Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:12

Mijn planning:
O: muesli met magere yoghurt
T: appel
L: drie bruine boterhammen (kaas, linesse en tomaat) met een cup a soup chinese tomaat
T: twee kiwi's
- paardrijden
D: nog geen idee

Vanavond heb ik nog een afstudeerborrel, maar probeer heel de avond cola light oid te drinken
Zaterdag gaat er al genoeg rose in waarschijnlijk

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:53

Ik heb gisterenavond helaas nog 4 koekjes op (had ruzie gehad en kon me niet inhouden)

Maar goed, mijn planning:
o: magere yoghurt met een banaan
t: liga
l: twee broodjes met philadelphia light en een soepje
t: appel
a: volkoren macaroni met veel groenten en een beetje gehakt

Vanavond salsafeestje

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:45

ff veranderen

O: 3 normale boterhammen / cappuccino
T: worteltjes
L: stuk brood, soep.
T: Kwark/fruit
D: Geen idee maar wel gezond

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 12:22

Ik heb trouwens spierrrrpijn
Moest mezelf aan de deurklink op de wc laten zakken, dat kunnen m'n bovenbenen niet aan haha

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 13:09

Dat zijn altijd banketstaaf dingen Sizzy Spierpijn in je kont is ook zo leuk Of zo'n spierpijn in je armen dat je je beker drinken niet eens meer vast kan houden.

Planning:
O: kellogs special k met magere melk, mandarijn.
T: plakje ontbijtkoek.
L: 2 bruine broodjes met kipfilet.
A: ? weet ik nog niet, heb late dienst en eet op m'n werk.

Ik heb besloten dat ik geen taart neem, ook al is het mijn laatste stagedag. Ik weet dan dat ik me er schuldig over ga voelen en ik ga al een slecht weekend tegemoet...

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 14:08

Poeh, net even heen en weer naar Utrecht gefietst en dat is toch ruim 30km bij elkaar.
Ik was gisteren al helemaal in de stemming omdat het lijnen toch wel erg goed begint te gaan. Gisteravond was het helemaal feest want ik heb een broek in maat 40 gekocht tewijl ik 2,5 maand geleden problemen had met maat 44.

Sizzy: Dat is echt erg als je zo'n spierpijn hebt. De volgende keer toch iets minder doen want het is ook niet echt goed voor je lijf als je zover gaat.

Mijn planning:
O: muslie met biogarde.
T: fruitshake.
L: alweer een salade van de V&D.
T: ik denk niets.
A: shoarma van mager rundvlees met zelfgemaakte tzatziki. Stukjes komkommer en tomaat om het nog een beetje gezond te maken.
T: een halve chocolademuffin.

Ik heb net wel heel slecht twee oranjetompoezen voor morgen gekocht. Maar ik ga vanavond niet de stad in dus wat dat betreft is het waarschijnlijk minder erg dan een avondje zuipen.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:41

mijn planning:

o: 2 volkoren beschuiten met slankiekaas, glas optimel, yakult light
t: 1 plak ontbijtkoek
l: 2 donkere boterhammen met slankiekaas
t: appel
d: ??

Heb wel een heel intensief dagje. Weet nog nie of ik nog ga hardlopen vandaag. Nja maakt ook nie zoveel uit.

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:25

Eehh verpest...naja, eh het ging ook al veel te lang goed
Vanavon ddan maar pizza (L)

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:50

Morgen wordt raar want we gaan op vakantie en zitten de hele dag in de auto. Waarschijnlijk vannacht al om een uur of 3/4 mijn bed uit, en dan de auto in. Voor onderweg neem ik mee; drie bruine boterhammen (met rollade, kipfilet en beenham), een krentebol en plakje ontbijtkoek. Maarja, de rest van het gezin neemt zoveel lekkere dingen mee voor onderweg (koeken, snoepjes, suikerbrood, drop) dat het af en toe moeilijk is, zeker als je er 10 uur tegen aan zit te kijken.
Maar ik heb mijn moeder al meegedeeld dat ze elke keer als ik iets wil nemen moet zeggen dat het niet mag, dat helpt echt, dan wordt ik er weer even aan herinnert. Die avond waarschijnlijk ook nog uit eten (tja, traditie op de eerste vakantiedag), dus dat wordt weer slecht. Probeer 's middags als we zijn aangekomen nog wel even een uurtje te gaan wandelen/fietsen.

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:54

hmmz een pizza is toch helemaal niet zo heel slecht?? (qua kcal)?

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:58

suepergirl schreef:
hmmz een pizza is toch helemaal niet zo heel slecht?? (qua kcal)?

Nee valt wel mee, als het je hele avondeten is iig.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:04

Mijn dagje :

O: bakje All-bran met mel
L: hotdog (zonder saus o.i.d.)
T: 2 broodjes met kaas
A: patat
T: Knorr Vie + stukje taart

Ging denet een film kijken op mn kamer, en had een zak chips gepakt maar heb mezelf kunnen tegenhouden en heb dus niks genomen, best wel trots op mezelf

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:06

Dan eet ik pizza als avondeten! :p

edit: de ristorante light pizza (188kcal) (5,4g vet) waaroverheen ik dan wat diepvriesgroenten strooi. onder andere: bloemkool, sperciebonen, worteltjes en doperwten.

Dan heb ik mijn groenten ook gehad voor vandaag!

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:18

Mocca schreef:
Morgen wordt raar want we gaan op vakantie en zitten de hele dag in de auto. Waarschijnlijk vannacht al om een uur of 3/4 mijn bed uit, en dan de auto in. Voor onderweg neem ik mee; drie bruine boterhammen (met rollade, kipfilet en beenham), een krentebol en plakje ontbijtkoek. Maarja, de rest van het gezin neemt zoveel lekkere dingen mee voor onderweg (koeken, snoepjes, suikerbrood, drop) dat het af en toe moeilijk is, zeker als je er 10 uur tegen aan zit te kijken.
Maar ik heb mijn moeder al meegedeeld dat ze elke keer als ik iets wil nemen moet zeggen dat het niet mag, dat helpt echt, dan wordt ik er weer even aan herinnert. Die avond waarschijnlijk ook nog uit eten (tja, traditie op de eerste vakantiedag), dus dat wordt weer slecht. Probeer 's middags als we zijn aangekomen nog wel even een uurtje te gaan wandelen/fietsen.

Haha ik zit ook met mn ontbijt, wij gaan om half vijf weg dus moet dezelfde tijd als jij mn bed uit [althans, ik ga mn bed niet eens in denk ik]

Pizza vind ik wel heel slecht als avondeten Mijn diner is altijd vrij schraal, meestal alleen groenten + vegaburger [die dan niet eens in vet is gebakken]
Maar whatever, ik ga me dr even niet druk over maken. Strak op het strand lukt toch niet blijkbaar

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:30

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:39

Hmm ik heb vanmiddag brood bij het reformhuis gehaald, ideaal!
Heerlijk vers en compact brood. Veel gezonde ingredienten natuurlijk en het vult gewoon beter dan gewoon fabrieksbrood enzo .
En ik heb daar jam gekocht ook zonder toevoegingen en conserveermiddelen ed. dus óók gezond én een of andere koeken die ze daar zelf bakken zonder toevoegingen als suiker en conserveermiddelen etc etc.

O: Fruit n Fiber met 0% vet melk
T: -
L: 1 zo'n volkorenboterham met die jam en 2 (dikke, met veel zaden ) volkorenkapjes van dat brood
T: Zo'n koek (gróót en vullend! )
D: Nog onbekend

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:16

Ik ben vanmiddag ook even langs een natuurwinkel geweest. Wil namelijk andere muslie dan cruslie want daar zit zoveel toegevoegde suiker in en dat wil ik eigenlijk niet.
Vorige week had ik atkins muslie gekocht maar die is echt heel erg vies dus daar moet ik me maar even doorheen slaan maar dat gaan we niet nog een keer kopen.
Nu twee verschillende soorten krokante muslie gekocht hopelijk zit er eentje tussen die ik lekker vind.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:16

Totaal

o: 2 volkoren beschuiten met slankiekaas, glas optimel, yakult light
t: 1 plak ontbijtkoek
l: 2 donkere boterhammen met slankiekaas
t: 2 appeltjes (kleintjes)
d: low-fat pizza met groenten erbovenop
toetje: wat optimel aardbeienkwark

en nog een paar aardbeitjes over de dag verdeeld.

Nou toch best een nette dag!

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:20

VanillaQueen schreef:
Mocca schreef:

Haha ik zit ook met mn ontbijt, wij gaan om half vijf weg dus moet dezelfde tijd als jij mn bed uit [althans, ik ga mn bed niet eens in denk ik]

Nou, ik ga wel m'n bed in, lekker vroeg, half 11 ofzo. Als ik niet even ga slapen ben ik morgen rond 12 uur al helemaal dood, en daar zit ik niet op te wachten op vakantie.

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:48

Suepergirl, gaaf paard hoor! Lekkerding

Mijn dag:
O: fruit en fiber met halfvolle melk, plakje ontbijtkoek met boter
T: -
L: 2 bruine bolletjes, 1 met boter, kipfilet en augurkje, 1 met 1/2pindakaas en1/2 vruchtenhagel, 2 cracottes met vruchtenhagel en boter (had honger, ik had stage gelopen en had niks mee voor tussendoor )
T: notenkoek (bolletjes landoogst ofzo heette het eerst)
D: aardappelen met vlees en groenten geloof ik.

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:57

haha, thanx

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:09

Katja schreef:
Ik ben vanmiddag ook even langs een natuurwinkel geweest. Wil namelijk andere muslie dan cruslie want daar zit zoveel toegevoegde suiker in en dat wil ik eigenlijk niet.
Vorige week had ik atkins muslie gekocht maar die is echt heel erg vies dus daar moet ik me maar even doorheen slaan maar dat gaan we niet nog een keer kopen.
Nu twee verschillende soorten krokante muslie gekocht hopelijk zit er eentje tussen die ik lekker vind.

Bij de muesli heb ik ook gestaan maar daar werd ik geen wijs uit, veel te veel keus.
Doe ik wel een ander keertje

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:10

heb momenteel een heel bakje met heerlijke aardbeien naast me staan op de bank.

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:31

er zitten dr nog maar 4 in

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:53

Wij hebben ook aardbeien in huis, laat ik die nou net niet lusten, alleen die uit onze tuin, maar die zijn nog niet eetbaar
We hebben wel druiven