eens ouderwets misbruik van gemaakt hoor(laatste keer dat ik de hele nacht door ging is toch wel maanden geleden
)
Kan best lekker wezen toch? Wat heb je gedaan?
Citaat:@ Corinne, wauw, hartstikke goed zeg! En dat met de feestdagen ertussen!
LotteAnna schreef:Planning vandaag:
O: bakje magere yoghurt met fruit 'n fibre
L: meuslibol met milner 30+ en becel light, 2 plakjes ontbijtkoek met becel light
T: mandarijn en appel
A: 1/3 kleine pizza, 2 bakjes maiszoutjes
1 uur gefitnesst
Spetterlover schreef:
Myrdal schreef:@ Tha_Niekje: Grappig, ik kom uit Groningen, heb er 24 jaar gewoond, ben al jaren niet meer in de Blauwe Engel geweest![]()
Tha_Niekje schreef:eerst bijna 19 jaar gewoond, half jaar weg gewoon en sinds kort weer terug...
Kwam eerder niet zoveel in de Engel, maar nu wel vaker... Vind het erg gezellig... sowieso de Drie Gezusters... ik behoor nu zo'n beetje bij het vaste interieur![]()
Myrdal schreef:Ik voel me goed
Myrdal schreef:Ja, de Drie Gezusters was altijd wel gezellig. Ook altijd veel in De Spiegel geweest, Het Feest enz.