Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Many schreef:Planning voor vandaag:
O: havermout met rijstmelk, banaan, kokos, lijnzaad en hennepzaad
T: appel
L: zoete aardappel met kikkererwten, tomaatjes en slamix
T: handje noten, sinaasappel, 3 wortels
A: volkoren penne met pesto-tomatensaus en broccoli
T: hennepproteïneshake
B: 12 km fietsen, drie kwartier paardrijden
Uiteraard weer te weinigdus ik ga nog even nadenken over een tussendoortje voor vanavond. Ik ben alleen vaak zo inspiratieloos qua tussendoortjes, kom niet veel verder dan fruit/rauwkost en noten. Jullie nog een goed idee?
Many schreef:Espoir, is het een idee om (bijvoorbeeld een keer in het weekend) bijvoorbeeld eens een grote pan chili te maken en die in porties in te vriezen? Of een lekkere pastasaus, zodat je er alleen nog maar pasta bij hoeft te koken? Dan hoef je op de dagen dat je alleen eet niet een tijd in de keuken te staan, maar kun je toch gezond eten.
NeverGiveUp schreef:Banaan heb ik ingevroren in plakjes. Dat doe ik straks in de blender met wat amandelmelk.
Espoir_ schreef:Ga vanaf vandaag heel streng zijn voor mezelf!
O: havermout met halfvolle melk en een theelepel honing
T:een stuk 30 + kaas1 plak roggebrood met suikervrije pindakaas
L:magere yoghurt met whey poeder + misschien een cracker met 20+ smeerkaas (moet zo naar de winkel dus moet even kijken wat precies)250 gram magere yoghurt met Atkins cruesli. Daar zat het minste aantal koolhydraten en suiker in
T: 2 crackers philadelphia light en ham en later een plakje 30+ kaas
A: asperges, vegaburger en een salade van ijsbergsla, wortel, tomaat, 30+ kaas
T: bakje yoghurt met way aardbeiensaus en een beetje muesli (zuivelhoeve)
D: thee en een glaa cola zero
B: 1 paard rijden en ik ga vanaf vandaag beginnen met de 30-day AB challenge
Cheetahfan schreef:O: 30 gram havermout met een halve banaan, ongezoete amandelmelk en een theelepel cacao
T: appel, rijstwafel met notenpasta
L: bakje griekse optimel yoghurt met wat inca- en goijbessen en moerbijen, 1 speltbh met biefstukworst, rijstwafel
T:pakje lu-crackers, nectarine,handje ongezouten noten, stukjes komkommer/paprika, beschuitje pure hagelslag
A:héél véél doperwtjes en worteltjesdenk wel 300-400 gram
, magere Iers rundvlees burger jalapeno (
)
T: raketje, bakje kersen/bosvruchten/nectarine
D: thee en Crystal Clear
B: Half uurtje fietsenHeb examens, dus geen tijd om te sporten helaas...